نکات آموزشی

محافظت از تشک با روتختی – 5 مدل روتختی – مزایا و معایب روتختی

محافظت از تشک با روتختی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

محافظت از تشک خواب و استفاده از روتختی

محافظت از تشک با روتختی، بهترین راه حل جهت تمیز نگه داشتن این محصول خواب خواهد بود. برند‌های تولید‌کننده این بخش جدا نشدنی سرویس خواب یعنی تشک، برای آن یک عمر مفید ۱۰ تا ۱۲ساله در نظر گرفته‌اند. در صورتی که به درستی از تشک سرویس خواب، محافظت نشود؛ مطمئناً عمر مفید آن، کمتر خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

البته در صورت استفاده از انواع روتختی روی تشک، در کنار محافظت از آن در برابر میکروب یا قارچ حس تازگی در تشک‌ها باقی خواهد ماند. طی این مقاله در رابطه با محافظت از تشک با روتختی و کاربرد روتختی، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌اید. ‌امیدواریم این مطالب فرایند محافظت از تشک با روتختی را ساده‌تر کند.

محافظت از تشک خواب و استفاده از روتختی

 

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بالش چروک اسپریت

وزن 1.4kg الیاف میکرو ژله پارچه میکرو هتلی مغزی دوزی در رنگ های مختلف دارای زیپ مخفی

تشک‌ رویال مدل رز دو نفره

3,665,000 تومان4,045,000 تومان
تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

آیا محافظت از تشک با روتختی امکان‌پذیر است؟

بدون شک محافظت از تشک با روتختی، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای سالم نگه‌داشتن این محصول با اهمیت برای خواب است؛ اما در زمان انتخاب آن، باید بر طبق راهنمای خرید روتختی پیش رفت تا کاربرد روتختی روی تشک، به خوبی نمایان شود.

بنابراین توجه به نکات اشاره شده در راهنمای خرید روتختی، لازم بوده و اصلی‌ترین نکات آن، عبارت هستند از:

آیا محافظت از تشک با روتختی امکان‌پذیر است؟

نحوه چیدمان سرویس خواب

در زمان انتخاب و خرید روتختی مناسب تشک باید به چگونگی چیدمان سرویس خواب در اتاق، رنگ اتاق خواب، جنس کف‌پوش یا دیوارپوش‌ها را در نظر گرفت. بدون شک با توجه به این مسئله، محافظت از تشک با روتختی به بهترین شکل امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه چیدمان سرویس خواب

اندازه روتختی

قبل از خرید سایز تشک و روتختی را به درستی، یادداشت کنند تا محافظت از تشک با روتختی، امکان‌پذیر باشد. در صورت انتخاب کالا بزرگ یا کوچک، امر محافظت از تشک با روتختی شکل نگرفته و بدون شک، دچار آسیب‌های خواهد شد.

زمان خرید روتختی

در زمان تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود یا فرزندان و همچنین هنگام خرید جهیزیه، بهترین موقعیت برای خرید یک روتختی تازه خواهند بود. البته در ابتدا سرویس خواب در کنار سایر ملزومات آن را، انتخاب کرده و سپس برای خرید روتختی، به بازار مراجعه کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

متریال روتختی

جهت محافظت از تشک با روتختی برای استفاده روزانه، انتخاب طرح‌های نخی این محصول بهترین گزینه خواهد بود. زیرا به سادگی قابل شستشو بوده و همچنین، منجر به ایجاد آلرژی در فرد استفاده‌کننده نخواهند شد. در صورت انتخاب روتختی برای جهیزیه، بسیاری جنس ساتن این محصول را با وجود تور‌های متعدد انتخاب خواهند کرد.

رنگ

انتخاب رنگ روتختی مناسب تشک تختخواب یک یا دو نفره، کاملاً یک امر شخصی و سلیقه‌ای است. اما توجه به چند نکته در این رابطه مطمئناً در زمان خرید کمک‌کننده خواهد بود؛ انتخاب رنگ‌های تند یا تیره، فضا اتاق را کوچک نشان خواهد داد. یا اینکه کودکان استفاده از روتختی‌های با طرح‌های کارتونی را بیشتر دوست دارند.

رنگ

کیفیت محصول

جهت نگهداری از تشک با روتختی، به سراغ محصولات با کیفیت و تولید شده توسط برند‌های معتبر بروند. انتخاب روتختی‌های ارزان، محافظ مناسبی برای تشک نبوده و همچنین انتخاب روتختی بسیار گران نیز پیشنهاد نخواهد شد.

زیرا با توجه به تولید مدل و رنگ‌های متنوع روتختی، امکان خرید مجدد روتختی با طرح جدید کمی سخت خواهد بود. در نتیجه افراد از میان طرح‌های متنوع این محصول کاربردی، بهترین گزینه را جهت محافظت از تشک با روتختی انتخاب کنند.

کیفیت محصول

قیمت روتختی مناسب

یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان خرید روتختی، بدون شک قیمت آن است. البته قبل رفتن به بازار، بودجه مورد نظر را تعیین کرده و سپس با توجه به مبلغ در نظر گرفته، برای انتخاب اقدام کنند. البته افراد قبل توجه به قیمت، کیفیت روتختی را مورد ارزیابی قرار دهند تا بهترین و ایده‌آل‌ترین روتختی بازار را، انتخاب کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نحوه شستشو روتختی

یکی از مهم‌ترین ویژگی رو تختی مناسب یعنی کیفیت خود را زمان شستشو نشان خواهد داد. بدون تردید روتختی بی‌کیفیت هنگام شستشو، آسیب دیده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. البته برای شستشو روتختی، نکاتی بیان شده که در صورت توجه به آن‌ها، کیفیت محصول حفظ خواهد شد.

اصلی‌ترین نکات شستشو روتختی در خانه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بهترین درجه برای شستشو روتختی، ۳۰ تا ۴۰ درجه بوده و استفاده از آب گرم در این زمان را، فراموش کنند تا محافظت از تشک با روتختی، امکان‌پذیر شود.
  • عدم استفاده از پودر‌های دارای آنزیم هنگام شستشو ملحفه و روتختی، از دیگر نکات مورد توجه است.
  • در صورت استفاده از بالش یا لحاف سرویس روتختی، از خیساندن آن‌ها در آب باید خودداری کرد. همچنین پس از شستشو این محصولات، آن‌ها را در یک سبد قرار دهند تا آب اضافی، خارج شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استفاده از دنیای مجازی و اینترنت به ویژه جهت خرید کردن با استقبال بسیاری مواجه شده است. افراد بسیاری امکان خرید انواع تشک رویال را از سایت تشک رویال داشته و می‌تواند از بین بهترین تشک دو نفره، بهترین تشک‌ یک نفره و بهترین تشک مسافرتی، مناسب‌ترین را بر طبق نظر خود انتخاب کنند.

نحوه شستشو روتختی

محافظت از تشک با روتختی

مهم‌ترین دلایل استفاده از محافظ تشک

بسیاری از افراد استفاده از محافظ یا انواع روتختی را، ضروری لازم ندانسته‌اند. در حالی که استفاده از این دو عامل مهم، منجر به حفاظت از تشک در برابر انواع آلودگی‌ها خواهد شد. در صورت استفاده از انواع محافظ‌های تشک، این محصول کاملاً به مانند روز اول خرید خواهد بود.

بدون شک در صورت ریختن آب یا مایعات دیگر مانند چای و نوشابه، از نفوذ آن در لایه‌های داخلی تشک جلوگیری خواهد کرد. همچنین با توجه به میزان زمان طولانی از تشک حتی با وجود روتختی یا محافظ نیز خراب خواهند شد. البته استفاده از محافظ، امکان استفاده ضمانت نامه را برای افراد فراهم خواهد کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در صورت استفاده از مدل‌های متنوع محافظ برای تشک، بدون شک فرد خود را از آسیب‌های حشرات موذی مانند ساس در‌امان نگه خواهد داشت. در نتیجه فرد خواب آرام و با کیفیت را تجربه خواهد کرد. البته وجود بافت نرم و لطیف محافظ تشک، در شکل‌گیری خواب راحت کمک‌کننده است.

افراد برای خرید اینترنتی تشک به سایت رویال مراجعه کرده و از میان انواع تشک فنری، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی و انواع تشک طبی بهترین را انتخاب کنند. مطمئناً با توجه به قیمت‌های مناسب و کیفیت این محصولات از خرید خود راضی خواهند بود.

مهم‌ترین دلایل استفاده از محافظ تشک

محافظت از تشک با روتختی

اصلی‌ترین راه کار‌های نگهداری از تشک

امروزه با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار و بسیاری مسائل دیگر، قیمت تمام محصولات دقیقه به دقیقه افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین افراد برای اینکه، هزینه اضافه جهت خرید کالا تازه نکنند؛ در حفظ یا نگهداری آن تمام تلاش خود را خواهند کرد.

یکی از این محصولات، تشک بوده و بدون شک با محافظت از تشک با روتختی، از خرید مجدد آن در‌امان خواهند ماند. اصلی‌ترین راه حل‌هایی که منجر به نگهداری بهتر از تشک خواهند شد، شامل لیست زیر خواهند بود:

اصلی‌ترین راه کار‌های نگهداری از تشک

محافظت از تشک با روتختی

مکان قرار‌گیری تشک

پس از خرید و قبل از محافظت از تشک با روتختی، آن را دقیقاً روی تختخواب ثابت کنند. زیرا در صورت عدم ثابت ماندن تشک روی سطح تخت، سبب ایجاد سائیدگی یا فرسودگی خواهد شد. بنابراین توجه به دقیق قرار گرفتن تشک روی سطح تختخواب، یک راهکار مناسب جهت حفاظت از آن خواهد بود.

عدم نشستن روی لبه تشک

بسیاری از افراد هنگام پوسیدن لباس یا کفش، عادت به نشستن لبه تخت دارند. البته باور این افراد، این است که عمل آن‌ها آسیبی به تشک وارد نخواهد کرد. به این عزیزان، یادآوری خواهد شد که در صورت نشستن روی لبه تخت، وزن شخص در تمام سطح تشک توزیع نخواهد شد.

در نتیجه با هر بار انجام دادن چنین عملی، یک قدم به سمت خراب شدن تشک نزدیک خواهند شد.

عدم نشستن روی لبه تشک

محافظت از تشک با روتختی

استفاده از محافظ‌های تشک

استفاده از انواع محافظ‌های تشک، رویه آن را از وجود هر نوع آلودگی یا حشرات موذی در‌امان نگه خواهد داشت. زیرا در صورت کثیف شدن رویه تشک، امکان شستشو آن وجود ندارد.

دقت در زمان جابه‌جایی

تقریباً تمام برند‌ها برای اینکه تشک‌ها را، از هر گونه آسیب و آلودگی در‌امان نگه دارند؛ آن را در درون پلاستیک ضخیم و دو جدار قرار خواهند داد. البته افراد پس از خرید، این پلاستیک را باید جدا کنند. سپس هر زمان نیاز به وجود آن به ویژه در زمان اسباب کشی بودند؛ حتماً تشک را در داخل آن قرار دهند.

دقت در زمان جابه‌جایی

محافظت از تشک با روتختی

محافظت از تشک با روتختی از طریق شستشو

روتختی و ملحفه‌های استفاده شده از تشک را، باید به شکل مرتب و منظم شست تا از وجود هر گونه میکروب یا آلودگی، پاک شود. بدن انسان در طول شب به ویژه فصل تابستان، تعریق بسیاری خواهد داشت. در نتیجه در صورت وجود این تعریق و پوست‌های مرده روی ملحفه یا روتختی، مشکلات پوستی را با خود به همراه خواهد داشت.

استفاده از جاروبرقی

در راهنمای خرید تشک، بیان شده است که؛ به طور منظم هر ۳ ماه یکبار، سطح تشک را با استفاده از جاروبرقی تمییز کنند.

استفاده از جاروبرقی

محافظت از تشک با روتختی

ورود مواد غذایی ممنوع

بدون شک محافظت از تشک با روتختی، یکی از ساده‌ترین راه‌های جهت تمییز نگه‌داشتن این محصول کاربردی است. اما در صورت نوشیدن مایعاتی مانند آب یا نوشابه و حتی غذا، باقی مانده آن به لایه‌های داخلی تشک نفوذ خواهد کرد.

مطمئناً پس از مدتی در صورت پاک نکردن تشک از باقی مانده مواد غذایی، بوی بد یا انواع باکتری‌ها مضر شکل خواهد گرفت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

زیر و رو کردن تشک

از دیگر راهکار‌ها نگهداری این محصول خواب پرکاربرد مانند محافظت از تشک با روتختی، هر ۳ ماه یکبار زیر و رو کردن است. در صورت انجام این کار به ویژه در روز‌های اول خرید تشک، منجر به ماندگاری بیشتر آن خواهد شد. همچنین تشک آن فرم و حالت اولیه خود را، از دست نخواهد داد.

زیر و رو کردن تشک

محافظت از تشک با روتختی

تأثیر نور آفتاب

افراد هر ۲ یا ۳ ماه یکبار، تشک را در برابر آفتاب قرار دهند تا با این روش، رطوبت سطح آن در زیر نور خورشید، خشک شود. بدون تردید در این صورت، کپک و باکتری روی تشک رشد نخواهد کرد.

استفاده از جوش شیرین

بسیاری از افراد با وجود استفاده از تمام راهکاری‌های لازم جهت مراقبت از تشک، بوی بدی استشمام کرده و مهم‌ترین دلیل ایجاد چنین مشکلی، مطمئناً رطوبت است. در چنین مواقعی، کافی است که؛ سطح تشک را به جوش شیرین آغشته کنند.

پس از چند ساعت، با استفاده از جاروبرقی سطح تشک را از وجود جوش شیرین پاک کنند. جوش شیرین، تشک را از هر بوی بد و نا مطبوعی پاک خواهد کرد.

استفاده از جوش شیرین

محافظت از تشک با روتختی

سخن پایانی

محافظت از تشک با روتختی، یک روش ساده اما مهم جهت سالم نگه داشتن این محصول با اهمیت در سرویس خواب است. البته در زمان انتخاب انواع روتختی، باید بر طبق اصول یا استاندارد‌های موجود در راهنمای خرید آن پیش رفت تا محصول انتخابی از کیفیت لازم، برخوردار باشد.

البته دیگر راه حفاظت از تشک، استفاده از انواع محافظ‌ها است. در صورت استفاده افراد از محافظ تشک، بدون شک خواب راحت و آرامی را تجربه خواهند کرد.

سخن پایانی

محافظت از تشک با روتختی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری22 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری22 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری22 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری22 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری22 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری متصل21 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری21 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری21 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری21 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری21 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری متصل26 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی28 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی28 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی28 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی28 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,618,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی28 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی28 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی28 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی28 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی28 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی28 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی28 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی28 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)28 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)28 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم28 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم28 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم28 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم28 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم28 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم28 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم28 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم28 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم28 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم28 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم28 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم28 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم28 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم28 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم28 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم28 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم28 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم28 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم28 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم28 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم28 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم28 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم28 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم28 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم28 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک28 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک28 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک28 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک28 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک28 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک28 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک28 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک28 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک28 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک28 cm6,380,000
     
محصولسایز--قیمت   حدودی
محافظ تشک ضد آب90×200--418,000
پارچه گرد بافت 700گرمی120×200--462,000
لایی لمینتی جهت جلوگیری از نفوذ اب160×200--528,000
دیواره توری و کش دار180×200--572,000

سایر مقالات:

5 تفاوت برند تشک ایرانی و خارجی - مقایسه و بررسی ویژگی ها
10 ویژگی پارچه تشک تخت خواب - بهترین پارچه های تشک
راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل - 10 نکته طلایی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *