راهنمای خرید

راهنمای خرید انواع تشک زمینی طبی – قیمت 1402 + بهترین تشک های زمینی طبی

شماره تماس خرید تشک

 

 خرید تشک زمینی طبی انتخاب افرادی است که ترجیح می‌دهند بر روی سطحی سفت مانند زمین بخوابند؛ این در حالی است که انتظار دارند دچا ر مشکلاتی مانند کمردرد یا گرفتگی‌های عضلانی نیز نشوند. برای داشتن تشک زمینی مناسب نیز همانند خرید تشک‌های دیگر باید به برخی عوامل در هنگام خرید توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای این نوع تشک‌ها داشته باشید. با خرید تشک زمینی برند رویال می‌توانید از انتخاب و خرید خود نهایت اطمینان را داشته باشید.

شماره تماس خرید تشک

 

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

7,260,000 تومان7,705,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

راهنمای خرید تشک زمینی طبی

نیاز و سلیقة هر فردی برای داشتن خوابی آرام و راحت متفاوت است. به همین دلیل است که در بازار تنوع تشک‌های موجود بسیار زیاد است. معمولاً اکثر افراد هنگامی تصمیم به خریدن تشک مناسب و بر پایه فاکتورهای استاندارد می‌گیرند که تختخواب جدیدی خریده باشند. این در حالی است که برخی از افراد ترجیح می‌دهند علاوه بر آنکه بر روی زمین بخوابند، برای راحتی بیش‌تر خودشان، از همین تشک‌های استاندارد استفاده کنند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید با خرید تشک زمینی طبی به هدف خود خواهید رسید.

انواع مختلف تشک زمینی، به‌خصوص تشک زمینی طبی که در بازار عرضه شده است، انتخاب افرادی است که عادت دارند بر روی زمین بخوابند، اما از کمردرد ناشی از سفتی سطح زمین به سطوح آمده‌اند. اگر شرایط داشتن تختخواب را ندارید، نگران نباشید شما هم می‌توانید خوابی آرام و راحت را بر روی زمین تجربه کنید. در ادامه با این راهنمای خرید تشک زمینی طبی همراه باشید تا بهترین این نوع تشک را بتوانید خریداری کنید.

راهنمای خرید تشک زمینی طبی

چرا خوابیدن بر روی زمین، انتخاب برخی از افراد است؟

پیش از آشنایی با راهنمای خرید تشک زمینی طبی و ویژگی‌های این نوع تشک‌ها، بهتر است چند دقیقه وقت خود را بر روی این موضوع بگذارید که چرا برخی خوابیدن بر روی تشک بدون نیاز به تختخواب را ترجیح می‌دهند. خوابیدن بر روی زمین مزایای قابل‌توجهی دارد؛ اما این به آن منظور نیست که بر روی زمین خالی بدون هیچ تشکی شما خواب خوبی را تجربه خواهید کرد.

چرا خوابیدن بر روی زمین، انتخاب برخی از افراد است؟

دلایل زیادی وجود دارد که افراد خوابیدن بر روی زمین و استفاده از تشک زمینی را انتخاب می‌کنند. ازجمله این دلایل عبارت است از:

  • در برخی از فرهنگ‌ها خوابیدن بر روی زمین بسیار رایج است.
  • برخی از افراد ممکن است روی زمین بخوابند؛ به دلیل آنکه اتاق‌خوابی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، فضای کافی برای قراردادن تختخواب را ندارد.
  • برای خواب راحت‌تر نیاز به آزادی بیش‌تری در هنگام خواب دارند.
  • بسیاری از افراد خوابیدن بر روی ارتفاعی که تخت باعث آن است را دوست ندارند و احساس راحتی ندارند.
  • بالارفتن و بیرون آمدن از تخت برای برخی دشوار است.
  • بودجه کافی برای تهیه ملزومات خواب را به طور کامل ندارند.

شماره تماس خرید تشک

افزون بر آن بسیاری از مردم اعتقاد دارند که خوابیدن روی زمین به آن‌ها در داشتن خواب بهتری کمک می‌کند. همچنین وضعیت بدنی آن‌ها را بهبود می‌بخشد و کمردرد آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد. این در حالی است که شواهد کمی از تحقیقات علمی وجود دارد که نشان دهد خوابیدن روی زمین بهتر است. همان‌طور که می‌دانید ترجیحات هر شخصی برای خوابیدن متفاوت است؛ بنابراین ممکن است این مزایا برای همه برقرار نباشد.

چرا خوابیدن بر روی زمین، انتخاب برخی از افراد است؟

انواع تشک زمینی طبی

تشک زمینی طوری طراحی شده است که روی زمین قرار گیرد و با چارچوب تخت سازگار نیست. شما همیشه می‌توانید از یک تشک معمولی برای خوابیدن بر روی کف استفاده کنید؛ اما ازآنجایی‌که برای فریم تخت در نظر گرفته شده است، راحت‌ترین انتخاب برای خوابیدن روی زمین نخواهد بود.

افرادی که تمایل دارند سطح زیر بدنشان برای خواب سفت باشد بیش‌تر ترجیح می‌دهند بر روی زمین بخوابند. این در حالی است که اگر خوابیدن بر روی زمین را تجربه کنند، با کمردرد و آسیب‌های جسمانی در گردن و ستون فقرات مواجه می‌شوند. به این افراد می‌توان خرید تشک زمینی طبی را پیشنهاد داد. ویژگی تشک زمینی درست همان چیزی است که می‌خواهند. با خرید تشک زمینی طبی نه‌تنها تمام ترجیحات شخصی برآورده می‌شود؛ بلکه از دردهای جسمانی نیز به‌دور خواهند بود و در بهترین حالت به خواب می‌روند.

انواع تشک زمینی طبی

تشک زمینی طبی باتوجه‌به ساختار استانداردی که در تشک‌های طبی معمولی به کار می‌رود، ساخته می‌شود. اما درنهایت با خرید تشک زمینی طبی متوجه برخی از تفاوت‌های آن با تشک‌های طبی مخصوص تختخواب خواهید شد. یکی از آن‌ها این است که مشکلات استفاده از تشک‌های تختخواب را نخواهد داشت.

اسفنج درون تشک زمینی طبی متراکم و سفت هستند. بااین‌وجود به‌راحتی از حالت طبیعی بدن حمایت می‌کند و از انتقال فشار به یک ناحیه از بدن جلوگیری می‌کند. درون این تشک‌ها فنری به کار نرفته است؛ بنابراین حال سفت زمین را برای آن دسته از افرادی که زمین سفت را برای خواب انتخاب می‌کنند، به وجود می‌آورد.

انواع تشک زمینی طبی

نکاتی دررابطه‌با خرید تشک زمینی طبی

تشک‌های طبی زمینی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در دو نوع تشک یک‌نفره و تشک طبی زمینی دونفره تولید شده و در بازار برای فروش موجود هستند. استانداردترین و رایج‌ترین سایز تشک طبی زمینی یک‌نفره ابعادی حدود 90*200 دارد. تشک طبی زمینی دونفره نیز باتوجه‌به اینکه باید برای دو نفر با میزان جثه و ابعاد متفاوتی مناسب باشد، در سه سایز مختلف که هرکدام طول مشابه 2 متر و عرض‌های متفاوت 140، 160 و 180 را دارند، تولید می‌شود. بااین‌حال می‌توانید خرید تشک زمینی طبی را با سایز دلخواه خود و به‌صورت سفارشی نیز انجام دهید.

نکاتی دررابطه‌با خرید تشک زمینی طبی

برای استفاده از تشک زمینی طبی باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به طور مفصل توضیح داده شده است. یکی از این موارد نیاز به جابه‌جایی تشک برای تمیزکردن است. اطراف و زیر تشک‌های زمینی را باید در فواصل زمانی کوتاهی تمیز کرد. به همین خاطر باید در هنگام خرید تشک زمینی طبی به وزن تشک طبی زمینی دقت داشته باشید. بااین‌حال اغلب این تشک‌ها دارای وزنی سبک هستند که برای بلندکردن و یا جابه‌جایی بسیار راحت باشند.

همچنین به علت جابه‌جایی بیش‌تر این تشک‌ها نسبت به تشک‌های دیگری که بر روی تختخواب استفاده می‌شود، دوخت و پارچه استفاده شده برای این نوع تشک‌ها باید بسیار محکم و مرغوب باشد. در غیر این صورت به‌مرورزمان ممکن است تشک پاره و فرسوده شود.

نکاتی دررابطه‌با خرید تشک زمینی طبی

با قراردادن تشک بر روی زمین نه‌تنها عوامل معمولی که در هنگام خرید تشک اهمیت دارند را باید در نظر بگیرید؛ بلکه باید از زاویه دیگری به این مسئله نگاه کنید. با قراردادن تشک بر روی زمین امکان عبور هوا در زیر تشک وجود نخواهد داشت؛ بنابراین قابلیت عرق کردن و به دنبال آن ایجاد رطوبت و کپک زدن تشک در زیر وجود دارد. به همین دلیل در هنگام خرید تشک زمینی طبی باید به وجود محفظه‌های جریان هوا درون تشک توجه کنید.

شماره تماس خرید تشک

یکی دیگر از عواملی که به دنبال این موضوع باید به آن توجه داشته باشید، جنس پارچه رویی و ساختار مواد داخل تشک است. بنا بر دلایلی که در بالا بیان شد، جنس پارچه و این مواد باید از مواد غیر حساسیت‌زا ساخته شده باشد تا مشکلات پوستی و تنفسی در فرد ایجاد نشود.

با درنظرداشتن این نکات می‌توانید انتخاب و خرید تشک زمینی طبی را به‌راحتی و بدون دغدغه انجام دهید و اطمینان داشته باشید که هزینه‌ای که برای آن صرف می‌شود ارزش آن را خواهد داشت. همچنین در انتها خوابی آسوده و فارغ از بروز هرگونه مشکلاتی نیز برای شما ایجاد می‌شود.

نکاتی دررابطه‌با خرید تشک زمینی طبی

 

شماره تماس خرید تشک

 خرید تشک زمینی طبی چه مزایایی را به همراه دارد؟

با خرید تشک زمینی طبی نه‌تنها عامل هزینه برای شما بسیار از آنچه که باید در هنگام خرید تختخواب و تشک پرداخت کنید، کم‌تر خواهد شد؛ بلکه خوابیدن بر روی تشک روی زمین بدون چارچوب تخت می‌تواند فوایدی برای سلامتی داشته باشد. ازجمله:

 خرید تشک زمینی طبی چه مزایایی را به همراه دارد؟

  • بهبود گردش خون
  • گردن و کمردرد کم‌تر
  • خطر کم‌تر اسکولیوز
  • درد مفاصل کم‌تر
  • وضعیت بدنی بهبودیافته

جدا از مزایایی که در حوزه سلامتی ایجاد می‌کند، خرید تشک زمینی طبی یک مزیت بزرگ دیگری نیز دارد. آن هم این است که با قرارگرفتن تشک‌ها بر روی زمین صاف و بدون پستی‌وبلندی، تغییر حالت و گود شدن بخشی از آن‌ها در مرور زمان رخ نخواهد داد. به همین خاطر ماندگاری و طول عمر تشک زمینی طبی بیش‌تر از سایر تشک‌هایی است که استفاده می‌کنید.

 خرید تشک زمینی طبی چه مزایایی را به همراه دارد؟

مواردی که باید برای استفاده از تشک زمینی طبی در نظر داشته باشید

با خرید تشک زمینی طبی در هنگام استفاده از آن باید موارد زیر را برای داشتن خوابی آسوده در نظر بگیرید.

سطح زمین و کفی که می‌خواهید تشک را در آنجا قرار دهید باید تمیز، خشک و بدون هیچ‌گونه گردوخاک باشد. سعی کنید از قالیچه و فرش‌هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند برای زیر تشک استفاده نکنید؛ زیرا رطوبت را به خود جذب می‌کند و تشک فرسوده می‌شود.

مواردی که باید برای استفاده از تشک زمینی طبی در نظر داشته باشید

واکنش‌های آلرژیک به گردوغبار عامل مهمی است که قبل از تصمیم‌گیری برای خرید تشک زمینی طبی باید در نظر داشته باید. نزدیک بودن به زمین به معنای خوابیدن شما در جایی است که گردوغبار جمع شده است. درنتیجه اگر در این مورد حساس هستید و از آلرژی رنج می‌برید، برای اینکه آرامش شما در خواب سلب نشود بهتر است تشک جدید خود را مناسب تختخواب انتخاب کنید. بااین‌وجود اگر هنوز به خوابیدن بر روی زمین اصرار دارید، باید هر بار قبل از خوابیدن محیط اطراف تشک را به‌خوبی تمیز کنید.

افراد به دودسته سرمایی و گرمایی تقسیم می‌شوند که این خصوصیات در هنگام خواب بیش‌تر تأثیر خود را خواهد گذاشت. اگر در مکان گرم زودتر به خواب می‌روید و این مسئله در هنگام خواب شما را آزرده نمی‌کند، با خوابیدن بر روی تشک زمینی طبی آرامش بیش‌تری در هنگام خواب تجربه می‌کند؛ زیرا هوا در نزدیکی زمین خنک‌تر است. در مقابل اگر سرما شما را اذیت می‌کند و نمی‌توانید در محیط سرد به خواب بروید و یا آرامش خواب شما به دلیل دمای پایین هوا مختل خواهد شد، بهتر است از تخت استفاده کنید.

مواردی که باید برای استفاده از تشک زمینی طبی در نظر داشته باشید

اگر از حشرات می‌ترسید بهتر است فکر خرید تشک زمینی طبی را از سر خود بیرون کنید. نزدیک بودن به زمین باعث می‌شود حشرات به‌راحتی از تشک شما بالا بیایند. این در حالی است که برای این مشکل راهکارهایی وجود دارد که اهمیت این عامل را کم‌رنگ خواهد کرد.

برای جلوگیری از این اتفاق باید سطح تشک و اطراف آن را همیشه تمیز نگه دارید. به‌عنوان‌مثال نباید اجازه دهید مواد خوراکی بر روی تشک شما باقی بمانند (پس بهتر است بر روی تشک کلاً چیزی نخورید!). همچنین با استفاده از محافظ‌های تشک می‌توانید از ورود هرگونه حشره‌ای به تشک خود جلوگیری کنید.

شماره تماس خرید تشک

هنگامی که تشک را روی زمین قرار می‌دهید، از گردش هوا در تشک جلوگیری می‌شود. کمبود گردش هوا می‌تواند باعث ایجاد کپک در زیر تشک شود. در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک‌بار در هفته تشک خود را در کنار دیوار قرار دهید تا بتواند نفس بکشد. در این مدت‌زمان نیز می‌توانید زیر تشک خود را تمیز کنید تا گردوخاک و یا هر آلودگی دیگر پاک شود.

مواردی که باید برای استفاده از تشک زمینی طبی در نظر داشته باشید

 

شماره تماس خرید تشک

خرید آسان تشک زمینی طبی

در صورت تصمیم به خرید پیشنهاد می‌شود با مراجعه به نمایندگی‌های تشک رویال اصل و خرید از این برند، از کیفیت و استاندارد بودن تشک انتخابی خود اطمینان کافی را داشته باشید. تشک رویال با چندین سال ارائه خدمات تولید و فروش انواع تشک‌ها؛ مانند: تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک ارتوپدیک، تشک مموری فوم و ... تجربه خریدی متفاوت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای تمام مشتریان خود فراهم آورده است.

خرید آسان تشک زمینی طبی 

سخن پایانی

تصمیم‌گیری درباره خرید تشک زمینی طبی و استفاده از آن تنها به ترجیحات شخصی و شرایط شما بستگی دارد. مزایا و معایبی با تغییر دادن حالت خواب شما از روی تخت به زمین وجود دارد که ممکن است باعث شود خوابی بهتر، بدون هرگونه درد جسمانی را تجربه کنید و در مقابل نیز می‌تواند آسایش در خواب را از شما سلب کند. درنتیجه بهتر است شرایطی که با خوابیدن و استفاده از این تشک که در این راهنمای خرید تشک زمینی طبی برای شما بیان شد را به‌خوبی بررسی و ارزیابی کنید تا از هدف نهایی خریدن تشک مناسب؛ یعنی ایجاد خوابی بهتر دور نشوید.

سخن پایانی

 

سؤالات متداول

  • چگونه از سرخوردن و حرکت تشک بر روی زمین جلوگیری کرد؟

برای ثابت نگه‌داشتن تشک بهتر است از فرش یا قالیچه کوچکی استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که از جنس الیاف نباشند. در برخی موارد نیز می‌توانید پدهای نواری را به تشک و کف بچسبانید.

  • در چه شرایطی خرید تشک زمینی مناسب نیست؟

اگر مشکلات حرکتی، درد مزمن یا بیماری دارید که رفتن یا بیرون آمدن از تختخواب را دشوار می‌کند، خوابیدن روی تشک زمین ممکن است نامناسب باشد.

  • کف و سطح مناسب برای قراردادن تشک زمینی چگونه است؟

تشک باید بر روی سطحی تمیز و عاری از هرگونه گردوغباری و رطوبتی قرار گیرد. بهترین سطوح کف برای قراردادن آن نیز؛ چوب مصنوعی، کاشی و فرش و موکت ترکیبی است.

 

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

 

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

انواع تشک طبی فنری – بررسی مزایا و معایب و لیست قیمت 1401
نکات مهم برای سالم ماندن تشک – 5 روش نگهداری از تشک
نکات مهم خرید تشک دونفره – 10 نکته که باید قبل از خرید بدانید

 

1 نظر در “راهنمای خرید انواع تشک زمینی طبی – قیمت 1402 + بهترین تشک های زمینی طبی

  1. دنیا گفت:

    تشک های زمینی همون تشک های مهمان هستن؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *