نکات آموزشی

انتخاب رنگ مناسب روتختی – 5 مدل از بهترین رو تختی ها + عکس و قیمت

رنگ مناسب روتختی

تشک رویال مدل پرستیژ نوجوان

قیمت اصلی 8,375,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,700,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

4,450,000 تومان6,300,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

6,550,000 تومان7,100,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره

10,200,000 تومان11,300,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره جنس تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره به گونه‌ای انتخاب

انتخاب رنگ مناسب روتختی

انتخاب رنگ مناسب روتختی، یک فرایند کاملاً سلیقه‌ای است. البته افراد در چنین موقعیت‌های به مسائلی مانند عناصر موجود در اتاق و ایجاد هماهنگی میان رنگ‌ها توجه بسیار خواهند کرد.

بدون تردید با در نظر گرفتن هماهنگی و تناسب به لحاظ جنس، رنگ و طرح میان روتختی با دیگر بخش‌های سرویس خواب، می‌تواند زیبایی خیره‌کننده را در محیط به وجود آورد. البته روان‌شناسان تأثیرات رنگ روتختی بر کیفیت خواب را یکی از مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب این بخش از سرویس خواب معرفی کرده‌اند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با انتخاب رنگ مناسب روتختی و روان‌‌شناسی رنگ در خرید روتختی، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به این موضوع جذاب، تا انتها مقاله همراه ما باشید.

انتخاب رنگ مناسب روتختی

شماره تماس تولیدی تشک رویال


تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره




مقایسه

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

5,785,000 تومان6,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک نفره از فنر بونل متصل استفاده می‌شود. فنر بونل برای تولید انواع تشک‌های طبی و فنری کاربرد دارد و ساختار ساعت شنی آن از خصوصیات بارز این نوع فنر محسوب می‌شود. شبکه مخروطی حلزونی مانند این فنرهای بونل، راحتی فوق‌العاده‌ای را در هنگام خواب برای فرد فراهم می‌کند و آن را به یک تشک طبی با قیمت مناسب تبدیل کرده است. نوع فنرهای به کار رفته در این تشک، متصل است و در نگاه اول احتمال دارد که افراد را


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره


تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره


مقایسه

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

2,610,000 تومان3,445,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره به شما کمک می‌کند که با اطلاعات کامل‌تری اقدام به خرید این محصول بکنید. انسان‌ها به طور معمول، بین 7 تا 9 ساعت را در خواب سپری می‌کنند و این یعنی یک‌سوم از طول عمر ما! پس غیرمنطقی نیست که بخواهید وقت و وسواس زیادی را برای تحقیق، انتخاب و خرید انواع تشک خوشخواب همچون مدیکال لایت به خرج بدهید. معرفی تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک طبی مدیکال مناسب افراد وزن


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان


تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به مدل‌های مشابه مناسب باشد؟ این تشک طبی فنری در میان افراد سنگین‌وزن محبوبیت زیادی دارد و به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تشک‌ها برای نوجوانانی که اضافه‌ وزن دارند، شناخته می‌شود. معرفی تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان این مدل تشک با داشتن پد به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری را در زمان خواب تجربه کنید. برای اینکه از کیفیت این محصول مطمئن باشید، تولیدکننده گارانتی 10 ساله را به آن اختصاص داده تا از متریال و کیفیت تولید


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل آسایش یک نفره


تشک رویال مدل آسایش یک نفره


مقایسه

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

بهترین رنگ روتختی برای اتاق خواب

یکی از مهم‌ترین بخش سرویس خواب، تختخواب است؛ بنابراین در زمان انتخاب رنگ روتختی تختخواب، باید به مواردی مانند رنگ پرده‌ها یا طرح کاغذ دیواری اتاق توجه شود؛ بنابراین هنگام انتخاب رنگ مناسب روتختی در کنار توجه به این مسائل، سلیقه فرد یا افراد استفاده‌کننده از تختخواب دارای اهمیت است.

اما اصلی‌ترین و بهترین رنگ روتختی جهت استفاده روی تختخواب، شامل موارد زیر خواهند بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رنگ شیک نقره‌ای

آن دسته از افرادی که برای خوابیدن، با مشکل مواجه هستند؛ انتخاب رنگ مناسب روتختی نقره‌ای می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته انتخاب رنگ فقط منحصر به روتختی نبوده و شخص می‌تواند از رنگ نقره‌ای برای درب اتاق خواب یا دیوار‌ها بهره ببرد.

شکلاتی

در صورتی که افراد به دنبال داشتن اتاق خوابی گرم، مدرن و پر انرژی هستند؛ می‌تواند از رنگ شکلاتی در روتختی بهره ببرند. البته انتخاب رنگ کف پوش یا میز آئینه به این رنگ، منجر به زشت شدن اتاق نخواهد شد. اما جهت اضافه کردن نور، بهتر است که از رنگ‌های سفید یا صورتی در کنار رنگ شکلاتی روتختی استفاده شود.

رنگ گرم زرد

افراد هنگام انتخاب رنگ مناسب روتختی، به زرد توجه کنند. انتخاب رنگ گرم، زیبا و اغواکننده زرد در اتاق خواب و روتختی، خواب سریع را با خود ارمغان خواهد آورد. البته در صورت استفاده از ترکیب رنگ زرد با آبی یا سبز و زرد روتختی با سایر عناصر موجود در اتاق مانند پرده، مطمئناً فضای اتاق خواب را مسحور‌کننده خواهد کرد.

رنگ زرد روتختی

رنگ جسورانه سورمه‌ای

مطمئناً یکی از انتخاب‌های افراد جسور و شجاع هنگام خرید روتختی، رنگ سورمه‌ای است. آن با انتخاب رنگ مناسب روتختی سورمه‌ای و ترکیب آن با رنگ‌های سبز یا صورتی عناصر دیگر اتاق مانند پرده، فضا مدرنی را برای خود ایجاد خواهند کرد.

رنگ آرام بخش سبز

بدون تردید انتخاب رنگ مناسب روتختی سبز زیتونی یا چمنی، می‌تواند خواب آرام را به فرد هدیه دهد. در صورتی که فرد به هر دلیل علاقه‌ای به رنگ آبی ندارد، می‌تواند با استفاده رنگ مناسب روتختی سبز خواب خوشی را تجربه کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رنگ آبی

در صورت توجه به روان‌شناسی رنگ در خرید روتختی بر طبق نظر روان‌شناسان و پژوهش‌های این افراد، بهترین انتخاب آبی است. البته بر اساس تحقیقات این افراد، از طیف‌های آبی می‌توان هنگام انتخاب رنگ مناسب روتختی یا دیوار‌های اتاق بهره برد.

زیرا با توجه به رنگ آبی و تأثیرات رنگ روتختی بر کیفیت خواب، بدون تردید افراد خوابی همراه با آرامش و بدون هرگونه کابوس را تجربه خواهند کرد.

بهترین رنگ روتختی برای اتاق خواب

ترکیب خاکستری و بنفش

در صورت انتخاب ترکیب رنگ خاکستری و بنفش اتاق خواب، محیط چشمگیری را شکل خواهند داد. به طور مثال انتخاب رنگ مناسب روتختی خاکستری، پرده اتاق به رنگ بنفش و بخاری نقره‌ای رنگ فضا اتاق خواب کاملاً رسمی یا به عبارتی مجلل خواهد شد.

ترکیب سبز و دودی

انتخاب روتختی سبز در کنار دیوار‌های به رنگ دودی، می‌تواند اتاق خواب زیبا را خلق کند. البته استفاده ملحفه‌های سفید نیز، در ایجاد تعادل و افزایش روشنایی اتاق تأثیر بسیار دارند.

رنگ ساده صورتی

انتخاب رنگ مناسب روتختی برای خانم‌ها، شاید خیلی سخت و کودکانه به نظر برسد. البته در صورتی که آن‌ها با انتخاب روتختی به رنگ صورتی و استفاده از رنگ‌های سفید یا بژ در پرده یا کاغذ دیواری، محیط اتاق خواب را فضای به شدت آرام و البته روشن تبدیل خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رنگ هیجان‌انگیز بنفش

انتخاب بنفش به عنوان بهترین رنگ روتختی و استفاده از کف‌پوش‌های چوبی، نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد. انتخاب رنگ مناسب روتختی بنفش، مطمئناً باعث ایجاد محیط هیجان‌انگیز در اتاق خواب افراد خواهد شد.

ایده‌آل‌ترین جنس پارچه روتختی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید و انتخاب رنگ مناسب روتختی از اهمیت بسیار برخوردار است، جنس پارچه‌ این بخش از سرویس خواب خواهد بود. مطمئناً روتختی که جنس پارچه آن، کیفیت لازم را نداشته باشد؛ پس از چند بار شستشو، رنگ روتختی کم رنگ یا کدر خواهد شد.

بنابراین توجه به جنس پارچه به اندازه انتخاب رنگ مناسب روتختی، با اهمیت است. اما اصلی‌ترین متریال به کار رفته در روتختی در ادامه بررسی شده‌اند.

ایده‌آل‌ترین جنس پارچه روتختی

پارچه پلی استر پنبه‌ای

پارچه پلی استر پنبه‌ای، از ۳۵ درصد پنبه و ۶۵ درصد پلی استر تشکیل شده است. البته دلیل انتخاب این نوع پارچه برای روتختی مقاومت بالا در برابر شستشو، لطافت و نرمی است.

پارچه پنبه‌ای

بدون شک بهترین و محبوب‌ترین جنس پارچه روتختی، پنبه است. البته این نوع از پارچه از الیاف پنبه و بافتی ساده تشکیل شده‌اند. همچنین به طور معمول طرح دار بوده و در عین سادگی، بسیار جذاب هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های روتختی‌های پنبه‌ای لطافت، تنفس راحت، مقرون‌به‌صرفه بودن، بادوام و امکان مراقبت آسان خواهد بود.

البته افراد در زمان انتخاب جنس و رنگ مناسب روتختی، به وجود متریال پنبه به صورت ۱۰۰% توجه داشته باشند. مطمئناً در صورت خرید روتختی با این ویژگی مهم، بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

پارچه فلامنت پنبه‌ای

از این نوع متریال پارچه، به طور معمول در روتختی‌های بیمارستانی استفاده خواهد شد. زیرا دارای مزیت‌های مانند لطافت و کیفیت بسیار بالا است. البته رنگ روتختی‌های بیمارستانی، معمولاً سفید خواهد بود.

پارچه تترون

افراد در صورت انتخاب روتختی از جنس تترون، لطافت و نرمی را به خود هدیه خواهند داد. همچنین رنگ این پارچه پس از شستشو، دچار مشکلی نخواهد شد. البته تراکم بافت روتختی‌های از جنس تترون، استاندارد بوده و بدون شک پارچه‌ای به این جنس، از ۶۰% فلامنت برخوردار است.

پارچه تنسل

مهم‌ترین ویژگی‌های پارچه تنسل لطافت، ضد باکتری بودن و عمر بسیار زیاد است. البته این نوع از متریال را، دوست دار محیط زیست معرفی کرد. در صورتی افراد روتختی از جنس تنسل و رنگ هماهنگ با سلیقه خود انتخاب کنند، به یک نکته مهم باید توجه داشته باشند.

روتختی‌های از جنس پارچه تنسل، امکان عبور هوا را به خوبی روتختی پنبه‌ای ندارند. در نهایت افراد احتمالاً در زمان استفاده از آن، حس چسبندگی یا نم زدگی را تجربه خواهند کرد.

پارچه تنسل

پارچه کتان

یکی از محبوب‌ترین پارچه جهت استفاده در روتختی، کتان است. البته قیمت پارچه کتان نسبت به سایر پارچه‌ها، گران‌تر است. البته به دلیل وجود مزیت‌های مانند لطافت، ماندگاری بسیار، نرمی و کیفیت زیاد است. همچنین انتخاب پارچه کتان در شرایط آب و هوایی گرم، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

پارچه رانفورس

بدون تردید افراد در صورت استفاده از روتختی از جنس رانفوس، خواب راحتی را تجربه خواهند کرد. زیرا پارچه رانفوس، بسیار لطیف و نرم است. همچنین استحکام بسیار و تراکم این مدل از پارچه‌های کلاسیک به کار رفته در روتختی، دلیلی محکم هنگام انتخاب خواهد بود.

پارچه پشمی

روتختی پشمی، دارای متریالی از مو  طبیعی گوسفند یا بز است؛ بنابراین بسیار گرم بوده و به عبارتی دیگر، یک عایق طبیعی بسیار عالی در برابر سرما است. البته افراد در زمان خرید این نوع از روتختی‌ها، باید به میزان استفاده از پشم در آن توجه کنند. زیرا امکان ایجاد خارش‌های پوستی با آن‌ها، بسیار زیاد خواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

پارچه مخمل

مطمئناً انتخاب روتختی از پارچه مخمل، تأثیر بسیار زیادی در افزایش جذابیت و زیبایی اتاق خواب دارد. زیرا این نوع پارچه از گذشته‌های بسیار دور، نشان دهنده اشرافیت خواهد بود.

البته امروزه با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته، هزینه تهیه پارچه مخمل بسیار کمتر شده و در نتیجه افرادی بیشتری می‌توانند از پارچه مخمل بهره ببرند. در صورتی که روتختی از جنس مخمل و به رنگ قرمز، می‌توانند ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب باشد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انتخاب رنگ مناسب روتختی بر اساس دکوراسین

روتختی یکی از عناصر مهم دکوراسین اتاق خواب حین خرید تخت خواب است که می‌تواند زیبایی، جذابیت، پویایی و انرژی فضا را افزایش دهد. در مورد انتخاب رنگ مناسب روتختی ایده‌های زیادی وجود دارد؛ اما آنچه که مسلم است، انتخاب روتختی بر اساس نوع فضا، رنگ خود تخت و… است؛ همچنین آگاهی از این مسایل روانشناسی در انتخاب روتختی تأثیری زیادی بر ذهن مخاطب می‌گذارد.

انتخاب روتختی بر اساس رنگ تخت

بسیاری از افراد بعد از خرید تخت این سؤال در ذهنشان تداعی می‌شود که روتختی چه رنگی بخرم؟ اینکه رنگ مناسب روتختی برای انواع تخت‌ها با رنگ های مشکی، رنگ چوب، سفید، قهوه‌ای کدام است، بستگی به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.

 روتختی مناسب تخت رنگ چوب

رنگ مناسب روتختی باید با رنگ و سبک تختی که شما استفاده می‌کنید باید هماهنگ باشد. برای این کار، شما می‌توانید از رنگ‌های زمینه‌ای، رنگ‌های روشن، رنگ‌های تیره یا رنگ‌های شاد استفاده کنید. برخی از ترکیبات رنگی که با تختی چوبی خوب جور در می‌آیند، عبارتند از:

  • بژ و سفید: این ترکیب رنگی یک حس گرم و دنج به اتاق شما می‌دهد. این ترکیب رنگی با سبک‌های سنتی و مدرن هم خوب ست می‌شود.
  • نارنجی و بژ: این ترکیب رنگی یک حس شاداب و شیک به اتاق شما می‌دهد. این ترکیب رنگی با سبک‌های رترو و مدرن هم خوب است می‌شود.
  • زیتونی و بژ: این ترکیب رنگی یک حس آرامش و طبیعت به اتاق شما می‌دهد.

بهترین رنگ روتختی عروسی

تخت عروس یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون اتاق‌خواب عروس و داماد است. برای این که تخت عروس زیبا و جذاب باشد، باید رنگ روتختی را با رنگ و سبک تخت عروس هماهنگ کنید. برخی از نکاتی که می‌توانید در انتخاب رنگ مناسب روتختی برای تخت عروس به آن‌ها توجه کنید؛ عبارت‌اند از:

  • رنگ روتختی باید با رنگ دیوارها، پرده‌ها، فرش و لوازم دیگر اتاق‌خواب ست شود.
  • رنگ روتختی باید با رنگ و جنس تخت عروس مطابقت داشته باشد. برای مثال، بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید، رنگ‌های خاکستری، آبی و قرمز است.
  • رنگ روتختی باید با سبک و موضوع دکوراسیون اتاق‌خواب همخوانی داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون اتاق‌خواب شما کلاسیک است، می‌توانید از رنگ‌های سنتی مانند قرمز، طلایی، سفید یا مشکی برای روتختی استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ مناسب روتختی برای تختی با رنگ قهوه‌ای، باید به سبک و جوی اتاق‌خواب خود توجه کنید. رنگ قهوه‌ای یک‌رنگ محاوره‌ای است که با بسیاری از رنگ‌ها سازگار است؛ اما برخی از رنگ‌هایی که می‌توانند با رنگ قهوه‌ای ترکیب شوند و همچنین فضای اتاق‌خواب را روشن و دنج کنند که عبارت‌اند از:

  • رنگ سفید با رنگ قهوه‌ای تباین خوبی ایجاد می‌کند و اتاق‌خواب را شاداب و پاکیزه نشان می‌دهد. رنگ سفید همچنین احساس آرامش و صفای را القا می‌کند.
  • رنگ بژ یک‌رنگ روشن و گرم است که با رنگ قهوه‌ای هماهنگ است و اتاق‌خواب را روشن می‌کند. رنگ بژ نیز احساس دنجی، قابل‌اعتمادی و آرامش را به همراه دارد.
  • رنگ سبز تیره یک‌رنگ طبیعی و زنده است که با رنگ قهوه‌ای تناسب خوبی دارد و اتاق‌خواب را تازه و پر انرژی می‌کند. رنگ سبز تیره نیز احساس فراوانی، آرامش، ثروت و امنیت را الهام می‌بخشد.

انتخاب رنگ مناسب روتختی بر اساس روانشناسی

رنگ‌ها می‌توانند بر خلق‌وخو، احساسات، عواطف و رفتار افراد تأثیر بگذارند. برخی از رنگ‌ها باعث آرامش، برخی باعث تحریک و برخی باعث افسردگی می‌شوند. انتخاب رنگ روتختی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 بهترین رنگ برای روتختی از نظر روان‌شناسی می‌تواند سبز، زرد، قرمز و آبی باشد. این رنگ ها به ترتیب میتوانند باعث آرامش و تمرکز، شادی و انرژی، هیجان، انگیزه و خنکی شوند. جنبه‌های دیگر می‌توانند خرافه‌گرایی باشند.

فنگ‌شویی یک هنر باستانی چینی است که بر اساس تعادل انرژی‌های مثبت و منفی بر محیط زندگی اثر می‌گذارد. اصول رنگ روتختی در فنگ شوی می‌تواند شامل موارد زیر باشد که عبارت‌اند از:

  • رنگ‌های سرد مانند آبی، بنفش و سبز، حس آرامش و خنکی را القا می‌کنند و برای افرادی که در آب‌وهوای گرم زندگی می‌کنند مناسب‌تر هستند.
  • رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد، حس شوروشوق و گرمی را القا می‌کنند و برای افرادی که در آب‌وهوای سرد زندگی می‌کنند مناسب‌تر هستند.
  • رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و قهوه‌ای، حس تعادل و ثبات را القا می‌کنند و برای افرادی که به دنبال آرامش و سادگی هستند مناسب‌تر هستند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

سایت تشک رویال؛ بهترین سایت خرید تشک و روتختی

اگر به دنبال خرید تشک و روتختی‌های جذاب هستید، حتماً از سایت تشک رویال اصل دیدن کنید. در این سایت معتبر و خوشنام، می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود تشک رویال یا روتختی خریداری کنید. بدون تردید در صورت خرید از این فروشگاه اینترنتی، محصولات با کیفیتی در اختیار خواهید داشت.

شما در بین انواع تشک طبی، انواع تشک متصل، انواع تشک فنری و انواع تشک پاکتی بهترین را با توجه به قیمت و نیاز خود انتخاب کنید. سپس مراحل سفارش را انجام دهید تا کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس شما باشد.

البته از بین محصولات تشک رویال امکان خرید تشک یک نفره، بهترین تشک دو نفره و همچنین انتخاب انواع تشک مسافرتی نیز برای شما فراهم خواهد بود. پس از انتخاب تشک مناسب، می‌توانید برای خرید روتختی نیز اقدام کنید. البته در زمان انتخاب رنگ مناسب روتختی، به سلیقه خود بیش از هر چیزی توجه کنید.

سایت تشک رویال؛ بهترین سایت خرید تشک و روتختی

سخن پایانی

افراد هنگام انتخاب رنگ مناسب روتختی به دلیل تأثیر آن بر کیفیت خواب، باید بیشتر دقت کنند. بدون تردید در صورت عدم توجه به این مسئله و انتخاب روتختی که هیچ گونه هماهنگی با سلیقه فرد ندارد یا بین طرح و رنگ روتختی انتخابی با سایر عناصر موجود در اتاق خواب مانند پرده، تناسب وجود نداشته باشد؛ بدون تردید فرد خواب راحتی را تجربه نخواهد کرد.

در کنار توجه به هماهنگی میان طرح و رنگ روتختی با پرده یا کف پوش، باید به متریال روتختی انتخابی نیز توجه شود. انتخاب روتختی از جنس پنبه، می‌تواند بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب باشد.

سخن پایانی

سایر مقالات:

5 مورد تأثیر تشک طبی بر سلامتی- بهترین تشک های طبی برای سلامتی
دلیل صدای تشک – 5 دلیل صدای تشک و راه حل آن – تشک بدون سر وصدا
بررسی 5 دلیل صدای تخت و حل آن ها – صداگیری تخت خواب | تشک رویال

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من