نکات آموزشی

دلیل خواب های آشفته چیست؟ با این 6 راهکار به جنگ کابوس‌های خود بروید!

دلیل خواب های آشفته چیست

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

4,450,000 تومان6,300,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

8,250,000 تومان8,900,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,800,000 تومان3,000,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,500,000 تومان1,850,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

دلیل خواب های آشفته و راهکارهایی برای رهایی از آن‌ها

آیا شما هم تمایل دارید دلیل خواب های آشفته خود را بدانید؟ ممکن است این مشکل برای شما هم پیش‌آمده باشد و اثرات آن در زندگی روزمره‌تان احساس شود. اگر دوست دارید علت کابوس‌های شبانه خود را بشناسید و بفهمید چگونه زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و باعث خستگی، بیماری و بی‌حوصلگی شما شده‌اند.

پس با ما در مقاله زیر همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با دلیل خواب های آشفته در اختیارتان قرار دهیم.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رویا چیست؟

رویا دیدن نمونه‌ای از تعاملات پیچیده مغز و ذهن است که هنوز مکانیزم دقیق و عملکرد رویا دیدن مورد بررسی نرمالوژی علم مغز و اعصاب قرار نگرفته است. برخی از متخصصان معتقدند که رویا دیدن باتجربه‌ها و محتوای ذهنی فرد در طول روز و همچنین اعماق نهان و ناخودآگاه ارتباط دارد.

همچنین می‌گویند که دلیل خواب های آشفته معمولاً به دلیل استرس یا تنش‌های روزمره رخ می‌دهد.  باتوجه‌به دیدگاه علم پزشکی علت خواب‌دیدن زیاد از نظر روان‌شناسی می‌تواند همراه با عواطف مختلفی مانند هیجان، ترس، غم و شادی باشد.

در برخی موارد رؤیاها می‌توانند به طور عجیب‌وغریبی واقعی به نظر برسند؛ اما باید بدانید که واقعیتی در آنها وجود ندارند. هنگامی که فرد در حال رویا دیدن است عضلات بدن به‌استثنای عضلات تنفسی تحت سیطره مغز قرار می‌گیرند و قادر به حرکت نیستند.

درنتیجه مکانیزم بدن دلیل خواب های آشفته و رویا دیدن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بحث در مورد دلیل خواب های آشفته و رویا دیدن هنوز موضوع موردبحث بین محققان است  که برای بررسی و درک آنها شما باید به انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه روی‌آورید.

رویا چیست؟

دلیل خواب های آشفته چیست

دلیل خواب های آشفته چیست؟

 اگر شما هم با سؤال خواب بد دیدن نشانه چیست، روبه‌رو هستید باید بگویم که دلیل خواب های آشفته و رؤیاها عواملی مانند بیماری‌ها، استرس، تغییرات در ساختار خواب، وضعیت زندگی و عوامل داخلی و خارجی هستند.

 این خواب‌ها می‌توانند حس ترس، پریشانی، نگرانی، ناراحتی، عصبانیت، وحشت و ترس و... را در زمان خواب و بیداری به همراه داشته باشند.  اصلی‌ترین دلیل خواب های آشفته می‌تواند استرس و تنش‌ها باشند که در طول روز سرکوب شده و در هنگام خواب توسط ضمیر ناخودآگاه بیرون می‌آیند.

 ضمیر ناخودآگاه تمام مسائلی که منجر به آشفتگی می‌شوند را سرکوب می‌کند و در نتیجه در خواب ما ظاهر می‌شوند. در عوض ذهن تلاش می‌کند تا این آشفتگی را برطرف کند و تنها راه برطرف‌کردن تنش‌ها، آگاهی کامل از احساسات است.

باید بدانید که علت دیدن خواب‌های بد پشت‌سرهم، استرس و اضطراب سرکوب شده است که به شکل خواب‌های آشفته و کابوس به وجود می‌آیند.این خواب‌ها از یک‌جهت آزاردهنده هستند.

اما در واقع به شما درمورد سلامت روانتان اطلاعات مهمی می‌دهند؛ بنابراین این خواب‌ها هشدارهای روانی هستند و شما نباید آنها را نادیده بگیرید؛ بلکه باید آگاهی کامل از آنها را پیدا و به‌درستی با آنها برخورد کنید.

در نهایت مؤثرترین راه برای درمان خواب‌دیدن زیاد انجام روش‌های مانند مدیتیشن، روش‌های تنفسی عمیق و تکنیک‌های مدیریت استرس است که می‌توانند به شما کمک بسیاری کنند. همچنین مراجعه به متخصصین روان‌شناسی نیز می‌تواند مفید باشد.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

قیمت اصلی 4,060,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,250,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره

9,050,000 تومان12,400,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره باکیفیت چقدر است؟ این تشک

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

8,250,000 تومان8,900,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال مدل ماسا دو نفره

2,500,000 تومان2,900,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا دو نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک رویال مدل ماسا دو نفره با توجه به ساختاری

استرس و خواب‌های آشفته

خواب‌های آشفته ممکن است به دلیل عوامل متعددی روی دهند. برخی از عواملی که می‌توانند دلیل خواب های آشفته باشند، شامل موارد زیر هستند:

  • پس از تجربه یک حادثه دلخراش، فرد ممکن است با استرس و ضربه روحی مواجه شود که بر زندگی او تأثیر می‌گذارد. از جمله دلایل ایجاد استرس و ضربه روحی در این شرایط می‌توانیم به نگرانی‌های مربوط به آینده، احساس ناتمامی و عدم تمرکز، وجود خاطرات ترسناک از حادثه، افزایش حساسیت نسبت به موقعیت‌های مشابه و عدم اعتمادبه‌نفس اشاره کرد.
  • رویدادهای مالی نیز می‌تواند منجر به استرس و نگرانی‌های مالی شوند.مسائل مربوط به کسب‌وکار، بدهی‌های مالی، نارضایتی از وضعیت مالی فعلی یا نگرانی درباره آینده مالی ممکن است عواملی باشند که استرس و نگرانی را در زندگی فرد به وجود می‌آورند.
  • مشکلات در روابط خانوادگی و عاطفی نیز می‌تواند موجب استرس، نگرانی و دلیل خواب های آشفته شوند. بحث‌های خانوادگی، ناسازگاری با فرد دیگر، احساس تنهایی، درگیری‌ها و اختلافات زندگی، خانواده ناپایدار و مشکلات جسمانی همه این عوامل می‌توانند علت دیدن خواب‌های چرت‌وپرت باشند.
  • نگرانی‌های مربوط به‌سلامتی و بیماری‌ها نیز می‌توانند دلیل خواب های آشفته شوند. وجود علایم بدنی غیرطبیعی، بیماری‌های مزمن، مراجعات پزشکی مکرر، نگرانی در مورد سلامتی خود یا عزیزان و وجود عوارض روانی از جمله دلایلی هستند که استرس را درباره سلامت روان افراد افزایش می‌دهند.
  • تغییر محیط زندگی، تغییر شغل، فشار کاری، نارضایتی از زمینه شغلی، تغییر در روابط اجتماعی و فرهنگی، تجربه مهاجرت ورود به دوران بزرگسالی و… می‌تواند به عواملی منجر شوند که استرس را افزایش داده و دلیل خواب های آشفته باشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انواع خواب‌های آشفته و تعبیر آنها

آیا خواب‌های آشفته تعبیر دارد؟ بیشتر افرادی که منشأ دلیل خواب های آشفته خود را نمی‌دانند و با سؤال مطرح شده نیز مواجه می‌شوند باید بدانند که کابوس‌ها به اشکال گوناگونی در خواب‌های ما ظاهر می‌شوند که هر یک از آنها می‌توانند دلایل و تعبیر خاص خود را داشته باشند. انواع کابوس‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

انواع خواب‌های آشفته و تعبیر آنها

دلیل خواب های آشفته چیست

کابوس افتادن دندان

دلیل خواب های آشفته مربوط به افتادن دندان عمدتاً ریشه در استرس‌های مزمن؛ مسئله‌های اجتماعی، انواع بیماری‌ها و… دارد. البته بهتر است بدانید که دندان‌های سالم در خواب تعبیر از اعتمادبه‌نفس در سنین بالا دارد؛ اما افتادن دندان‌ها خراب در خواب تعبیر از ضرر مالی بزرگ، افسردگی، حسادت و… دارد.

 کابوس حیوانات وحشی

 اگر در خوابتان کابوس تعقیب حیوانات وحشی را می‌بیند که شما به‌جای فرار در حال مقابله با آنها هستید این کابوس تعبیر از اراده و قدرت شما را نشان می‌دهد؛ اما اگر در حال گریز از حیوانات وحشی هستید، این کابوس نشان از ضعف روحی شما در مقابل رویدادها را نشان می‌دهد.

 کابوس غرق‌شدن

وقتی که شما در خوابتان غرق می‌شوید، مشکلاتی که در زندگی روزمره‌تان اتفاق می‌افتد، این نشان‌ها در خوابتان نمایان می‌شوند. دلیل خواب های آشفته در مورد غرق‌شدن می‌تواند از مشکلاتی نظیر مشاجرات خانوادگی، فشارهای زندگی و… ایجاد شده باشد.

کابوس سقوط‌کردن

دلیل خواب های آشفته و کابوس‌های مربوط به سقوط از ارتفاع نشان‌دهنده عدم‌اطمینان و امنیت در ذهن فرد است. این خواب‌ها می‌تواند به دلیل مشکلاتی نظیر ترس از بلندی، توهم و کنترل ذاتی، عدم اعتمادبه‌نفس و… باشد.

کابوس برهنه شدن

کابوس برهنه شدن در خواب می‌تواند نشانه‌ای از پشیمانی و احساس خجالت فرد باشد که ناشی از کارهای ناشایستی است که درگذشته انجام داده است.

راه‌های درمان خواب‌های آشفته

اگر شما هم به دنبال دلیل خواب های آشفته خود و درمان آن هستید و برای داشتن یک خواب آرام و راحت تلاش می‌کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

راه‌های درمان خواب‌های آشفته

دلیل خواب های آشفته چیست

ایجاد یک برنامه خواب منظم

 سعی کنید هر شب در ساعتی یکسان بخوابید و بیدار شوید. این عادت کمک می‌کند تا بدنتان به الگوی خواب مناسب عادت کند. شاید بسیار از افراد به این مسئله توجه خاصی نکنند.

اما داشتن یک تشک طبی مناسب با داشتن ویژگی‌های نظیر تکنولوژی پیشرفته، تهویه هوا، فشار وارد شده مناسب و مساوی تمام اعضای بدن به تشک و… می‌تواند در خواب شما تأثیر بسیاری بگذارد و خواب‌های آشفته شما را کاهش دهد.

ایجاد محیطی آرام برای خوابیدن

اطمینان حاصل کنید که تخت و بالشت راحت و مناسبی برای خوابیدن دارید. دمای اتاق را در حالت مناسبی معمولاً بین ۱۸-۲۲ درجه سلسیوس قرار دهید و نور اضافی را خاموش کنید.

اجتناب از خوردن وعده سنگین غذایی قبل از خواب

 مصرف غذا قبل از خواب می‌تواند دستگاه گوارش را فعال کند و باعث ایجاد عدم راحتی بدن شود. بهتر است حداقل ۳-۲ ساعت قبل از خواب وعده‌غذای سنگین نخورید.

استفاده‌نکردن از فناوری

 دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن همراه یا لپ‌تاپ را حداقل یک ساعت قبل از خواب کنار بگذارید. نور آنها ممکن است عملکرد هورمون ملاتونین را تحت‌تأثیر قرار داده و مانع خوابیدن طبیعی و ایجاد کابوس شود.

استفاده‌نکردن از فناوری

دلیل خواب های آشفته چیست

محدودکردن مصرف الکل و محرکها

باید مصرف مواد الکلی مانند قهوه و محرک‌های دیگر قبل از خواب را کاهش دهید. این مواد ممکن است باعث بیداری و دشواری در خواب و در نتیجه دلیل خواب های آشفته بشوند.

 انجام فعالیتهای آرامش‌بخش قبل از خواب

 قبل از خواب به فعالیت‌هایی مانند گوش‌دادن به موسیقی آرامش‌بخش، تمرین یوگا، مدیتیشن یا شنیدن درس‌های آموزنده روی بیاورید و خواب آرام و بدون کابوس را به خود هدیه دهید.

تجربه خوابی راحت با تشک‌های رویال

اگر شما هم از کابوس‌های زیاد و خواب‌های آشفته خسته شده‌اید، می‌توانید با خرید تشک‌های طبی از تولیدی تشک رویال آرامش را به خود و اعضای خانواده‌تان ببخشید. شما می‌توانید با خرید از تولیدی ما از بهترین تشک‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب، تبهره ببرید؛ بنابراین با انتخاب ما فرصتی طلایی نصیب شما خواهد شد.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

سخن پایانی

دلیل خواب های آشفته می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله استرس، نگرانی، مشکلات جسمی یا روانی، محیط خواب نامناسب و… بازگردد. بهتر است بدانید که شما می‌توانید با مراجعه به متخصص روان‌شناسی علت اصلی این خواب‌ها را پیدا کنید و با استفاده از روش‌های مدیریت استرس، انجام ورزش‌ها و… راه‌حلی مناسب را برای مشکل خود بیابید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

سؤالات متداول

۱ . چه راه‌های برای درمان خواب‌های آشفته وجود دارند؟

ایجاد برنامه خواب منظم، استفاده‌نکردن از فناوری، ایجاد محیطی آرام برای خوابیدن و…

۲ . دلیل خواب های آشفته چیست؟

دلیل خواب های آشفته و رؤیاها عواملی مانند بیماری‌ها، استرس، تغییرات در ساختار خواب، وضعیت زندگی و عوامل داخلی و خارجی هستند.

۳ . تعبیر کابوس سقوط از ارتفاع چیست؟

 تعبیر کابوس سقوط از ارتفاع نشان‌دهنده عدم‌اطمینان و امنیت در ذهن فرد است.

سایر مقالات:

تولید عمده تشک مهمان-6 ویژگی بارز این تشک ها
معرفی 4 مدل از تشک های مخصوص بارداری + قیمت
تشک مناسب برای سالمندان – 8 ویژگی مهم که باید در نظر بگیرید!

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من