راهنمای خرید

وسایل سرویس خواب کامل چیست؟ – 10 وسیله کاربردی و جدید

وسایل سرویس خواب

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل لوتوس نوجوان

4,715,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس نوجوان به‌صرفه‌ترین قیمت تشک رویال مدل لوتوس نوجوان چقدر است؟ بدون شک خواب برای کودکان و

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان

7,135,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان آیا قصد خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان را دارید؟ تشک مناسب در

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

سرویس خواب کامل چه وسایل و امکاناتی دارد؟

انتخاب وسایل سرویس خواب، باید مطابق با سلیقه و نیاز افراد صورت بگیرد. البته امروزه با توجه به سبک‌های متنوع سرویس خواب، احتمالاً انتخاب برای افراد با دشواری همراه خواهد بود؛ بنابراین این عزیزان در زمان خرید سرویس خواب ارزان و شیک باید معیار‌های متنوعی را در نظر داشته باشند.

از اصلی‌ترین این معیار‌ها، کیفیت و رنگ سرویس خواب است که باید با دیگر عناصر موجود در اتاق خواب، هماهنگ باشد. طی این مقاله به بیان اطلاعاتی در رابطه با وسایل سرویس خواب و ضرورت خرید آن‌ها، پرداخته شده است. اگر می‌خواهید درباره وسایل سرویس خواب بیشتر بدانید، تا انتها همراه ما باشید.

سرویس خواب کامل چه وسایل و امکاناتی دارد؟

معیار‌های انتخاب سرویس خواب ارزان و شیک

انتخاب وسایل سرویس خواب مانند پاف سرویس خواب، باید بر طبق فاکتور‌های صورت بگیرد. در صورت عدم توجه به هر یک از این عوامل اشاره شده در راهنمای خرید وسایل کالای خواب، مطمئناً افراد دچار مشکلاتی می‌شوند.

در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با اصلی‌ترین فاکتور‌های اشاره شده در راهنمای خرید وسایل سرویس خواب، پرداخته شده است.

معیار‌های انتخاب سرویس خواب ارزان و شیک

کیفیت

بدون تردید مهم‌ترین معیار در زمان خرید سرویس خواب کلاسیک با مدرن، کیفیت متریال به کار رفته در آن‌ها است. همچنین قیمت سرویس خواب با کیفیت، بسیار زیاد خواهد بود. البته خرید سرویس خواب کلاسیک با کیفیت و گران، از نظر اقتصادی به صرفه است؛ زیرا امکان استفاده چند سال را برای خریدار، به همراه دارد.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سایز و اندازه

در زمان خرید وسایل سرویس خواب دخترانه یا پسرانه، باید متراژ اتاق خواب در نظر گرفته شود. در حالت عادی اتاق‌های خواب ۱۲، ۱۸ و ۲۴ متر خواهند بود؛ بنابراین تولید‌کنندگان وسایل سرویس خواب دخترانه یا پسرانه را مطابق با این اندازه‌های طراحی و تولید کرده‌اند.

بدون شک خرید کامل وسایل کالای خواب برای اتاق‌های کوچک، دردسر‌های بسیاری با خود به دنبال دارد.

سایز و اندازه

قیمت سرویس خواب

یکی از مؤثر‌ترین معیار‌ها هنگام خرید وسایل سرویس خواب سلطنتی یا چوبی، قیمت آن است؛ بنابراین افراد قبل از خرید وسایل سرویس خواب، باید بودجه خود را مشخص کنند. سپس با توجه به آن، برای خرید سرویس خواب اقدام کنند.

البته نوع سرویس خواب مانند دو نفره یا یک نفره، در تعیین قیمت کالای خواب مؤثر هستند. مطمئناً قیمت سرویس خواب دو نفره بیشتر از کالای خواب یک نفره است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

متریال وسایل سرویس خواب

امروزه بیشتر وسایل سرویس خواب عروس و جدید، از جنس چوب هستند. این نوع از سرویس‌های خواب چوبی، از مزیت‌های مختلفی مانند کاهش وزن بهره‌مند هستند. همچنین زوج‌های جوان با انتخاب سرویس خواب چوبی عروس، امکان ست کردن راحت‌تری با کاغذ دیواری یا کف پوش را دارند.

متریال وسایل سرویس خواب

سبک

امروزه طراحان وسایل کالای خواب برای رفاه حال خریداران، سبک‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده‌اند. بدون تردید افراد در زمان خرید می‌توانند از بین وسایل سرویس خواب سلطنتی یا مدرن، نزدیک‌ترین به سبک دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه خود را انتخاب کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رنگ کالای خواب

افراد در زمان خرید سرویس خواب، می‌توانند به سراغ رنگی متضادی با دیگر رنگ استفاده شده در کل فضای خانه بروند؛ زیرا درب اتاق خواب بسته بوده و همچنین این وسایل در یک فضا دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته در زمان انتخاب رنگ، سعی کنند که از بین رنگ‌های سرد و خنثی خرید کنند تا در کنار جذابیت بخشیدن به فضا اتاق خواب، نیاز به تعویض سالانه سرویس خواب نباشد.

اصلی‌ترین وسایل سرویس خواب

تعداد وسایل در سرویس‌های خواب قدیمی، بسیار کم بود؛ اما امروزه تولید‌کنندگان تعداد وسایل سرویس خواب را افزایش داده‌اند تا خریداران، مطابق با سلیقه، نیاز، متراژ اتاق خواب و بودجه خود دست به انتخاب بزنند. اما وسایل موجود در سرویس خواب کامل، شامل لیست زیر است:

  • پاف سرویس خواب
  • میز آرایش و صندلی
  • کمد لباس
  • تختخواب
  • روتختی و روبالشی
  • تشک
  • پد و محافظ ضد آب
  • پاتختی
  • ملحفه
  • آئینه
  • پتو یا لحاف

در این بخش به بیان توضیحاتی در رابطه با اصلی‌ترین وسایل سرویس خواب پرداخته‌ایم.

اصلی‌ترین وسایل سرویس خواب

تختخواب

تختخواب در سرویس خواب، مهم‌ترین بخش بوده و وجود آن در زمان خرید لازم است. معمولاً تختخواب‌ها، به شکل یک یا دو نفره هستند. البته در زمان خرید کل سرویس خواب به ویژه تختخواب، توجه به کیفیت متریال بسیار مهم است؛ زیرا این بخش از سرویس خواب، کاملاً به سلامتی جسم و روح بستگی دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

پاتختی

استفاده از چراغ خواب در اتاق خواب، مهم است؛ بنابراین خرید پاتختی جهت قرار دادن این چراغ یا وسایلی دیگر مانند قرص یا عکس از خانواده، لازم است. البته اندازه، طرح و مدل پاتختی کانلا بستگی به شخص است؛ اما در حالت کلی طرح پاتختی، شباهت بسیار به کل وسایل سرویس خواب دارد.

معمولاً پاتختی در وسایل سرویس خواب دو نفره، ۲ عدد بوده و در کالای خواب یک نفره، معمولاً یک پاتختی قرار دارد. افراد در زمان خرید، می‌توانند تعداد این پاتختی‌ها را کم یا زیاد کنند.

پاتختی

کمد

خرید کمد لباس در وسایل سرویس خواب، شاید چندان ضروری نباشد. البته در صورتی که اتاق خواب دارای کمد دیواری باشد، می‌توان از خرید این بخش از کالای خواب صرفه نظر کرد. همچنین افراد در صورت داشتن بودجه لازم و کافی بودن متراژ اتاق خواب، حتماً یک کمد لباس هماهنگ با سرویس خواب خرید کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک و بالش

از بخش‌های جدا نشدنی سرویس خواب، تشک و بالش هستند. در زمان خرید این بخش به ویژه تشک، باید به سایز و اندازه تختخواب توجه شود. زیرا در صورت کوچک یا بزرگ بودن تشک نسبت به تختخواب، مطمئناً خواب افراد با مختل مواجه خواهند شد.

آینه

یکی از مهم‌ترین وسایل در اتاق خواب، آینه است که به طور معمول، بخشی از سرویس خواب است. افراد در برابر آینه کار‌های مانند سشوار کشیدن را انجام می‌دهند؛ بنابراین وجود آینه در سرویس خواب، لازم بوده و افراد در زمان خرید سرویس خواب عروس، باید آینه را انتخاب کنند.

البته برخی از آینه‌ها همراه با میز آرایش هستند که خرید میز و صندلی آن کاملاً بستگی به متراژ اتاق دارد. در صورت بزرگ بودن اتاق خواب، می‌توانند در کنار آینه میز آرایش و صندلی را نیز خریداری کرد.

آینه

پاف سرویس خواب

وجود پاف در سرویس خواب‌های بزرگ، لازم است؛ البته نقش این بخش از کالای خواب، بیشتر به صندلی شباهت دارد. با وجود این بخش در سرویس خواب، افراد می‌توانند کفش یا لباس خود را با نشستن روی آن بپوشند. در نتیجه با وجود پاف در سرویس خواب، از نشستن افراد روی لبه تشک جلوگیری می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جذاب‌ترین سبک‌های سرویس خواب

امروزه تولید‌کنندگان برای رفاه حال خریداران و مطابق با نیاز خریداران، سرویس‌های خواب را در سبک‌های متنوع تولید می‌کنند. در نتیجه افراد از بین این سبک‌ها سرویس خواب کاملاً مطابق با سلیقه خود، می‌توانند ‌ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

در ادامه به بیان اطلاعاتی اندکی در رابطه با سبک‌های سرویس خواب، پرداخته شده است.

جذاب‌ترین سبک‌های سرویس خواب

سرویس خواب چوبی

استفاده از سرویس‌های خواب چوبی، از گذشته‌های دور مورد استقبال همگان بوده و بدون شک با وجود این نوع سرویس خواب در کنار سبک دکوراسیون روستیک، بر جذابیت اتاق خواب افزوده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید این نوع از سرویس‌های خواب، توجه به قیمت و کیفیت متریال است.

کالای خواب چرمی

انتخاب سرویس خواب چرمی، مناسب افرادی است که علاقه‌مند به فضا لوکس یا لاکچری هستند. انتخاب این مدل از سرویس‌های خواب، چنین فضای را در اختیار آن‌ها قرار داده و همچنین امکان استفاده از آن را برای چند سال نیز خواهند داشت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سرویس خواب سلطنتی

در صورتی که افراد به سبک‌های سلطنتی یا کلاسیک علاقه‌مند هستند، بهتر است که سرویس خواب سلطنتی را انتخاب کنند. مطمئناً آن‌ها با این انتخاب خود، اتاق خواب جذاب و لوکسی خواهند داشت.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب مدرن

یکی از جدید‌ترین سبک‌های سرویس خواب، مدرن یا اسپرت است. افرادی که به این سبک از معماری و دکوراسیون علاقه‌مند هستند، می‌توانند از سرویس‌های خواب اسپرت در اتاق خواب خود بهره ببرند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

نکات مهم در خرید وسایل سرویس خواب

وسایل سرویس خواب مجموعه‌ای لوازم اتاق‌خواب است که هماهنگی، زیبایی و کاربرد زیادی را دارند. البته که قبل از خرید این وسایل باید به مجموعه‌ای از نکات توجه کنید و شناخت کاملی را از آن وسایل داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها پاف سرویس و پاتختی است.

قطعات تختخواب

تختخواب دونفره معمولاً شامل دو تاج، دو بازو، یک کفی چوبی یا فلزی، یک تشک و یک پتو است. برای انتخاب یک‌تخت خواب دونفره مناسب، باید به کیفیت، مقاومت، زیبایی، راحتی، قیمت سرویس خواب دونفره و قطعات تختخواب توجه کرد.

شاید بپرسید پاف سرویس خواب چیست؟ پاف یا پوف یکی از وسایل سرویس خواب است که به نیمکتی بدون پشتی می‌گویند که در پایین تختخواب قرار می‌گیرد و اتاق‌خواب را زیبا و شیک می‌کند. پاف سرویس خواب می‌تواند برای نشستن، استراحت، قراردادن لباس و لوازم شخصی و یا حتی خوابیدن استفاده شود.

پاف سرویس که یکی از قطعات تختخواب است، می‌تواند از جنس چوب، چرم، فلز یا ترکیبی باشد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. برای انتخاب یک پاف سرویس خواب مناسب، باید به رنگ، جنس، طرح و قیمت سرویس خواب توجه کرد؛ همچنین باید با سبک و دکوراسیون اتاق‌خواب شما هماهنگ باشد.

پاف سرویس خواب می‌تواند در سبک‌های مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، اسپرت، سلطنتی و… باشد. باید پاف سرویسی را انتخاب کنید که باشخصیت شما هماهنگ باشد و احساس راحتی و آرامش را به شما بدهد.

برای مثال اگر شما دوست دارید که اتاق‌خواب شما گرم و صمیمی باشد، می‌توانید از اجزای تختخواب چوبی روستیک استفاده کنید که از چوب‌های طبیعی و رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای ساخته شده‌اند و از لحاف‌ها و بالش‌های پر و نرم برای تزئین آن‌ها استفاده کنید.

اگر شما دوست دارید که اتاق‌خواب شما شیک و مدرن باشد، می‌توانید از پاف سرویس خواب‌های مدرن استفاده کنید که از متریال‌های نوین و رنگ‌های روشن و ترکیبی ساخته شده‌اند و از چراغ‌ها و آینه‌های براق و جزئیات فلزی برای تزئین آن‌ها استفاده کنید.

 پاتختی یا میز پاتختی یک وسیله کوچک و کاربردی در وسایل سرویس خواب است که در کنار تختخواب قرار می‌گیرد و می‌توان روی آن لامپ، کتاب، گوشی، عینک و سایر لوازم شخصی را قرارداد. برای انتخاب یک پاتختی مناسب، باید به جنس، طرح، رنگ، اندازه، تعداد کشو و قیمت آن توجه کرد.

اسم مدل سرویس خواب

 سرویس خواب دونفره می‌تواند از نظر طراحی و سبک متفاوت باشد. اسم مدل سرویس خواب دونفره عبارت‌اند از: سرویس خواب سلطنتی، سرویس خواب مدرن، سرویس خواب کلاسیک، سرویس خواب چستر، سرویس خواب کینگ و سرویس خواب کویین.

برای انتخاب یک سرویس خواب دونفره مناسب، باید به سلیقه، فضای اتاق، تناسب با مبلمان و دکوراسیون و قیمت آن توجه کرد تا مدلی انتخاب شود که به بهترین وجه به دکوراسیون تخت و فضایی که آن را استفاده می‌کنید، بیاید.

ابعاد فایل سرویس خواب

 ابعاد فایل سرویس خواب باید با اندازه اتاق‌خواب و فضای موجود هماهنگ باشد. اگر اتاق‌خواب بزرگ و جادار باشد، می‌توان از وسایل سرویس خواب دونفره با ابعاد بزرگ و چشم‌نواز استفاده کرد تا به طور کامل و منحصربه‌فرد از تمامی فضاهای موجود استفاده شود.

 اما اگر اتاق‌خواب کوچک و تنگ باشد، بهتر است از سرویس خواب دونفره با ابعاد کوچک و ساده استفاده کرد تا استفاده‌ای بهینه از فضا شود. ابعاد استاندارد یک‌تخت خواب دونفره در ساده‌ترین حالت خود ۲ متر در ۱۸۰ متر است.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

فروشگاه اینترنتی تشک رویال

در صورتی که اهل خرید اینترنتی و حضور در مجازی هستنید، حتماً به سایت تشک رویال سری بزنید. در این سایت امکان خرید انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره و انواع تشک طبی را خواهید داشت. بدون شک در کنار خرید تشک طبی یا انتخاب بهترین تشک پاکتی، می‌توانید بهترین روتختی را خریداری کنید.

تقریباً امکان خرید تمام وسایل ضروری در سرویس خواب، در این سایت امکان‌پذیر بوده و شما در زمان خرید می‌توانید با توجه به بودجه خود دست به انتخاب بزنید. البته تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی، از بهترین کیفیت برخوردار هستند؛ در نتیجه خرید لذت بخش و البته مطمئنی در سایت تشک رویال خواهید داشت.

همچنین در این سایت امکان خرید تشک مسافرتی و خرید تشک متصل را مطابق با نیاز خود دارید.

فروشگاه اینترنتی تشک رویال

سخن پایانی

افراد در زمان خرید وسایل سرویس خواب باید، معیار‌های متعددی را در نظر بگیرند. از اصلی‌ترین این معیار‌ها، می‌توان به کیفیت و جنس کالای خواب اشاره کرد. همچنین در زمان انتخاب سرویس خواب، بهتر است که هماهنگی با عناصر دیگر اتاق خواب مانند کف پوش یا رنگ دیوار، مورد توجه قرار بگیرد.

البته امروزه تولید‌کنندگان سرویس‌های خواب، طرح‌ها و سبک‌های متنوعی را تولید کرده‌اند تا خریداران با خیال راحت و با توجه به سلیقه خود، انتخاب راحتی داشته باشند. به طور مثال انتخاب کالای خواب چوبی در سبک دکوراسیون روستیک در اتاق خواب، باعث تجربه خوابی آرام می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 علت خستگی مداوم- راه حل : بهترین تشک طبی برای رفع خستگی
تأثیر بالش بر خواب- معرفی 3 مدل بالش مخصوص تشک خواب رویال
روش های نظامی خوابیدن – تکنیک خوابیدن در 10 ثانیه

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *