راهنمای خرید

قیمت تشک خوشخواب در 1402 {مشخصات + ویژگی ها} – لیست قیمت

قیمت تشک خوشخواب

عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت تشک خوشخواب چیست؟

بدون شک قیمت تشک خوشخواب در کنار راحتی و آسایش خواب شما بسیار مهم است؛ بنابراین افراد با خرید انواع تشک خوشخواب استاندارد و مناسب، از بروز مشکلاتی مانند کمر درد یا گردن درد در‌ امان خواهند بود. البته در زمان خرید تشک خوشخواب باید به ویژگی‌های مهم آن توجه شود.

مطمئناً افراد با انتخاب و خرید قیمت مناسب تشک خوشخواب دو نفره، خواب راحت را تجربه خواهند کرد. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با قیمت تشک خوشخواب خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به چنین موضوع جذابی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت تشک خوشخواب چیست؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره

6,555,000 تومان7,260,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره آیا به دنبال تشکی دونفره با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره

14,035,000 تومان16,210,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره نکات مهم در انتخاب جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره

4,620,000 تومان5,225,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره آیا در مورد قیمت تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره اطلاعاتی دارید؟

منظور از تشک خوشخواب چیست؟

منظور از تشک خوشخواب، محصولی است که مخصوص استفاده بر روی تخت خواب است. البته تشک خوشخواب مناسب دارای ویژگی‌های مانند ماندگاری بالا، ابعاد مناسب، استاندارد بودن، متریال با کیفیت و سایز مناسب است. برند‌های تولید‌کننده برای رفاه حال مشتریان خود، آن‌ها در انواع فنری یا متصل و پاکتی تولید خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

مطمئناً تشک‌های خوشخوابی که از کیفیت بیشتری برخوردار هستند، قیمت بالاتری نیز دارند؛ بنابراین افراد در زمان خرید، باید به لیست قیمت تشک خوشخواب نگاهی بیندازند تا با توجه به بودجه خود این کالای خواب مهم را انتخاب کنند.

البته فروشندگان یا سایت‌های مخصوص فروش این کالای خواب در لیست قیمت تشک دو نفره و لیست قیمت تشک یک نفره، در رابطه با جنس پارچه و متریال موجود در آن‌ها اطلاعاتی را در اختیار خریدار قرار خواهند داد. اکنون خریدار با توجه به قیمت انواع تشک خوشخواب و جنس آن، دست به انتخابی آگاهانه خواهد زد.

منظور از تشک خوشخواب چیست؟

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

ویژگی‌های تشک خوشخواب

انواع تشک خوشخواب یا راحتی، تشک‌هایی هستند که هدف از طراحی آنها، افزایش راحتی در خواب و ایجاد تجربه‌ای دلپذیر از نظر راحتی برای افرادی است که روی آنها می‌خوابند. این تشک‌ها از موادی با کیفیت بالا و فناوری‌های مختلف ساخته می‌شوند تا ارائه‌دهنده خوابی راحت باشند.

بدون شک قیمت تشک خوشخواب یکی از موارد مهم و تأثیرگذار در انتخاب و خرید این محصول است. تشک خوشخوابی که دارای استانداردهای مثبت است، از بسیاری بیماری‌های عضلانی و استخوانی جلوگیری می‌کند. برخی از ویژگی‌های تشک خوشخواب شامل موارد زیر هستند.

 پشتیبانی از نقاط فشار

 این تشک‌ها به منظور توزیع یکنواخت طراحی شده‌اند تا در طول خواب، نقاط فشار بر روی بدن کمتر شود. این کار باعث کاهش درد و خستگی عضلات و مفاصل می‌شود و ستون فقرات را در حالت سالم نگه می‌دارد. در نتیجه خوابی راحت را برای همه افراد فراهم می‌کند.

جلوگیری از رطوبت

تشک‌های خوشخواب معمولا از موادی ساخته شده‌اند که مانع از تجمع رطوبت میشوند و به تهویه مناسب کمک می‌کنند. این مواد مانع از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی تشک می‌شوند و به حفظ بهداشت تشک کمک می‌کنند؛ به همین دلیل قیمت تشک خوشخواب بسیارمناسب است.

 تنظیم دما

برخی از این تشک‌ها قابلیت تنظیم دمای بدن را دارند و به افراد کمک می‌کنند در هر فصل خواب راحتی داشته باشند. این تشک‌ها از موادی ساخته میشوند که گرما یا سرما را از بدن جذب یا دفع می‌کنند و دمای مناسب را برای خواب ایجاد می‌کنند. همچنین قیمت تشک خوشخواب یک نفر در بازار بسیار مناسب است.

 مواد فناوری

در ساختمان برخی از تشک‌های خوشخواب از موادی مانند memory foam یا لاتکس طبیعی استفاده می شوند تا به واسطه آن تشک، شکل بدن خوابنده را به خود بگیرد و احساسی راحت برای آن فرد در حین خواب ایجاد کند.

این مواد از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار هستند و بازگشت به شکل اولیه خود را دارند؛ بنابراین باید بدانید که قیمت تشک خوشخواب دو نفره در تولیدی تشک رویال بسیار مناسب است.

 مناسب برای افراد با مشکلات فیزیکی

 افرادی که به مشکلات فیزیکی مانند درد عضلات یا مفاصل، اسکولیوز، هرنی، آرتروز، آپنه خواب و ... دچار هستند، از تشک‌های خوشخواب برای کمک به کاهش نقاط فشار و فراهم کردن خواب راحت استفاده می‌کنند. این تشک‌ها می‌توانند به بهبود وضعیت فیزیکی و روانی افراد کمک کنند.

بهتراست بدانید قیمت تشک‌ خوشخواب با توجه به سه ویژگی ارتفاع، دوام و فنر و... بسیار مناسب است. حتی تعداد فنرهایی که در یک تشک به کار می‌روند، علاوه بر تأثیری که بر کیفیت آن می‌گذارند، یک عامل بسیار مهم در تعیین قیمت تشک نیز هستند.

 

محصولات متنوع تشک خوشخواب

برند‌ها با تولید محصولات متنوع و مناسب بودن قیمت تشک خوشخواب، به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند. همچنین ایجاد رضایت و خوشنودی نیز در آن‌ها، از دیگر هدف این شرکت‌ها به شمار خواهد رفت. اما متنوع‌ترین تشک‌های خوشخواب شامل موارد زیر خواهند بود.

تشک طبی

به طور معمول تشک‌های طبی، از جنس یونولیت یا اسفنج هستند. البته تشک‌های طبی یونولیتی با توجه به سفت و سبک بودن، مناسب محیط‌های بیمارستانی هستند. همچنین تشک‌های طبی اسفنجی، از کیفیت بیشتر و البته راحتی برخوردار خواهند بود.

هنگام خرید این نوع از تشک‌های خوشخواب، باید کاملاً مطابق با خواسته پزشکان باشد. زیرا عدم وجود فنر در انواع تشک طبی، به افرادی که دچار کمر درد یا درد‌های عضلانی هستند؛ در کاهش درد کمک خواهد کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک فنری

تشک‌های فنری خوشخواب، پرطرفدار‌ترین نوع کالای خواب است. بدون تردید قیمت این مدل از تشک‌های خوشخواب در کنار کیفیت بالا متریال به کار رفته در آن، در این امر مؤثر هستند.

تشک طبی - فنری

انتخاب تشک‌های طبی – فنری، می‌تواند بهترین گزینه برای تجربه یک خواب راحت خواهد بود. شرکت‌های تولید‌کننده این نوع از تشک را، برای تمام گروه‌های سنی با وزن‌های مختلف تولید کرده‌اند. البته در نظر پزشک‌ها تشک طبی – فنری مناسب، میزان سفتی آن باید به اندازه‌ای باشد که آسیب به ستون فقرات نزند.

محصولات متنوع تشک خوشخواب

تشک مموری فوم دار

این نوع از تشک‌ها از جنس پلی اورتان و لاتکس هستند. همچنین به دلیل حساسیت این تشک‌ها به دما و وزن، مناسب افرادی که اصطلاحاً گرمایی هستند؛ نخواهد بود. زیرا تشک‌های مموری فوم، گرما را در درون خود حفظ خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک لاتکس

تشک‌های لاتکس، بسیار نرم بوده و یکی از مهم‌ترین ویژگی این نوع از تشک‌ها، گرفتن فرم بدن به خود است. البته پس از بلند شدن فرد از روی تشک لاتکس، این کالا به حالت اولیه خود بر خواهد گشت. در تشک‌های لاتکس، هوا جریان داشته و این امر باعث خنک کنندگی در کنار محافظت از تعادل دمای بدن خواهد شد.

البته قیمت تشک خوشخواب لاتکس، بسیار گران‌تر از دیگر محصولات بوده و دلیل آن را می‌توان در ماندگاری بالا در کنار کیفیت بسیار این محصول، جستجو کرد.

اصلی‌ترین عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب

مدیران و طراحان تولید‌کننده کالا‌های خواب برای تعیین قیمت تشک خوشخواب، فاکتور‌های متعددی را در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین خریدار باید از این عوامل تعیین قیمت انواع تشک خوشخواب اطلاع داشته باشد تا خرید یا انتخاب کالای خواب، برای او راحت‌تر باشد.

اما اصلی‌ترین عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب در ادامه بررسی شده‌اند.

اصلی‌ترین عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب

نوع فوم تشک

فوم موجود در تشک‌ها، به عنوان بخشی از ساختار آن هستند که منجر به ایجاد راحتی در این کالای خواب خواهند شد؛ بنابراین طراحان تشک‌ها، با استفاده از لایه‌های بیشتری از این فوم میزان راحتی کالای خواب را افزایش خواهند داد.

این لایه‌ها به دو بخش مموری فوم و فوم پلی اورتان تقسیم شده و طراحان با توجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را به کار خواهند گرفت. البته به دلیل کیفیت بیشتر مموری فوم، قیمت تشک خوشخواب که از ماده استفاده شده است؛ بیشتر خواهد بود. همچنین این محصولات راحتی بیشتری را برای فرد استفاده‌کننده، به همراه خواهند داشت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جنس پارچه رویه تشک

از دیگر عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب، جنس پارچه رویه است؛ البته این بخش تأثیر خیلی کمی نسبت به سایر عوامل دارد. در نتیجه افراد در زمان انتخاب تشک خوشخواب، می‌توانند محصولی را خرید کنند که جنس پارچه رویه آن ارزان‌تر است. زیرا جنس پارچه رویه تشک‌های خوشخواب، در کیفیت خواب تأثیر‌گذار نیست.

تشک دارای اجزاء مختلفی بوده و در بین آن‌ها، رویه مهم‌ترین بخش محسوب خواهد شد. زیرا این بخش تماس مستقیم با بدن داشته و همچنین نقش مثبت بر سلامت جسم یا روح نیز، دارد. بهترین جنس رویه تشک‌ها، پلی کتان است که دارای خواص ضد حساسیت، کاملاً بهداشتی و همچنین ضد تعریق است. این خاصیت‌ها در رویه تشک، تأثیر بسیاری بر تعیین قیمت آن دارند.

جنس پارچه رویه تشک

ابعاد تشک

بدون شک سایز و ابعاد، در تعیین قیمت انواع تشک خوشخواب تأثیر بسیار خواهند داشت. برند‌های تولید‌کننده بر طبق سایز ۹۰*۲۰۰، قیمت را مشخص خواهند کرد. در نهایت قیمت تشک دو نفره خوشخواب از قیمت تشک یک نفره خوشخواب، بیشتر خواهد بود.

البته این عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب، بر کیفیت و تجربه خوابی آرام تأثیر بسیار دارد. مطمئناً انتخاب تشک دو نفره، خوابی بهتر و راحت‌تر از تشک‌های یک نفره با خود به همراه دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ظاهر کالای خواب

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های تعیین قیمت تشک خوشخواب، جزئیات و ظاهر محصول خواهد بود. بدون شک استفاده از دور‌گیری‌های با کیفیتی اسفنجی در کالای خواب، بر افزایش قیمت تشک یک نفره خوشخواب یا نوع دو نفره آن تأثیر خواهد گذاشت.

البته این دور‌گیری‌ها علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا، از ایجاد آسیب به شخص استفاده‌کننده جلوگیری خواهد کرد. همچنین قاب فلزی که در اطراف تشک به کار گرفته شده است، از ایجاد سرو صدا جلوگیری خواهد کرد.

جنس فنر و اسفنج

از دیگر عوامل تعیین قیمت تشک خوشخواب، متریال اسفنج و فنر به کار رفته در این محصول است. مطمئناً انتخاب جنس‌های با کیفیت در تشک، موجب افزایش قیمت محصول خواهند شد؛ بنابراین افراد در زمان خرید تشک به ویژه محصولات گران قیمت، به وجود متریال با کیفیت توجه بسیار باید کنند.

جنس فنر و اسفنج

کپسول هوا

شرکت‌ها تولید‌کننده تشک، برای اینکه هوا در درون این محصول جریان داشته باشد؛ از کپسول هوا استفاده خواهند کرد. این کپسول‌های هوا باعث جریان یافتن هوا در درون تشک شده و در نتیجه فرد می‌تواند خواب راحتی را تجربه کند. بدون تردید وجود این ویژگی مهم در تشک‌های خوشخواب، منجر به افزایش قیمت آن‌ها خواهد شد.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

کفی تخت چوبی

برند تشک

امروزه برند‌های تولید‌کننده ایرانی توانسته‌اند با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات، بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهند؛ بنابراین خریداران در زمان خرید به مسئله کیفیت بیش از هر چیزی توجه کنند. زیرا بسیاری از فروشندگان با اعلام اینکه این تشک تولید شده برند خارجی است، قیمت بیشتری را درخواست خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

برای خرید تشک خوشخواب به کجا باید مراجعه کنیم؟

در صورتی که به دنبال خرید تشک رویال با قیمت مناسب هستید، حتماً به سایت تشک رویال مراجعه کنید. در این سایت امکان مشاهده لیست قیمت تشک خوشخواب رویال، برای شما فراهم شده است. اکنون شما با توجه به قیمت تشک یک نفره خوشخواب، می‌توانید برای خرید تشک یک نفره اقدام کنید.

البته سایت تشک معتبر رویال امکان خرید تشک دو نفره و بهترین تشک مسافرتی را نیز فراهم کرده است تا خریدار با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین را انتخاب کند. همچنین افرادی که دارای درد‌های در ناحیه کمر خود هستند، می‌توانند از بین انواع تشک طبی بهترین را انتخاب کنید.

برای خرید تشک خوشخواب به کجا باید مراجعه کنیم؟

از دیگر محصولات این مجموعه خوشنام که امکان انتخاب آن برای همگان به راحتی فراهم شده است، تشک‌های متصل، فنری و پاکتی است. اکنون شما با توجه به نیاز خود از بین انواع تشک فنری، انواع تشک متصل و انواع تشک پاکتی بهترین را انتخاب کنید.

بدون تردید در صورت انتخاب تشک از این سایت معتبر، خرید لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. پس از انتخاب محصول مورد نظر و ثبت سفارش، تشک برای شما ارسال خواهد شد. پس از رسیدن تشک به آدرس و انجام بررسی‌های لازم، قیمت تشک خوشخواب را پرداخت خواهید کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سخن پایانی

بدون تردید افراد با انتخاب تشک و در حالت کلی سرویس خواب مناسب، خواب آرام را به خود هدیه خواهند داد. این عزیزان در زمان انتخاب تشک، باید به مسائل بسیاری توجه داشته باشند. یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان خرید، قیمت تشک خوشخواب است.

تولید‌کنندگان تشک‌ها، برای تعیین قیمت این محصولات کاربردی عوامل بسیاری را در نظر خواهند گرفت. بدون تردید یکی از این عوامل کیفیت متریال به کار رفته در آن‌ها مانند اسفنج یا فنر است. در صورت استفاده از فنر یا اسفنج‌های با کیفیت، قیمت محصولات بیشتر خواهد بود.

سخن پایانی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 مدل تشک مخصوص دیسک گردن- بهترین تشک های رویال اصلی
شستن محافظ تشک - 3 روش آسان - خرید بهترین مخافظ های تشک رویال
5 نکته برای زمان خرید تشک جدید - سفتی/نرمی - فرورفتگی یا ...؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

دیدگاهی در مورد “قیمت تشک خوشخواب در 1402 {مشخصات + ویژگی ها} – لیست قیمت

  1. Zhina گفت:

    فوق العاده بود قیمت ها نسبت به جاهای دیگه

  2. فرهاد معتمد گفت:

    خدایی قیمت هاتون خیلی مناسبه
    خدا قوت، دم شما تولیدکننده ها گرم که با حاشیه سود کم امکان خرید برامون فراهم میکنید✌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *