نکات آموزشی

ویژگی های تشک طبی -10 مزایا، معایب و مشخصات تشک طبی خوب

ویژگی های تشک طبی

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

3,350,000 تومان4,600,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان

قیمت اصلی 10,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,000,000 تومان است.
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان آیا قصد خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان را دارید؟ تشک مناسب در

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

4,600,000 تومان5,150,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,500,000 تومان13,500,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های طبی چه ویژگی‌هایی دارند؟

بسیاری از مردم بر این باور استوار هستند که با توجه به ویژگی های تشک طبی فقط افراد دارای کمر درد یا دیسک کمر باید از آن استفاده کنند. در حالی که با توجه به تک‌تک ویژگی تشک طبی خوب، این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای تمام افراد جامعه باشد.

با توجه به خواب ۸ ساعته در ۲۴ ساعت شبانه روز، آیا نباید برای داشتن خواب راحت و آرام اقدامی کرد؟ بدون تردید در صورت استفاده از راهنمای انتخاب تشک طبی استاندارد و وجود ویژگی های تشک طبی، می‌توان به این آرامش رسید. ‌امیدواریم با مطالعه این مقاله و خرید انواع تشک طبی، خواب راحتی را تجربه کنید.

تشک‌های طبی چه ویژگی‌هایی دارند؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال


تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دونفره


تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دونفره


مقایسه

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره

14,035,000 تومان16,210,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره نکات مهم در انتخاب جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره به دلیل اهمیتی که در کیفیت خواب و سلامتی جسمی دارند، یکی از موضوعات مهمی هستند که شما باید با دیدی آگاهانه آن‌ها را رعایت کنید. چراکه شما قرار است تشک را با یک نفر دیگر شریک شوید؛ در نتیجه بسیار مهم است که با خرید تشک ارتوپدیک ریباند دونفره استاندارد، هر دوی شما احساس راحتی کنید. معرفی تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره این تشک برای افرادی که وزن بالا (۱۲۰ کیلو به بالا) و همچنین


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره




مقایسه

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

6,990,000 تومان9,435,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چقدر است؟ بهترین تشک پددار لیدوما را از کجا باید خریداری کنیم؟ لازمه یک خواب راحت به همراه آرامش، برخورداری از سرویس مناسب است که در این میان تشک پددار لیدوما حرف اول را می‌زند. معرفی تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره تشک باکیفیت رویال پددار لیدوما  یک تشک طبی فنری که برای افراد سنگین‌وزن گزینه ایدئالی محسوب می‌شود. لایه‌های ریباند و اسفنج بخش‌های بالا و پایین، تشک را به‌خوبی پوشش می‌دهند. تعداد فنرهای


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره


مقایسه

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی از انواع تشک‌های فنر بونل متصل است که با توجه به طراحی ویژه‌ای که دارد، کاملاً طبی است. ساختار فنرهای به کار رفته در تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک از نوع ساعت شنی و حلزون مانند است؛ به این صورت که تراکم فنرها در اطراف تشک بیشتر است. این طراحی به دلیل ارائه پشتیبانی مناسب از ستون فقرات استفاده می‌شود. در ساخت این تشک از مفتول تقویتی به شکل M استفاده می‌شود. این طراحی به انتشار مناسب فنرها در


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

منظور از تشک طبی چیست؟

در صورت توجه به خصوصیات تشک طبی استاندارد هنگام خرید، سلامت روحی و جسمی افراد حفظ خواهد شد.منظور از تشک طبی خوب محصولی است که؛ از متریال مانند ریباند یا مموری فوم تشکیل شده باشد.

این محصول جذاب و البته کاربردی در صنعت سرویس خواب با وجود ویژگی های تشک طبی، منجر به افزایش کیفیت زندگی افراد خواهد شد؛ بنابراین افراد در صورت خرید انواع تشک طبی بر اساس سلیقه و نیاز، یک زندگی عالی خواهند داشت.

زیرا وجود کالا‌های خواب به ویژه تشک و بالش باکیفیت، تأثیر بسیار بر زندگی افراد خواهند گذاشت. امروزه بسیاری از افراد با توجه به مشغله‌های کاری یا عدم تحرک و ورزش نکردن، آسیب‌های جدی به ستون فقرات، گردن یا کمر خود وارد کرده‌اند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بدون شک با وجود ویژگی های تشک طبی، بخش بزرگی از این آسیب‌ها از بین خواهند رفت یا حداقل تسکین پیدا خواهند کرد. با وجود خصوصیات تشک طبی استاندارد، بسیاری از نیاز‌های فرد استفاده‌کننده از آن برطرف خواهد شد.استفاده از این محصول کاربردی برای افرادی که از مشکلات عضلانی رنج می‌برند، توصیه می‌شود.

در صورتی که به دنبال خرید بهترین تشک طبی هستید، می‌توانید از سایت تشک رویال خرید کنید. البته در این سایت امکان خرید تشک رویال در انواع مختلف مانند بهترین تشک فنری، بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی را خواهید داشت.

منظور از تشک طبی چیست؟

ویژگی انواع تشک طبی استاندارد

شاید برای بسیاری از افراد در زمان خرید یا انتخاب تشک طبی، این سؤال بزرگ و مهم شکل بگیرد که؛ ویژگی های تشک طبی چیست؟ بر طبق اصول و قواعد اشاره شده در راهنمای انتخاب تشک طبی استاندارد، مهم‌ترین ویژگی های تشک طبی شامل موارد زیر خواهند بود:

ویژگی انواع تشک طبی استاندارد

اسفنجی فنری بودن تشک

بهترین تشک‌های موجود در بازار، محصولی با ویژگی اسفنجی بودن فنر آن است.باتوجه‌به این فاکتور در میان انواع ویژگی های تشک طبی، محصول مورد نظر به ایده‌آل‌ترین محصول در نوع خود خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ارتفاع مناسب تشک طبی

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی های تشک طبی، ارتفاع مناسب آن است که در تجربه یک خواب راحت نقش مهمی دارد.امروزه متأسفانه افراد در زمان خرید به این فاکتور مهم توجه نکرده و در نتیجه تشک طبی انتخابی آن‌ها، کیفیت لازم را نخواهد داشت.

ارتفاع تشک طبی، باید کمی از لبه تخت بالاتر باشد.

تشک‌های طبی تقلبی ارتفاع کمتری از لبه تخت دارند و در نتیجه بسیار سفت هستند.مطمئناً در صورت خرید این مدل کالا خواب و عدم توجه به ویژگی تشک طبی، سلامتی فرد استفاده‌کننده به خطر خواهد افتاد.

ارتفاع مناسب تشک طبی

اندازه یا سایز تشک

بدون شک در صورت انتخاب تشک طبی با سایز مناسب، راحتی هنگام خواب به خریدار هدیه داده خواهد شد؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی های تشک طبی، سایز استاندارد است. به این ترتیب هنگام انتخاب این کالای کاربردی برای تختخواب یک نفره، باید به سراغ ابعاد تشک طبی یک نفره با سایز استاندارد بروند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

کیفیت متریال

از ویژگی‌های تشک‌های طبی، کیفیت مواد یا متریال به کار رفته در آن است. در رابطه با این موضوع، افراد می‌توانند از فروشنده سؤالات خود را بپرسند یا اینکه دفترچه راهنمای استفاده از تشک را، مورد مطالعه قرار دهند.

کیفیت متریال

فنر محکم

از دیگر ویژگی های تشک طبی وجود فنر محکم، استاندارد و قوی در آن است.

طبق نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، تشک‌ها نباید به‌گونه‌ای باشند که بدن در آنها فرورود؛بنابراین در هنگام توجه به ابعاد تشک طبی دو نفره با سایز استاندارد، باید به وجود فنر‌های محکم نیز توجه شود.

برای خرید تشک رویال اصل، به سایت این مجموعه مراجعه کنید. از بین انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره و انواع تشک مسافرتی، بهترین را انتخاب کرده و از خرید خود، نهایت لذت را ببرید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نرم و سفت نبودن

از دیگر ویژگی های تشک طبی، سفت یا نرم نبودن بیش از اندازه است. به عبارتی دیگر، وجود فاکتور راحتی در آن است. بسیاری از افراد معتقد هستند که تشک‌های طبی، باید سفت باشند تا تأثیر مثبت بر سلامتی افراد بگذارند. بدون شک انتخاب این تشک، نتیجه معکوس برجای خواهد گذاشت.

یک راه برای تشخیص سفت یا نرم نبودن بیش از اندازه، امتحان آن در زمان خرید است. افراد کافی است در این زمان، روی تشک دراز بکشند. در صورت احساس راحتی و وجود ویژگی‌ تشک طبی، آن را انتخاب کنند.

نرم و سفت نبودن

انتخاب بر اساس نیاز

هنگام انتخاب و خرید، باید به مباحثی مانند وزن در کنار فرم یا حالت بدن توجه کرد تا تشک طبی انتخابی، کاملاً مناسب فرد باشد.

از میان انواع ویژگی های تشک طبی، توجه به این عامل هنگام خرید تشک بسیار مهم است؛

 زیرا تشک تأثیر بسیار زیادی بر سلامتی اشخاص دارد.

به طور مثال انتخاب تشک طبی سفت برای افرادی که از مشکل دیابت رنج می‌برند، توصیه نمی‌شود.

انتخاب بر اساس نیاز

قابلیت گردش هوا در تشک طبی

گرمای تابستان گاهی غیرقابل‌تحمل می‌شود و این موضوع هنگام خواب بیشتر عذاب‌آور است. داشتن یک تشک استاندارد که هوا به‌خوبی در لایه‌های آن جریان داشته باشد، گزینه مناسبی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز تشک‌های طبی داشتن قابلیت گردش هوا است. این قابلیت از تعریق و گرما در هنگام خواب جلوگیری می‌کند و فرد بعد از بیدارشدن از خواب نیز بوی بدی احساس نمی‌کند.

مزیت‌های تشک طبی

یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن خوابی آرام و راحت، تشک مناسب است و خرید یک تشک باکیفیت باتوجه‌به ویژگی های تشک طبی اهمیت زیادی دارد.بدون شک باتوجه‌به تغییرات و افزایش سن، سلامتی انسان‌ها ممکن است به دلایلی دچار آسیب شود.

در نتیجه با توجه به آسیب‌های وارده بر سلامتی، استفاده از تشک طبی توصیه شده وباتوجه‌به قیمت انواع تشک طبی، انتخاب تشکی مناسب برای رفع دردهای کمر یا ستون فقرات ضروری است.

به طور کلی برند‌های تولید‌کننده و فعال در عرصه تولید این بخش جدانشدنی از سرویس خواب، تشک‌های طبی را برای افرادی که؛ مشکل درد در کمر یا مفاصل دارند، طراحی کره‌اند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

افرادی که از چنین بیماری‌هایی رنج می‌برند، میزان درد این مشکلات را می‌دانند و از تشک طبی برای کاهش درد خود استفاده می‌کنند. البته افراد باید هنگام خرید به ویژگی های تشک طبی دقت کنند تا کالای انتخابی آنها کیفیت لازم را داشته باشد.

البته یکی از مهم‌ترین ویژگی های تشک طبی یعنی کیفیت، پس از ۷ سال استفاده از بین رفته و افراد باید یک تشک طبی جدید را جایگزین آن کنند.

بدون شک با وجود فاکتور راحتی در تشک‌های طبی، هنگام استفاده از آن ستون فقرات و عضلات فرد استراحت می‌کنند و همین مسئله به‌ظاهر کوچک، نقش مهمی بر کیفیت زندگی دارد.

مزیت‌های تشک طبی

راه و رمز تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

هنگام انتخاب این کالای خواب راحت، باید بر طبق ویژگی‌های آن یعنی اسفنجی بودن فنر‌ها، طراحی با توجه به فرم بدن شخص استفاده‌کننده و کیفیت توجه ویژه نشان داد. البته این تشک‌ها به دلیل سفتی و انعطاف‌پذیری کم مناسب افرادی هستند که دارای معضلاتی مانند گرفتگی عضلانی یا گودی کمر هستند.

در صورت استفاده از این تشک‌ها، دردهای عضلانی و ارتوپدی کاهش می‌یابند.اما با توجه به وجود کالا‌های فیک تشک طبی مطمئناً نه تنها در کاهش درد کمک‌کننده نخواهند بود، بلکه منجر به افزایش آن‌ها نیز خواهند شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های طبی تقلبی به دلیل استفاده یونولیت در زمان تولید، بسیار ارزان‌تر و سبک‌تر از تشک‌های طبی اصل هستند؛ بنابراین افراد در صورت مشاهده سبکی و ارزان قیمت بودن تشک طبی، به راحتی می‌توانند متوجه تقلبی بودن آن شوند.

البته تشک‌های تقلبی، انعطاف‌پذیری کمی نیز دارند. در نتیجه، باعث آسیب‌های جدی به ستون فقرات خواهند شد. تشک‌های طبی تقلبی یونولیتی، عمر کوتاهی داشته و خیلی زود خراب خواهند شد. در نتیجه پس از خراب شدن، دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

راه و رمز تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

انواع تشک طبی

امروزه برند‌های تولید‌کننده با توجه به ویژگی های تشک طبی و نیاز مخاطبان، انواع مختلفی از این کالا خواب را تولید کرده و جهت فروش، روانه بازار خواهند کرد. اصلی‌ترین انواع تشک‌های طبی، عبارت هستند از:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک لتکس

لاتکس یا لتکس موجود در این مدل از تشک‌ها، از صمغ درختان کائوچو گرفته شده و در نتیجه پس از خراب شدن، آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

این تشک‌ها، فرم یا حالت بدن را در زمان خواب به خود گرفته و پس از بلند شدن از سطح تشک طبی لتکس، سریع به حالت اولیه برخواهد گشت.این فرایند تغییر سطح تشک، سبب حفاظت از ستون فقرات و شانه‌ها می‌شود.

تشک لتکس

تشک فنری منفصل

از ویژگی‌های تشک‌های طبی فنری به دلیل استفاده از فنر‌های منفصل، ثابت یا بدون حرکت بودن است.

در نتیجه هیچ‌کدام از دو نفر، غلت‌زدن یا تکان‌خوردن نفر دیگر را احساس نخواهند کرد.در حالت کلی افراد از تشک‌های فنری طبی منفصل، بسیار راضی هستند.

تشک فنری منفصل

تشک هیبریدی

در تشک‌های طبی هیبریدی از فوم و فنر باهم، استفاده شده و در نتیجه با وجود ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری، در ایجاد خواب با کیفیت بسیار مؤثر است.

تشک‌های هیبریدی، مدرن‌ترین نوع تشک‌های طبی هستند.

تشک هیبریدی

تشک مموری فوم

برند‌های تولید‌کننده در تشک‌های طبی مموری فوم، از فوم پلی‌یورتان استفاده خواهند کرد. البته این تشک‌ها ابتدا در صنعت فضانوردی مورد استفاده قرار گرفت. وجود فاکتور انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن، باعث استقبال از این نوع کالای خواب شده ودر ایجاد خوابی راحت و آرام، تأثیر مثبتی دارد.

تشک مموری فوم

تشک طبی فوم

این مدل از انواع تشک‌های طبی، عملکرد مناسبی در رابطه با حرکت یا لرزش از خود نشان خواهند داد.این نوع تشک طبی برای افرادی که از مشکلات آرتروز یا کمردرد شدید رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

داشتن خوابی آسوده با تشک رویال

تشک طبی اورجینال در تجربه یک خواب لذت‌بخش نقش مهمی دارد. شما می‌توانید با خرید از یک تولیدی معتبر با خیال راحت از تشک خود استفاده کنید. تولیدی تشک رویال با داشتن کادری مجرب و بهترین متریال، یکی از باسابقه‎ترین تولیدی‌ها در ایران است.

شما می‌توانید با خرید از این تولیدی خیال خود را از بابت کیفیت و ماندگاری کالا خواب، راحت کنید. خوابی آسوده و بدون دردهای ارتوپدی، هدیه تولیدی رویال به مشتریان است.

سخن پایانی

در راهنمای انتخاب تشک طبی استاندارد، انواع ویژگی های تشک طبی مطرح شده و در صورت رعایت آن‌ها در زمان خرید، بدون تردید افراد یک کالای خواب با کیفیت خریداری خواهند کرد. البته با وجود تشک‌های طبی تقلبی موجود در بازار، شاید تشخیص اصل یا تقلبی بودن این کالا کمی سخت باشد.

تشک‌های طبی تقلبی از جنس یونولیت هستند. در نتیجه بسیار سبک و ارزان‌تر از‌ تشک‌های طبی اصل بوده و با وجود همین راه تشخیص ساده، به راحتی می‌توان از خرید این مدل تشک صرف نظر کرد.

سخن پایانی

سایر مقالات:

میزان درجه نرمی و سفتی تشک- 5 تفاوت اصلی – مزایا و معایب
مموری فوم تشک چیست ؟ کاربرد و مزایای مموری فوم -بررسی 3 مدل + عکس
محافظت از تشک با روتختی – 5 مدل روتختی – مزایا و معایب روتختی

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من