راهنمای خرید

تشک مناسب بی خوابی- 7ویژگی تشک طبی+ قیمت تشک رویال سال 1402

مهم‌ترین ویژگی‌های تشک مناسب بی خوابی

آیا بعد از بیدار شدن سطح انرژی شما پایین است و به دنبال تشک مناسب بی خوابی هستید؟ به احتمال زیاد به خاطر بی خوابی شب قبل است که میزان انرژی بدن شما کاهش یافته است. بی خوابی یکی از شایع‌ترین اختلالات خواب است که فرد به سختی به خواب می‌رود یا مدت کمی می‌خوابد.

اگر شما هم دچار این اختلالات هستید و به دنبال راه‌حل این مشکل می‌گردید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به معرفی تشک مخصوص افرادی که بی خوابی دارند، بپردازیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های تشک مناسب بی خوابی

 

شماره تماس تولیدی تشک

 

نشانه‌های بی خوابی و راه درمان آن

آیا با نشانه‌های افراد بی خواب آشنایی دارید؟ افرادی که با بی خوابی حاد دست و پنجه نرم می‌کنند، روان سالمی ندارند و بار سنگینی از استرس را بر دوش خود حمل کنند؛ چون مغز و بدن آن‌ها نمی‌تواند استراحت کند و سختی‌های زندگی را پشت سر بگذارند.

از بارزترین نشانه‌های افراد بی خواب می‌توان به خستگی در طول روز، احساس کسلی و نداشتن تمرکز کافی روی وظایف اشاره کرد. استفاده از رژیم غذایی سالم، تغییر در عادت‌های روزانه و خرید تشک مناسب بی خوابی راه‌حل‌هایی این معضل هستند و مقداری از بی خوابی را درمان می‌کنند.

عادت‌های درست در زندگی تأثیر مستقیمی بر درمان بی خوابی و افزایش کیفیت خواب دارند، این عادت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خوابیدن و بیدار شدن در ساعت مشخصی از شبانه روز
  • استفاده از تشک مخصوص بی خوابی
  • کاهش و محدود کردن خواب در عصر
  • کم کردن مصرف قهوه و الکل
  • افزایش مصرف لبنیات در طول روز
  • کم کردن مصرف شکر
  • کاهش استفاده از غذاهای چرب و پر نمک
  • دوش آب گرم و مطالعه کتاب در ساعات پایانی شب

 

تشک رویال مدل رز یک‌ نفره

2,020,000 تومان2,960,000 تومان
تشک رویال مدل رز یک‌ نفره و دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل رز یک‌ نفره و دو

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

نشانه‌های بی خوابی و راه درمان آن

کدام تشک مناسب بی خوابی است؟

به نظر شما، تشک برای درمان بی خوابی تولید شده است؟ به گفته متخصصان تولیدی تشک، تشک‌های مخصوصی برای این مشکل طراحی و تولید شده‌اند که تا حد قابل توجهی روی بی خوابی تأثیر مثبتی می‌گذارند.

اگر به دنبال خرید تشک مناسب بی خوابی هستید، حتماً راهنمای خرید تشک برای درمان بی خوابی را مطالعه کنید. در ادامه به معرفی انواع تشک برای بی خوابی می‌پردازیم.

کدام تشک مناسب بی خوابی است؟

تشک‌های فنری مخصوص بی خوابی

۵۰ درصد بی خوابی با تشک مناسب بی خوابی قابل درمان است. یکی از این تشک‌ها، تشک‌های فنری منفصل یا متصل هستند که به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت آن‌ها، بسیار بر روند صحیح خواب و کیفیت بالای آن تأثیر دارند. البته نیاز هر فرد برای تشک با فرد دیگر متفاوت است و یک مدل تشک برای همه مناسب نیست.

این نوع تشک به دلیل ارتجاعی بودن، وزن شخص را به طور مساوی در کل سطوح تشک تقسیم می‌کند و خواب راحت و دلچسبی را به ارمغان می‌آورد.

شماره تماس تولیدی تشک

تشک‌های طبی مخصوص بی خوابی

تشک‌های طبی به دلیل اینکه هیچ فنری در خود ندارند؛ به شدت به افرادی که با حساسیت پوستی و تنفسی درگیر هستند، پیشنهاد می‌شوند. علاوه بر آن، این تشک برای افرادی که به دنبال تشک مناسب بی خوابی هستند، به دلیل استفاده از مواد اصل و باکیفیت مناسب است.

تشک‌های طبی به خوبی از ستون فقرات محافظت می‌کنند؛ مانند: تشک لاتکس، تشک هیبریدی و تشک طبی فوم.

تشک‌های طبی فنری مخصوص بی خوابی

بهترین مدل تشک برای رفع بی خوابی، تشک طبی فنری است که در این زمینه شهرت و سابقه درخشانی دارد.  به این دلیل که این نوع تشک‌ها ترکیب فنر و اسفنج‌های فشرده هستند، در سطح یکنواختی اعضای بدن انسان استراحت کرده و خوابی آسوده را به فرد هدیه می‌دهند.

علاوه بر خواب راحت؛ تشک طبی فنری برای افرادی که به دیسک کمر مبتلا هستند، نیز پیشنهاد می‌شود و توصیه متخصصان ارتوپدی خرید تشک طبی فنری برای کاهش درد است.

ویژگی تشک مناسب بی خوابی و نکات نگهداری از آن

با توجه به ویژگی‌های بارز گفته شده درمورد یک تشک خوب و استاندارد، می‌توان به کیفیت و مواد اولیه مرغوب آن پی برد. ویژگی‌های تشک مناسب بی خوابی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دوام تشک: به کار بردن مواد اولیه مرغوب باعث دوام بالای تشک می‌شود؛ گرچه برای خرید تشک‌های باکیفیت باید مقداری هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اما به دلیل طول عمر زیاد، ارزشش را دارد.
  • فضای مناسب تشک: تشک سایز کوچک، راحتی و آرامش را از خواب شما می‌گیرد و شما نمی‌توانید به راحتی در خواب بچرخید یا غلت بزنید. یک تشک مناسب بی خوابی، سایز استانداردی دارد که در آن، فضای کافی برای غلت زدن وجود داشته باشد.
  • ارتفاع تشک: با توجه به مواد داخل تشک، ارتفاع تشک‌های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت‌اند. هرچه ارتفاع تشک بیشتر باشد، کیفیت و زیبایی آن نیز بیشتر می‌شود.
  • راحتی تشک: یکی از نکاتی که هنگام خرید تشک مناسب بی خوابی باید به آن توجه کنید، راحتی تشک است؛ به‌طوری‌که ستون فقرات و اعضای بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.
  • نوع جنس اسفنج تشک: هرچه تشک متراکم‌تر باشد، مقدار سفتی و طبی بودن آن بیشتر می‌شود و این متراکم بودن به نفع کمر و شانه شما است. میزان کم مصرف اسفنج در تشک، باعث شل شدن و گود رفتن آن می‌شود و این خواب راحت را از فرد سلب می‌کند.
  • پارچه مناسب تشک: تشک خریداری شده باید از الیاف طبیعی ضد حساسیت تشکیل شده باشد و پارچه آن ضد آب و ضد عرق باشد.

ویژگی تشک مناسب بی خوابی و نکات نگهداری از آن

مزایا و معایب تشک‌های رفع بی خوابی

خواب کافی به طور کامل بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد و اگر این پروسه خواب در طول شبانه‌روز به طور کامل طی نشود، عوارضی به دنبال دارد و به شدت سیستم دفاعی بدن ضعیف می‌شود و انسان در برابر بیماری‌های متفاوت قرار می‌گیرد.

یک تشک مناسب بی خوابی می‌تواند از این مشکلات عمده جلوگیری کند که در ادامه چند مورد از مزایای تشک رفع بی‌خوابی را به شما معرفی می‌کنیم؛ این مزایا عبارت‌اند از:

  • تشک‌های طبی فنری منجر به بهبود عارضه دیسک کمر و گردن درد می‌شود.
  • تشک طبی فنری به بهبود گردش خون بدن کمک فراوانی می‌کند.
  • به روند درمان افسردگی کمک می‌کند.
  • باعث کاهش استرس و تنش‌های بدن می‌شود.
  • افزایش سطح هوشیاری و طول عمر را به دنبال دارد.
  • از پیری زودرس جلوگیری به عمل آورده و چروک پوست را کاهش می‌دهد.

معایب تشک رفع بی‌خوابی بسیار ناچیز است و قابل گفتن نیست؛ زیرا مزایای آن به مراتب بیشتر است، به‌طوری‌که معایب آن به چشم نمی‌آید.

بهترین برندهای تشک مناسب بی خوابی

آیا اطلاعی از بهترین برندهای تشک موجود در بازار دارید؟ شناخت و بررسی برندهایی که در بازار عرضه می‌شوند، به کمک انتخاب صحیح شما می‌آید تا شما از بی خوابی خود جلوگیری کنید.

در طی این سال‌ها برندهای جدیدی وارد عرصه تولید تشک شده‌اند که هرکدام توانستند با ویژگی‌های خاص خود رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. برندهای پر فروش تشک مناسب بی خوابی به شرح زیر هستند:

  • تشک برند رویا: این برند تولیدی ادعای این را دارد که با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا، تشک‌ مناسب بی خوابی تولید می‌کند و در شبکه‌های اجتماعی میزان رضایت خوبی را از کاربران خود دارد.
  • تشک برند خوشخواب: باسابقه‌ترین و خوش‌آوازه‌ترین تشک تولید ایران، تشک خوشخواب است که از سال ۱۳۳۸ وارد این میدان شد و نمایندگی‌های گسترده‌ای در سطح کشور دارد.
  • تشک رویال: این برند حدود ۴۰ سال در زمینه تولید تشک فعالیت دارد و نمونه تقلبی این تشک در بازار وجود دارد که برای تشخیص جنس اصل از تقلبی به شماره سریال تشک دقت کنید.
  • تشک وگال: محصول مشترک ایران و ترکیه، تشک وگال است که با شعار مشتری مداری ۲۵ مدل تشک از جمله تشک مناسب بی خوابی در سایزهای مختلف به بازار ارائه می‌کند و صادرات خوبی هم دارد.
  • تشک نرم آسا: شرکت تولیدی تشک نرم آسا از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و مطابق با استانداردهای جهانی تشک‌های مختلفی به بازار عرضه کرد.

بهترین برندهای تشک مناسب بی خوابی

خرید اینترنتی تشک مناسب بی خوابی

اگر می‌خواهید تشک خود را با کیفیتی بالا و همچنین قیمتی مناسب خریداری کنید، رویال بهترین انتخاب است؛ زیرا هم گارانتی دارد و از کیفیت کالای خریداری شده خود مطمئن هستید و هم می‌توانید از خدمات طولانی مدت پس از فروش آن بهره ببرید.

قیمت تشک‌های مخصوص بی خوابی

آیا به دنبال خرید تشک ارزان برای بی خوابی هستید؟ هزینه تشک مناسب بی خوابی با توجه به متریال‌هایی متغیر است و جنس ارزان و گران در بازار وجود دارد. شما باید با توجه به بودجه مد نظر، تشک خود را انتخاب کنید. در ادامه لیست قیمت تشک مخصوص بی خوابی در سال ۱۴۰۲ را می‌توانید، مشاهده کنید.

قیمت تشک‌های مخصوص بی خوابی

سؤالات متداول

۱. هنگام خرید تشک مناسب بی خوابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ارتفاع تشک، دوام تشک و فضای مناسب تشک

۲. قیمت تشک طبی دو نفره پاکتی چقدر است؟

۶ تا ۱۱ میلیون تومان

۳. کدام نوع تشک مناسب بی خوابی است؟

تشک طبی فنری و تشک طبی

۴. علائم افرادی که به بی خوابی دچار هستند، چیست؟

سطح انرژی پایین و عصبانیت

سخن پایانی

شاید خرید تشک مناسب بی خوابی دغدغه شما هم بوده باشد، تا از دست بی خوابی‌های شبانه راحت شوید. در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم که به صورت کامل و علمی؛ به معرفی تشک‌هایی که بی خوابی را درمان می‌کنند، بپردازیم.

 همچنین علاوه بر تشک، عوامل دیگری مانند تغذیه سالم، دوش آب گرم و کاهش مصرف کافئین و مشروب بر کیفیت خواب تأثیر بسزایی دارند. امیدواریم که ارائه این مطالب به کاهش بی‌خوابی‌های شما کمک فراوانی کند و شما خوابی راحت را تجربه کنید.

سایت تشک رویال

انواع تشک رویال، انواع تشک طبی، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی، انواع تشک یک نفره، انواع تشک دونفره و انواع تشک فنری

لیست قیمت تشک رویال

سایر مقالات:

3ویژگی تشک مناسب درد مفاصل– قیمت تشک طبی 1402+خرید از تولیدی
6ویژگی تشک مناسب درد گردن– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی
4ویژگی تشک مناسب درد کمر– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی

شماره تماس تولیدی تشک

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

شماره تماس تولیدی تشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *