راهنمای خرید

کاربرد‌ های محافظ تشک {0تا100 ویژگی ها، مدل ها و جنس های محافظ تشک}

کاربرد های محافظ تشک

مهم‌ترین کاربرد محافظ تشک چیست؟

با توجه به کاربرد های محافظ تشک، استفاده از آن به همگان توصیه شده است. برخی از این محافظ‌های تشک، از چنان ضخامتی برخوردار هستند که اجازه ورود حشرات یا گردوغبار در کنار مایعات را روی سطح تشک، نخواهند داد.

البته در صورت استفاده از محافظ تشک دو نفره یا یک نفره، عمر تشک افزایش پیدا خواهد کرد. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با کاربرد های محافظ تشک و پد محافظ تشک خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به چنین مطالبی، تا انتها مقاله همراه ما باشید.

مهم‌ترین کاربرد محافظ تشک چیست؟

کاربرد های محافظ تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

5,785,000 تومان6,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,025,000 تومان4,400,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,375,000 تومان1,870,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

کاربرد های محافظ تشک چیست؟

پارچه بسیار ضخیم و مقاوم در برابر مایعات یا حشرات است که اجازه ورود آن‌ها روی سطح تشک را نخواهد داد. البته با توجه به کاربرد های محافظ تشک، کالای خواب افراد خراب نشده و در نتیجه آن‌ها مجبور به خرید مجدد تشک، نخواهند شد.

بنابراین افراد در زمان خرید تشک، باید بر طبق راهنمای آن عمل کنند تا بهترین کالای خواب موجود در بازار را خریداری کنند. همچنین به این عزیزان توصیه خواهد شد که در کنار تشک، حتماً یک محافظ خوشخواب نیز تهیه کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

این افراد با این انتخاب و کاربرد های محافظ تشک می‌توانند، ‌امیدوار باشند که سال‌های بسیاری از تشک استفاده کنند. البته از دیگر کاربرد های محافظ تشک جلوگیری از نفوذ عرق بدن و مایعاتی مانند نوشیدنی‌های گرم یا سرد، خواهد بود. از دیگر انواع کاربرد محافظ تشک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاربرد های محافظ تشک چیست؟

کاربرد های محافظ تشک

جلوگیری از نفوذ ساس

حشرات موذی مانند ساس، از خون انسان تغذیه خواهند کرد. بنابراین زندگی یا رشد کردن در محیط‌های مانند بالش و تشک، برای آن بهترین مکان خواهد بود. زیرا این‌گونه آن‌ها به منبع تغذیه خود، نزدیک هستند. بسیاری تنها راه رشد این حشرات را استفاده از محافظ تشک ضد ساس معرفی کرده‌اند.

مطمئناً با استفاده از محافظ تشک ضد ساس و کاربرد های محافظ تشک، امکان نفوذ به داخل کالای خواب یا خروج از آن برای این حشرات غیر ممکن خواهد بود. در نتیجه فرد می‌تواند خواب راحتی را تجربه کند. همچنین از ماندگاری بالای تشک نیز، مطمئن شود؛ زیرا استفاده محافظ خوشخواب، یک راه مؤثر جهت مراقبت از تشک است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جلوگیری از ساییده و پاره شدن تشک

از مهم‌ترین کاربرد های محافظ تشک، پیشگیری از پاره یا ساییده شدن سطح این کالای خواب خواهد بود. البته روکش فابریکی که روی سطح تشک وجود دارد، از ساییده یا پاره شدن آن جلوگیری خواهد کرد. اما بر اثر گذشت زمان، استفاده بدون ملحفه و نفوذ اشیا ریز باعث ساییدگی و سپس پاره شدن آن خواهند شد.

بنابراین در صورت استفاده از محافظ تشک دو نفره یا یک نفره، ‌ایده‌آل‌ترین گزینه در برابر این پارگی و ساییدگی‌ها خواهد بود.

ضد آلرژیک یا حساسیت بودن

مطمئناً با وجود مواد آلرژی زا مانند کنه، شوره بدن حیوانات خانگی مثل سگ یا گربه و انواع کپک‌ها روی سطح تشک، باعث ایجاد حساسیت در فرد استفاده‌کننده از آن کالای خواب خواهند شد؛ بنابراین به این عزیزان استفاده از محافظ تشک، توصیه خواهد شد. البته در بین کاربرد های محافظ تشک، ضد آلرژی بودن یکی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار خواهد رفت.

کاربرد های محافظ تشک چیست؟

کاربرد های محافظ تشک

ضد آب

در صورت استفاده از پد محافظ تشک، از ورود هر گونه آب یا مایعاتی مانند قهوه به سطح کالای خواب جلوگیری خواهد شد. بسیاری از افراد علاقه‌مند به خوردن نوشیدنی یا غذا در تختخواب هستند، این عزیزان با توجه به فواید استفاده از محافظ تشک یا انواع کاربرد‌ محافظ تشک، حتماً برای خرید آن اقدام کنند.

همچنین آن دسته از والدینی که فرزند کوچک یا خردسال دارند، می‌توانند با توجه به کاربرد های محافظ تشک مانند ضد آب بودن برای انتخاب آن عجله کنند. مطمئناً در صورت استفاده از پد محافظ تشک، آب یا ادرار به داخل تشک نفوذ نکرده و در نتیجه افراد برای سال‌های بسیار، می‌توانند از آن استفاده کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

مزیت استفاده از محافظ تشک

پزشکان و متخصصان بسیاری بر این عقیده باور دارند که استفاده از تشک طبی یا بالش مناسب، برای تأمین سلامت جسم و روح انسان کافی نیستند. این افراد معتقد هستند با توجه به کاربرد های محافظ تشک در حفظ سلامتی جسم و روح، استفاده از آن بر همگان واجب است.

زیرا این محافظ‌ها از ورود حشرات، گردوغبار و عرق بدن یا دیگر مایعات بر سطح تشک جلوگیری خواهند کرد. هر کدام از این موارد، می‌توانند باعث ایجاد بیماری‌های پوستی یا حساسیت شوند؛ بنابراین در صورت استفاده از افراد از محافظ‌های تشک و انتخاب جنس پارچه مناسب، می‌توانند سلامت پوست خود را تضمین کنند.

در کنار تمام کاربرد های محافظ تشک، شستشو آن‌ها بسیار ساده و آسان است. افراد می‌توانند پس از هر بار کثیف شدن کاور یا محافظ تشک، آن را ماشین لباسشویی قرار دهند تا مانند روز اول، تمییز شود. البته در صورت خرید و بهره‌مند شدن از کاربرد های محافظ تشک، افراد سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

زیرا دیگر نیازی به خرید مجدد تشک نبوده و همچنین از صرف هزینه‌های سنگین این کالای خواب، دور خواهند شد.

مزیت استفاده از محافظ تشک

کاربرد های محافظ تشک

عملکرد محافظ تشک چیست؟

بسیاری از کاربرد های محافظ تشک موجود در بازار مانند ملحفه، کاملاً روی تشک چفت شده یا آن را احاطه خواهند کرد. اما برخی از این نوع محصولات، سطح رویه تشک که احتمال ایجاد لک روی آن است را پوشش خواهند داد. همچنین بیشتر این محصولات در کنار خاصیت ضد آب بودن، امکان گردش هوا را در تشک خواهند داد.

نتیجه این گردش جریان هوا با وجود استفاده از محافظ تشک، احساس خنکی هنگام خواب یا استراحت خواهد بود. مطمئناً هنگام استفاده از لایه بالایی تشک که دارای خاصیت خنک کنندگی است، باید از کاور بهره برد که این خصوصیت در تشک حفظ شود.

البته در زمان خرید و بهره بردن از کاربرد های محافظ تشک، باید به نوع مواد تشکیل دهنده آن توجه بسیار کرد. زیرا برخی از محصولات، قابلیت یا خاصیت تنفس‌پذیری را به دلیل نوع مواد اولیه استفاده شده در آن‌ها ندارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

انواع محافظ تشک

تشک یکی از مهم‌ترین عناصر خواب راحت و سالم است که برای حفظ کیفیت و ماندگاری تشک، لازم است که از محافظ استفاده کنیم. محافظ تشک ضد آب یک‌ لایه محافظ است که روی تشک قرار می‌گیرد و از آن در برابر آلودگی، سایش، پارگی، گردوغبار، شوره، آلرژن‌ها و... محافظت می‌کند.

کاربرد های محافظ تشک و انواع مختلف آنها بر اساس نحوه پوشاندن تشک، جنس پارچه و ویژگی‌های مختلف می‌توانند تقسیم‌بندی شوند که شامل موارد زیر می‌شوند.

محافظ تشک شش‌وجهی

این نوع محافظ تشک یک محفظه زیپ‌دار است که کل تشک را در بر می‌گیرد و مانند یک کیف فابریک عمل می‌کند. یکی از کاربرد های محافظ تشک شش‌وجهی، محافظت در برابر ساس، گردوغبار، شوره، آلرژن‌ها و سایر آلاینده‌ها است.

شما برای دستیابی به بیشترین حد محافظت، مدلی را انتخاب کنید که دارای زیپ‌های با دندانه‌های خیلی ریز باشند تا مانع از ورود یا فرار ساس و سایر حشرات از محافظ شوند.

 این محافظ تشک معمولاً از جنس پلی‌استر یا پلی‌یورتان ساخته می‌شود و ضد آب و ضد حساسیت است؛ اما ممکن است باعث گرم‌شدن تشک و کاهش راحتی شود. همچنین قیمت پارچه محافظ تشک بر اساس ویژگی‌ها و کاربرد های محافظ تشک بسیار مناسب است.

محافظ تشک پنج‌وجهی

محافظ تشک پنج‌وجهی یک‌لایه محافظ تشک کاملاً منطبق با اندازه تشک است که مانند یک ملحفه روی تشک را می‌پوشاند. محافظ پنج‌وجهی تمامی گوشه‌های تشک را کاور می‌کند و به طور کامل بر گوشه‌های تشک منطبق می‌شود و مانند یک دامن دورتادور آن را می‌پوشاند.

 یکی از کاربرد های محافظ تشک پنج‌وجهی، محافظت در مقابل نشتی، لکه‌ها و مشکلات ناشی از بی‌اختیاری است. همچنین این نوع محافظ، تشک را در مقابل سایش و پارگی طبیعی که در اثر گذر زمان به وجود می‌آید، محافظت می‌کند.

 اگرچه گفته می‌شود که این نوع محافظ‌ها در برابر ساس‌ها و گردوغبار هم از تشک محافظت می‌کنند؛ اما کارایی آن‌ها در این موارد به‌اندازه محفظه‌های شش‌وجهی نیست؛ زیرا بخش زیر تشک را نمی‌پوشانند.

محافظ تشک ضد آب نانو

محافظ تشک ضد آب نانو یکی از بهترین مارک محافظ تشک ضد آب است که با استفاده از فناوری نانو، نفوذ مایعات را به تشک جلوگیری می‌کند. این محافظ تشک دارای ویژگی‌های زیر است که عبارت‌اند از:

  • جنس پارچه نخی و ضد حساسیت
  • قابل شستشو با دمای آب کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد
  • آنتی‌باکتریال و ضد استرس
  • دارای دیواره توردار برای گردش هوا و جلوگیری از نمور شدن تشک
  • منطبق با سایزهای رایج یک و دونفره

محافظ تشک ضد آب ترک

 یکی از کاربرد های محافظ تشک ضد آب ترک این است که از نفوذ مایعات به تشک جلوگیری می‌کند. این محافظ تشک دارای ویژگی‌های زیر است که عبارت‌اند از:

  • جنس پارچه نخی و ضد حساسیت
  • قابل شستشو با دمای آب کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد
  • دارای چهار طرف کش‌دار برای منطبق شدن با تشک
  • مقاوم در برابر سایش و پارگی

محافظ تشک ضد آب ترک می‌تواند برای محافظت از تشک در مقابل لکه‌ها، نشتی، بی‌اختیاری، سایش و پارگی مفید باشد. همچنین می‌تواند راحتی و بهداشت خواب را نیز افزایش دهد.

محافظ تشک ضد آب رویال

محافظ تشک ضدآب رویال یک محصول با کیفیت و مقاوم است که از تشک شما در برابر نشت مایعات، عرق، آلودگی و کپک محافظت می‌کند. این محافظ تشک از پارچه‌های ساتن، پنبه و پلی‌استر ساخته شده و دارای خاصیت آنتی‌باکتریال و ضد حساسیت دارد.

این محافظ تشک در سایز‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی موجود است و برای تشک‌های یک‌نفره و دونفره مناسب است. شما می‌توانید این محافظ تشک را به‌راحتی شست‌وشو کنید و از طول عمر بیشتر تشک خود و کاربرد های محافظ تشک لذت ببرید.

 

جنس پارچه‌های محافظ تشک

تولید‌کنندگان و برند‌های معتبر برای تولید محافظ یا کاور تشک نیز مانند دیگر محصولات، از پارچه‌های مختلف استفاده خواهد کرد. آن‌ها این کار خود را برای رفاه حال خریداران، انجام خواهند داد تا در زمان خرید، امکان انتخاب بهترین کاور تشک را داشته باشند.

اصلی‌ترین جنس پارچه‌های که در تولید کاور یا محافظ تشک، استفاده خواهند شد؛ شامل لیست زیر خواهند بود.

جنس پارچه‌های محافظ تشک

کاربرد های محافظ تشک

کتان

در صورت استفاده از محافظ تشکی از جنس پنبه، افراد با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. زیرا مهم‌ترین ویژگی پارچه‌های پنبه‌ای، ضد حساسیت بودن به شکل طبیعی و همچنین استفاده نکردن از مواد شیمیایی در آن خواهد بود.

البته به دلیل امکان جریان عبور هوا به دلیل وجود منافذ کافی در کنار خنک نگه‌داشتن فرد، امکان خواب راحت و آرام با آن فراهم شده است.

پلی استر

کاربرد های محافظ تشک تولید شده از پلی استر، دارای مزیت‌های مانند دوام بالا و شستشو آسان آن در کنار قیمت مناسب خواهد بود. البته محافظ یا کاور تشک تولید شده از پلی استر، ضد آب نیستند؛ ولی خیلی زود خشک خواهند شد. از دیگر عیب محافظ‌های تشک با پارچه پلی استر، ضد حساسیت نبودن آن است.

تنسل لیوسل

پارچه‌های تولید شده از تنسل، کاملاً با محیط زیست سازگار بوده و البته به شکل طبیعی ضد حساسیت است. این پارچه امکان انتقال رطوبت را بر سطح تشک، غیر ممکن کرده و از ایجاد باکتری‌های بد بو، جلوگیری خواهد کرد. لطافت و نرمی از دیگر مزیت این مدل از محافظ‌های تشک  است. افراد از ایجاد حساسیت‌های پوستی مانند خارش، در‌ امان خواهند بود.

جنس پارچه‌های محافظ تشک

کاربرد های محافظ تشک

بامبو

امروزه برند‌های بسیاری از پارچه بامبو جهت تولید محافظ تشک، استفاده خواهند کرد. البته وجود بافت‌های راحت و آرام بخش در آن، می‌تواند مهم‌ترین دلیل این انتخاب از سوی این برند‌ها باشد. محافظ تشک تولید شده از بامبو، مقاومت بسیاری در برابر رطوبت داشته و همچنین از رشد باکتری‌ها، جلوگیری خواهد کرد.

البته به دلیل وجود مزیت ضد حساسیت یا آلرژیک به صورت طبیعی، خواب آرامی را به شخص هدیه خواهند داد.

پارچه‌های ترکیبی

مطمئناً انتخاب محافظ تشک تولید شده از ترکیب پارچه‌های مانند پنبه، پلی استر و بامبو برای خریدار مقرون به صرفه خواهد بود. البته این مدل از کاور‌های تشک، از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند.

جنس پارچه‌های محافظ تشک

کاربرد های محافظ تشک

برای خرید انواع تشک رویال و کاربرد های محافظ تشک به کجا مراجعه کنیم؟

سایت تشک رویال، بهترین فروشگاه اینترنتی جهت خرید انواع تشک بوده و شما می‌توانید در کنار خرید این کالای خواب، انواع محافظ تشک یا روتختی را نیز انتخاب کنید. در صورت مراجعه به این فروشگاه معتبر اینترنتی می‌توانید انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره و انواع تشک مسافرتی را انتخاب کنید.

همچنین امکان خرید تشک فنری، بهترین تشک طبی، بهترین تشک متصل و انتخاب بهترین تشک پاکتی را دارید. در صورت انتخاب هر یک از محصولات موجود در این سایت، خرید لذت بخش  را تجربه کرده و محصولات با کیفیتی نصیبی شما خواهد شد.

برای خرید انواع تشک رویال و کاربرد های محافظ تشک به کجا مراجعه کنیم؟

کاربرد های محافظ تشک

سخن پایانی

بدون تردید با توجه به کاربرد‌ های محافظ تشک و استفاده از آن روی سطح آن، تجربه یک خواب آرام کمترین چیزی است که به افراد هدیه داده خواهد شد. البته استفاده از آن برای افرادی که عادت به خوردن غذا یا نوشیدن آب روی تختخواب دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین افراد در زمان خرید محافظ تشک، حتماً به کیفیت مواد اولیه موجود در آن توجه بسیار کنند. از دیگر نکات مهم در زمان انتخاب این نوع از محصولات، کسب اطلاعات لازم در رابطه با مزیت‌های پارچه‌ خواهد بود. به طور مثال پارچه‌های پلی استر محافظ تشک، ضد آب نیستند.

سخن پایانی

کاربرد های محافظ تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

سفت کردن تشک نرم- 3 روش تعمیر و اصلاح تشک نرم به تشک سفت
5 دلیل تعویض تشک - روش مناسب تعویض تشک های خواب
روانشناسی خواب خانم ها و آقایان { 0 تا 100 نکات جذاب در مورد خواب }

شماره تماس تولیدی تشک رویال

1 نظر در “کاربرد‌ های محافظ تشک {0تا100 ویژگی ها، مدل ها و جنس های محافظ تشک}

  1. Rasol گفت:

    محافظی که از تون خریدم خیلی خوب بود ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *