نکات آموزشی

لیست قیمت تشک رویال در تهران 1403 – جدیدترین مدل ها

لیست قیمت تشک رویال در تهران

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,500,000 تومان13,500,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,800,000 تومان3,000,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,800,000 تومان3,750,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

قیمت اصلی 4,060,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,250,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

قیمت تشک رویال در تهران

قیمت تشک رویال در تهران موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تشک رویال را مستقیماً از کارخانه تشک رویال خریداری کنند؛ زیرا قیمت تشک رویال درب کارخانه بسیار کمتر از قیمت بازار این نوع تشک است.

در ضمن یکی دیگر از دلایلی که ایرانی‌ها این نوع تشک را مستقیماً از کارخانه سفارش می‌دهند و می‌خرند این است که تشک تحویلی از کارخانه معمولاً تشک اصلی است؛ بنابراین خرید تشک رویال اصل و تشک طبی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است. در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی قیمت تشک رویال در تهران و عوامل مؤثر آن بپردازیم.

قیمت تشک رویال در تهران

قیمت تشک رویال در تهران بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت تشک رویال در تهران با توجه به متریال استفاده شده، ساختار و… محاسبه می‌شود. به عبارت ساده‌تر، قیمت تشک رویال در تهران بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

ردیف محصولات


تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره


تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل آرامش دو نفره


تشک رویال مدل آرامش دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل آرامش دو نفره

2,905,000 تومان3,160,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک نفره چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک نفره یکی از مدل‌های باکیفیت محصولات برند رویال است و در دسته تشک‌های فنری متصل قرار می‌گیرد. فنرهای به کار رفته در این تشک در سرتاسر اسکلت آن به هم متصل هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا خوابیدن روی این تشک هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان لذت‌بخش باشد و احساس راحتی را برای همه افراد فراهم می‌کند. اندازه‌ای که برای تشک‌های یک نفره و دونفره تشک رویال مدل آرامش در نظر گرفته شده‌اند، متنوع و نیازهای افراد با


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان


تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به مدل‌های مشابه مناسب باشد؟ این تشک طبی فنری در میان افراد سنگین‌وزن محبوبیت زیادی دارد و به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تشک‌ها برای نوجوانانی که اضافه‌ وزن دارند، شناخته می‌شود. معرفی تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان این مدل تشک با داشتن پد به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری را در زمان خواب تجربه کنید. برای اینکه از کیفیت این محصول مطمئن باشید، تولیدکننده گارانتی 10 ساله را به آن اختصاص داده تا از متریال و کیفیت تولید


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع





مقایسه

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان

2,230,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان ارتفاع استاندارد و جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان باعث شده‌اند تا این تشک در میان مدل‌های مختلف برند رویال بدرخشد. جالب است بدانید که این تشک طبی فنری در دسته تشک‌های نسبتاً سفت قرار می‌گیرد و انتخاب مناسبی برای سلایق مختلف به شمار می‌آید. معرفی تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان تشک سوپر کلاسیک رویال را می‌توان به دلیل کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساخت آن و ارائه گارانتی معتبر 4 ساله به عنوان یکی از بهترین‌ها برای نوجوانان به حساب آورد. این تشک فنری متصل از نوع درشت بافت است


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

قیمت تشک رویال بر اساس جنس پارچه

لیست قیمت تشک رویال با قطعات گران‌تر و تشک‌های نرم‌تر که بالاترین قیمت و کیفیت را دارند، پارچه‌هایی مانند ژاکارد، پفک سوزنی (تخت باف) تهیه می‌شود و در بهترین حالت این محصولات از پارچه 100٪ نخی استفاده می‌کنند.

قیمت تشک رویال بر اساس جنس پارچه

قیمت تشک رویال بر اساس ساختار

تشک‌ها مدل‌های مختلفی دارند و مشاوران فروش تشک رویال اغلب می‌توانند بر اساس پاسخ‌های مشتری به سؤالات خاص بهترین تشک طبی را پیشنهاد کنند.

 تجربه ما در انتخاب انواع تشک یک نفره و انواع تشک دونفره این است که می‌توانیم بهترین تشک را بر اساس وزن، سن، نوع بدن و عادات خواب شما پیدا کنیم. به طور خلاصه تشک‌ها به دو نوع طبی فنری (فنر منفصل و فنر متصل) و کامل طبی (اسفنجی) تقسیم می‌شوند.

میزان سفتی و نرمی تشک رویال

سفتی و نرمی تشک به عوامل متعددی بستگی دارد، نوع فوم استفاده شده در تشک و همچنین قطر و ساختار اصلی تشک، سفتی تشک را تعیین می‌کند؛ اما یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید تشک متصل و انواع تشک پاکتی این است که میزان سفتی نهایی تشک به وزن شما بستگی دارد، در واقع تشک‌ها بسته به ساختار و قطرشان وزن‌های متفاوتی دارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

گارانتی تشک رویال

یکی از مواردی که می‌تواند در قیمت تشک رویال در تهران تأثیر بگذارد، مدت گارانتی هر مدل تشک است که هر چه کیفیت تشک بالاتر باشد، وزن بیشتری را تحمل می‌کند، در نتیجه به این تشک‌ها گارانتی بیشتری داده می‌شود.

گارانتی تشک رویال

خرید تشک طبی رویال بدون فنر

یکی از فعالیت‌های شرکت رویال تولید تشک طبی بدون فنر دو نفره است. تشک‌های طبی موقعیت صحیح بدن را برای خواب فراهم می‌کنند. در هنگام خواب، کمر و گردن فرد باید آرام و در وضعیتی راحت باشد و در هنگام خواب باید تا حدود زیادی از کمر حمایت شود تا از مشکلات مربوط به کمر و ستون فقرات جلوگیری شود.

بنابراین تشک طبی یکی از بهترین و مهم‌ترین وسایل خوابی است که باید برای خوابی آرام و راحت خریداری کنید. قیمت تشک طبی بدون فنر رویال دونفره به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید، کمی بالا بوده و با استفاده از این مدل تشک رویال در دراز مدت تغییری در وضعیت خود ایجاد نمی‌کنید و تشک شما هیچ گونه فرورفتگی نخواهد داشت. از این رو افراد زیادی به خرید تشک طبی رویال علاقه‌مند هستند.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

ویژگی‌های تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال در تهران بسته به متریال به‌کار رفته در آن و همچنین ویژگی‌های ساختاری متفاوت خواهد بود. این وسیله مهم که سبب حفظ سلامتی و راحتی بدن در طول خواب و استراحت می‌شود، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که برخی از مهمترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

پشتیبانی مناسب از نقاط فشار

تشک طبی اصل به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌طور کامل از نقاط فشار بدن پشتیبانی می‌کند و سبب توزیع وزن بدن به‌صورت کاملاً یکنواخت می‌شود. این عامل سبب ایجاد حس آرامش برای فرد شده و از آسیب به نقاط حساسی مانند کمر، گردن و شانه‌ها جلوگیری می‌کند.

انطباق با ساختار بدن

یکی دیگر از مزایای مهم این محصولات که بر قیمت تشک رویال در تهران تأثیر مستقیم دارد، قابلیت انطباق آن‌ها با ساختار بدن است. یک تشک طبی اصلی باید قادر به انطباق با ساختار بدن فرد را داشته و به شکل طبیعی بدن این امکان را بدهد تا در حالت صحیح و راحت قرار بگیرد.

جذب فشار و کاهش درد

تشک‌های رویال اصلی باید قادر به جذب فشار نقاط حساس از جمله نقاط دردناک بدن باشند و به کاهش درد و ایجاد حس راحتی در طول خواب کمک کنند.

مواد باکیفیت

این تشک‌ها از متریال و مواد باکیفیت و در محیطی کاملاً بهداشتی و سالم تهیه شده‌اند. این امر سبب جلوگیری از ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی شده و به سلامتی و راحتی بدن کمک شایانی می‌کند.

درمان کمردرد با تشک اصلی رویال

تشک‌های رویال که نوعی تشک فشرده هستند، معمولاً برای درمان برخی مشکلات رایج مانند کمر درد یا گردن‌درد مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد تشکیل‌دهده این تشک‌ها اغلب فوم یا لایه‌های فشرده است که سبب پشتیبانی همه‌جانبه از ستون فقرات و بهبود دردها می‌شود.

چنانچه تصمیم دارید برای بهبود وضعیت بدنی خود از مجموعه رویال تشکی تهیه کنید، مهم است که از یک محصول باکیفیت و اصلی استفاده کنید تا نتیجه دلخواهتان را حاصل کنید. برای یک انتخاب بهتر می‌توانید از مشاوران و کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را کسب کرده تا علاوه بر آگاهی از قیمت تشک رویال در تهران، باتوجه به شرایط بدنی خود، سفارشتان را ثبت کنید.

درمان کمردرد با استفاده از تشک که در واقع به‌عنوان روشی کمکی در کنار سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل مراحل مهمی است که قیمت تشک رویال در تهران را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد و عبارت‌اند از:

  • مشاوره با پزشک متخصص یا فیزیوتراپی: اولین مرحله برای درمان کمردرد مشاوره با پزشک است تا بر اساس علت و شدت کمردرد، راهنمایی‌های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهد.
  • انتخاب تشک مناسب: انتخاب یک تشک مناسب و اصلی برای کمک به بهبود کمردرد بسیار مهم است. تشک خریداری شده باید از مواد باکیفیت و مناسب تهیه شده باشد تا با پشتیبانی از نقاط مختلف بدن، به کاهش دردها کمک کند.
  • استفاده صحیح از تشک: استفاده صحیح از تشک نیز اهمیت بسیار بالایی دارد تا بتواند در مدت زمان کوتاه، علائم بهبود را نمایان سازد.
  • ترکیب با روش‌های دیگر درمان: استفاده از تشک در کنار سایر روش‌های درمانی مانند ورزش‌های تقویتی، فیزیوتراپی، داروها و تکنیک‌های آرامش‌بخش قطعاً نتیجه مطلوب‌تری برای شما به‌دنبال دارد.

قیمت تشک رویال اصل چقدر است؟

قیمت تشک رویال در تهران در مقایسه با کیفیت بالای محصول ارزان است. به همین دلیل است که محصولات خواب رویال مانند تشک، بالش، روتختی، محافظ تشک و تشک مهمان بسیار مقرون به صرفه هستند.

درواقع مناسب بودن قیمت تشک رویال در تهران باعث رضایت بیشتر مشتریان از برند رویال و افزایش فروش تشک طبی رویال شده است. کارخانه تشک رویال یک کارخانه مجهز و با ظرفیت بالا است و حجم تولید کارخانه این شرکت هدف اصلی نیست.

بلکه هدف اصلی آن تولید تشک‌های طبی باکیفیت و بر اساس استانداردهای بین‌المللی است. کیفیت حرف اول را در این شرکت می‌زند که دومین دلیل محبوبیت این برند، افزایش تمایل مردم به خرید تشک‌های رویال است.

قیمت تشک رویال اصل چقدر است؟

ارزان‌ترین تشک‌های رویال

تشک رویال در مدل‌های مختلف تولید و به بازار تشک عرضه می‌شود. بسته به نوع تشک، قیمت تشک رویال در تهران نیز متفاوت است. برخی از تشک‌های رویال که به صورت سوپر فنری و… تولید می‌شوند که قیمت بالاتری نسبت به تشک‌های معمولی کارخانه رویال دارند.

اما خبر خوب برای شما خریداران در رابطه با قیمت تشک رویال در تهران این است که با هر بودجه‌ای می‌توانید تشک رویال بخرید و از آن لذت ببرید.

خرید باکیفیت از فروشگاه تشک رویال

انتخاب یک تشک اصلی خوب به طور چشمگیری کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد! خرید آنلاین تشک را در بهترین فروشگاه اینترنتی تجربه کنید. با خرید تشک رویال از فروشگاه آنلاین تشک رویال بهترین و لذت‌بخش‌ترین خرید زندگی خود را تجربه کنید.

این مجموعه به عنوان بهترین پخش کننده آنلاین تشک، اقدام به فروش آنلاین تشک‌های رویال کرده است و هدف این مرکز ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مشتریان عزیز است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد عوامل مؤثر بر قیمت تشک رویال در تهران صحبت کنیم. افرادی که قصد خرید یک تشک خواب خوب را دارند ابتدا باید این فاکتورها را بررسی کنند و سپس بر اساس نیاز خود یک تشک رویال خریداری کنند.

سایر مقالات:

معرفی 5 مورد از اختلالات خواب- راه حل خواب راحت | تشک رویال
3 نکته برای شستن تشک فنری – تشک های فنری رویال قابل شستشو
شستن تشک رویال- 3 روش شستن تشک { ادرار- شربت – جوهر و…}

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من