بیماری

تشک مناسب برای سیاتیک – بررسی مزایا و معایب + قیمت 1402

درد سیاتیک

شماره تماس خرید تشک

 

بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

درد سیاتیک که معمولاً خود را با درد شدید در ناحیه کمر، لگن و پاها نشان می­دهد، ناشی از فشار بیش از حد بر عصب سیاتیک است. این درد می­تواند کوتاه ­مدت یا برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد و خواب شبانه را مختل کند. در این حالت استفاده از تشک غیر استاندارد و کهنه اوضاع را بدتر می­کند و حتی ممکن است باعث تشدید درد شود.

شماره تماس خرید تشک

انواع مختلفی از تشک­ها برای افراد مبتلا به سیاتیک ساخته شده­اند که فشار را از قسمت پائین کمر می­گیرند و درنتیجه دردهای شدید را تسکین می­دهند. انتخاب بهترین تشک مناسب برای سیاتیک به عوامل گوناگونی؛ مانند نوع تشک، میزان بودجه، ضمانت­نامه، وضعیت خواب، ویژگی­های تشک، قابلیت تنفس و محدودیت در حرکت و… بستگی دارد. در ادامه ویژگی‌های تشک مناسب برای سیاتیک شرح داده شده است.

بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

 

 


ویدیو : تشک مناسب برای سیاتیک

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره

9,430,000 تومان10,065,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس دو نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به

درد سیاتیک نشانه چیست؟

سیاتیک نشانه‌ای از تحریک یا فشرده شدن عصب سیاتیک است. این عصب از عضلات پشت، در ناحیه تحتانی ستون فقرات و از طریق لگن به سمت پاها می­رود. برخی از قسمت­هایی که عصب سیاتیک از آن عبور می­کند، بسیار تنگ هستند.  بنابراین زمانی که این عصب ملتهب یا فشرده می­شود، فرد در ناحیه کمر، باسن و قسمت­های مختلف پا، درد شدیدی را احساس می‌کند. در اینجا می‌توانید با با خرید بهترین تشک مناسب برای سیاتیک دردهای خود را تا حد صفر نیز کاهش دهید.

شماره تماس خرید تشک

عصب سیاتیک می­تواند به دلایل مختلفی تحریک شود. برخی از این دلایل؛ عبارتند از:

  • فتق دیسک

  • دیسک یا کمر آسیب دیده

  • تنگی نخاع که منجر به باریک شدن درون ستون فقرات می­شود.

  • اسپوندیلولیستزیس که به معنای حرکت مهره­ ها از جای خود است.

درد سیاتیک نشانه چیست؟

تشک چه تأثیری بر سیاتیک دارد؟

دراز کشیدن در طول شب در یک حالت ثابت به مفاصل کمر و باسن فشار وارد می­کند که می­تواند منحر به تشدید درد و به وجود آمدن مشکلاتی در خوابیدن شود. از طرف دیگر، کمبود خواب کافی باعث می­شود که فرد، درد بیشتری را احساس کند. یک تشک مناسب باید فشار وزن بدن را به طور یکنواخت پخش ­کند و ستون فقرات را در حالتی تراز قرار دهد؛ در این حالت درد کاهش می­یابد و فرد راحت­تر می­خوابد.

تشک چه تأثیری بر سیاتیک دارد؟

قدرت تحمل و کاهش وزن

بسیاری از مردم تصور می­کنند که تشک­های سفت لزوماً پشتیبان مناسب‌تری هستند؛ اما این تشک­ها نمی­توانند فشار وزن را به خوبی کاهش دهند. بهترین تشک مناسب برای سیاتیک، کمی نرم یا کمی سفت است که لایه­ های بالاتر آن محکم است و فشار وزن را کاهش می­دهد.

قدرت تحمل و کاهش وزن

پیشنهاد : خرید تشک رویال اصل

شماره تماس خرید تشک

نوع تشک مناسب برای سیاتیک

از میان انواع تشک­ها، مموری فوم و هیبریدی برای افراد مبتلا به سیاتیک مناسب­تر هستند. ممکن است تصور کنید که مموری فوم بسیار نرم است اما در واقع بسته به چگالی آن، میزان سفتی متفاوتی دارد. اغلب تشک­های مموری فوم، هسته‌ای با چگالی بالا و لایه ­های بالاتر با چگالی کم دارند که کاهش فشار وزن و راحتی را برای این افراد فراهم می­کنند.  این طراحی باعث می­شود تا با بدن مطابقت داشته باشند و در عین حال، ستون فقرات را در یک تراز بی­حرکت نگه دارند.

تشک­های هیبریدی ترکیبی از مموری فوم و فنر هستند. لایه ­های بالاتر معمولاً از جنس مموری فوم یا لاتکس ساخته می‌شوند و هسته داخلی آن­ها از فنر است. این ترکیب باعث می­شود تا تشک­های هیبریدی نسبت به مموری فوم، محکم­تر باشند و کاهش فشار وزن را بهتر از تشک­های فنری، مهار می‌کنند.

گزینه دیگری که پیشِ روی افراد مبتلا به سیاتیک قرار دارد، تشک­ لاتکس است. این تشک­ها بسیار سفت هستند و قدرت تحمل بالایی دارند؛ اما برای این افراد مناسب نیستند زیرا دردهای ناحیه باسن و کمر را تشدید می­کنند.

نوع تشک مناسب برای سیاتیک

پیشنهاد : خرید تشک طبی از سایت اصلی تشک رویال

شماره تماس خرید تشک

ویژگی­ های بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

علاوه بر نوع تشک، ویژگی ­های آن برای انتخاب بهترین تشک مناسب برای سیاتیک، اهمیت زیادی دارد. اگر از درد سیاتیک رنج می،برید، باید از تشک استانداردی استفاده کنید که مخصوص افراد مبتلا به سیاتیک باشد. در ادامه، مهم­ترین ویژگی­هایی که در انتخاب تشک باید در نظر بگیرید؛ مانند سفتی تشک، طراحی تشک برای درد نواحی مختلف بدن، قابلیت تنفس و تنظیم دما، قیمت، محدودیت حرکت و اندازه، و ضمانت نامه تشک بررسی می­شوند.

ویژگی­ های بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

سفتی تشک

سفتی تشک در داشتن خواب راحت بسیار تأثیر گذار است و اهمیت آن برای افرادی که سیاتیک دارند، دو­چندان می­شود. سفتی تشک بر اساس ویژگی­ های فردی و موقعیت خواب تعیین می­شود. بدن در تشک ­های نرم  فرو می­رود و این تشک­ها شکل بدن را به خود می‌گیرند؛ تشک­های سفت هم به شانه­ ها و باسن فشار وارد می­کنند و باعث می‌شوند که دردهای شدیدی در ناحیه گردن و ستون فقرات به وجود بیاید. بنابراین مناسب­ ترین تشک ­ها برای سیاتیک دارای میزان سفتی متوسط هستند.

کسانی که به شکم می­خوابند باید از تشک سفت ­تری استفاده کنند زیرا ستون ‌فقرات این افراد به حمایت بیشتری نیاز دارد. البته این نوع خوابیدن برای کسانی که سیاتیک دارند، مناسب نیست و منجر به تشدید درد کمر آن­ها می­شود. این افراد بهتر است به پشت بخوابند و میزان سفتی تشک آن­ها، متوسط باشد.

سفتی تشک

پیشنهاد : خرید تشک فنری متصل از سایت اصلی تشک رویال

شماره تماس خرید تشک

قابلیت کاهش درد سیاتیک در نواحی مختلف بدن

تشک­ هایی که برای درد نواحی مختلف بدن طراحی می‌شوند، دارای سطوح متفاوتی از تحمل وزن و سفتی هستند؛ زیرا وزن بدن در عضلات خاصی متمرکز است و تشک باید با این وضعیت مطابقت داشته باشد. برای مثال، بیشترین فشار وزن بدن را نواحی باسن و شانه‌ها برتشک وارد می­کنند؛ بنابراین این نواحی به حمایت بیشتری نسبت به سر یا ساق پا نیاز دارند. طراحی این تشک­ها باید به گونه­ای باشد که مرکز تشک سفت­ترین ناحیه و قسمت ­های بالا و پایین آن، نرم­تر باشند. در این صورت حتی اگر بدن را بچرخانید و در سمت دیگر تشک بخوابید، این ویژگی همچنان برقرار است و تشک مانند آینه عمل می­کند.

قابلیت کاهش درد سیاتیک در نواحی مختلف بدن

قابلیت تنفس و تنظیم دما

دما در طول شبانه روز به ویژه هنگام خواب، نقش مهمی دارد و افراد در ماه ­های گرم سال، الگوهای خواب غیرطبیعی­تری دارند. این بدان معناست که خنک ماندن در تجربه یک خواب راحت کمک می­کند.  تشک­های مموری فوم از ماده­ای ساخته می­شوند که گرما را به خود جذب می­کند، پس نمی­توانند گزینه مناسبی برای خنک ماندن باشند. تشک های دارای لایه ­هایی از ژل خنک ­کننده، حفره­ ها، مجراهای هوا یا پارچه قابل تنفس، بسیار مناسب هستند. در میان انواع تشک­ها، لاتکس و هیبریدی قابلیت تنظیم دما را دارند. تشک­های لاتکس به طور طبیعی خنک ­کننده هستند و بافت تشک­های هیبریدی، قابلیت تنفس دارند.

قابلیت تنفس و تنظیم دما

پیشنهاد : خرید تشک فنری منفصل از سایت اصلی تشک رویال

شماره تماس خرید تشک

قیمت تشک

قیمت تشک مناسب برای سیاتیک، به نوع و کیفیت آن­ها بستگی دارد. استفاده از تشک­های باکیفیت برای این افراد ضروری است؛ زیرا در صورت استفاده از تشک­های بی­ کیفیت و نامناسب، ممکن است دردهای بیشتری به سراغشان بیاید. هم­چنین بافت تشک­ ها باید به گونه ­ای باشد که بعد از چند سال استفاده، دچار فرورفتگی و شُلی نشوند. بهترین قیمت تشک مناسب برای سیاتیک را  از ما بپرسید.

قیمت تشک

اندازه تشک

همان­طور که ذکر شد، افراد مبتلا به سیاتیک از درد نواحی مختلفی از بدن؛ مانند کمر رنج می­برند. تعدادی از این افراد به دلیل درد بیش از حد، به سختی جابجا می­شوند و باید در هنگام خرید تشک به ارتفاع و اندازه آن هم توجه کنند. توجه به این نکته باعث می‌شود تا جابجا شدن در هنگام خواب و بلند شدن از تخت برای این افراد سخت نباشد و منجر به بروز مشکلات و دردهای بیشتر نشود.

شماره تماس خرید تشک

پیشنهاد : خرید تشک یک نفره از سایت اصلی تشک رویال

پیشنهاد : خرید تشک دو نفره از سایت اصلی تشک رویال

اندازه تشک

ضمانت­ نامه معتبر

‏یکی دیگر از ویژگی‌ قابل توجه جهت خرید تشک مناسب برای سیاتیک برخورداری از ضمانت نامه معتبر تشک است. گاهی اوقات ممکن است محصولات باکیفیت هم نشانه­ هایی از خرابی یا نقص­های غیرقابل پیش ­بینی را داشته باشند. بنابراین در هنگام خرید تشک به ضمانت ­نامه آن توجه کنید. نوع  ضمانت ­نامه تشک­ها به نوع تشک و برند آن بستگی دارند و شرایط متفاوتی را شامل می شوند. تشک مناسب برای سیاتیک را در سایت رویال خریداری کنید.

 قبل از خرید، تمامی شرایط ضمانت ­نامه مربوط به برندهای مختلف تشک را بررسی کنید و بهترین گزینه را با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

ضمانت­ نامه معتبر

پیشنهاد : خرید تشک مسافرتی از سایت اصلی تشک رویال

خلاصه مطالب

درد سیاتیک یکی از دردهای ناخوشایندی است که بر کیفیت خواب افراد مبتلا به آن، تأثیر زیادی دارد.  این افراد معمولاً دردهای شدیدی در نواحی کمر و پای خود، احساس می‌کنند و در هنگام خواب نمی‌توانند به راحتی جابجا شوند؛ بنابراین انتخاب یک تشک استاندارد و مناسب برای آن­ها، ضروری است.

انتخاب بهترین تشک مناسب برای سیاتیک به عوامل متعددی بستگی دارد. این تشک­ها باید فشار وزن را تحمل و آن را به طور یکنواخت در سطح خود، پخش کنند. بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید و نوع تشکی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد. بهترین نوع تشک برای افراد مبتلا به سیاتیک، هیبریدی، مموری فوم و لاتکس هستند.

شماره تماس خرید تشک

علاوه بر نوع، ویژگی­های تشک هم در انتخاب آن به منظور کاهش درد، مهم هستند. سفتی تشک باید به اندازه و در حد متوسط باشد، تشک باید درد ناحیه کمر را کاهش بدهد، قابلیت تنظیم دما و تنفس داشته باشد، از لحاظ قیمت به صرفه باشد، ارتفاع و اندازه مناسبی داشته باشد تا فردی که از درد سیاتیک رنج می­برد به راحتی جابجا شود و از تخت بیرون بیاید و در آخر تشک باید دارای ضمانت ­نامه معتبر باشد.

خلاصه مطلب

 

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره

 

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

10 ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر – تشک مخصوص دیسک کمر
بررسی سایز انواع تشک – 10 سایز مختلف تشک ها که باید بدانید
معرفی انواع تشک تختخواب – بررسی 10 مدل تشک تخت خواب

شماره تماس خرید تشک

دیدگاهی در مورد “تشک مناسب برای سیاتیک – بررسی مزایا و معایب + قیمت 1402

  1. nasrin گفت:

    خیلی عالی، این برای پدرم از واجباته

  2. مهدی رسولی گفت:

    واقعا موثره تشک برای این بیماری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *