نکات آموزشی

اندازه تشک تختخواب – از 90 تا 200 سانتی متر – استاندارد تشک چیست ؟

اندازه تشک تختخواب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

قطر و اندازه تشک تخت خواب باید به چه اندازه‌ای باشد؟

افراد در صورت انتخاب صحیح اندازه تشک تختخواب، مطمئناً یک خواب راحت و باکیفیت را خواهند داشت. ابعاد تشک تختخواب، باید به گونه‌ای باشد که از فضای بیشتر در قسمت عرض نسبت به دو یا یک فرد برخوردار باشد. مهم‌ترین نکته در هنگام خرید تشک، توجه به فرم بدن استفاده‌کننده از آن است.

اندازه تشک طبی یا فنری، باید به صورتی باشد که؛ شخص در زمان استراحت و پس از آن، دچار درد‌هایی در قسمت ماهیچه یا عضلات نشود. طی این مقاله درباره اندازه تشک تختخواب و اندازه استاندارد تشک یک نفره، مطالبی را جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی تا انتها ما را دنبال کنید.

قطر و اندازه تشک تخت خواب باید به چه اندازه‌ای باشد؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره

3,350,000 تومان3,730,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

تشک رویال مدل ماسا دو نفره

2,150,000 تومان2,470,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا دو نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک رویال مدل ماسا دو نفره با توجه به ساختاری

تشک رویال مدل آرامش دو نفره

2,905,000 تومان3,160,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک نفره چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک

نکات مهم در اندازه استاندارد تشک خواب

در اولین گام برای اینکه اندازه تشک تختخواب، کاملاً اندازه تخت باشد؛ باید به کمک یک متر استاندار و مناسب، ابعاد تخت را دقیق اندازه‌گیری کرد. البته در صورت وجود لبه در تخت، اندازه را از دو طرفه لبه را بدید اندازه‌گیری کرد؛ زیرا تشک در این قسمت قرار خواهد گرفت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اکنون با توجه به اندازه استاندارد تشک تخت و تختخواب، بدون شک یک خواب راحت و با کیفیت کمترین چیزی است که؛ اندازه تشک و تخت به فرد استفاده‌کننده هدیه خواهد داد.اندازه تشک تختخواب استاندارد، بدون شک همراه با یک پارچه رویه مناسب و دوخت محکمی است.

در کنار ابعاد درست تشک، میزان انعطاف‌پذیری بالایی آن، امکان تحمل وزن‌های سنگین را نیز دارد. البته به طور معمول تشک‌های که دارای ارتفاع هستند را، بهترین گزینه برای داشتن یک خواب با کیفیت معرفی خواهند کرد.

نکات مهم در اندازه استاندارد تشک خواب

امروزه برند‌های تولید‌کننده تشک، برای اندازه تشک تختخواب سایز‌های متنوع در نظر گرفته‌اند. اصلی‌ترین این سایز‌ها، عبارت‌اند از:

اندازه استاندارد تشک یک نفره: 120*90، 200*100 و 200*120 سانتی‌متر

اندازه استاندارد تشک دو نفره: ۱۴۰*200، *200۱۶۰، ۱۸۰*200 و ۲۰۰*200 سانتی‌متر

اندازه استاندارد تشک کودک: ۱۳۰*۷۰ و ۱۳۵*۷۰ سانتی‌متر

اندازه استاندارد تشک نوجوان: ۱۸۰*۸۰ سانتی‌متر

شماره تماس تولیدی تشک رویال

یک نکته بسیار ظریف و مهم، انتخاب سایز تشک بر طبق جثه و وزن فرد استفاده‌کننده است. افراد با مراجعه به سایت تشک رویال می‌توانند از میان انواع تشک رویال مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک فنری و بهترین تشک متصل یکی را مطابق با نیاز خود انتخاب کنند.

نکات مهم در اندازه استاندارد تشک خواب

اندازه تشک تختخواب یک نفره

افراد در زمان خرید تشک‌های برای تختخواب یک نفره، از میان سایز‌های استاندارد یکی را بر طبق وزن خود باید انتخاب کنند. اما مهم‌ترین سایز‌های تشک یک نفره که تقریباً تمام برند‌های تولید‌کننده از آن استفاده خواهند کرد؛ عبارت هستند از:

ابعاد ۹۰ *۱۲۰

بیشتر تختخواب‌های یک نفره با ابعاد ۹۰*۱۲۰، تولید خواهند شد. تشک‌های یک نفره سایز ۹۰، مناسب افراد بزرگسال با فرم بدنی متوسط است. شرکت‌های تولید تشک، از سایز 9۰*۱۲۰ در طراحی خود بهره خواهند برد؛ اما تشک‌های یک نفره در سایز ۹۰*۲۰۰، نیز طرف‌داران خاص خود را دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ابعاد ۱۰۰ *۲۰۰

اندازه تشک ۱۰۰*۲۰۰، مناسب افرادی است که دارای اندام متوسط و وزن مناسب هستند. طرف‌داران این مدل از تشک‌ها، اندک بوده و شرکت‌های تولیدی، کمتر به سراغ تولید تشک‌های با ابعاد ۱۰۰*۲۰۰ خواهند رفت.

ابعاد ۱۲۰ * ۲۰۰

تشک‌های با ابعاد ۱۲۰*۲۰۰، گزینه مناسب برای افرادی است که؛ اندام متوسط و بزرگ دارند یا اینکه تمایل به استراحت کنار فرزند خود را، دارند.

اندازه تشک تختخواب یک نفره

اندازه استاندارد تشک دو نفره

یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان خرید سرویس خواب به ویژه اندازه تشک تختخواب، عادات خواب است. البته توجه این مسئله درباره تشک‌های دونفره، بسیار مهم‌تر خواهد بود؛ زیرا دو نفر باید روی آن، استراحت کنند. در صورت وجود فضای کافی در اتاق خواب، افراد می‌توانند به راحتی از میان انواع ابعاد و اندازه تشک تختخواب مناسب‌ترین را انتخاب کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه هنگام خرید سرویس خواب، اندازه تشک تختخواب است. بدون شک با انتخاب درست و اندازه استاندارد تشک‌های دو نفره، خوابی خوش برای زوج‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. مهم‌ترین اندازه استاندارد تشک دو نفره، شامل موارد زیر خواهد بود:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ابعاد ۱۴۰ * ۲۰۰

تشک‌های با ابعاد ۱۴۰*۲۰۰، به طور معمول طرف‌داران اندکی دارند. دلیل عدم استقبال از اندازه تشک تختخواب با این سایز، تولید تخت‌های کم در این اندازه است. همچنین ملحفه و روتختی نیز، برای تشک‌های با این ابعاد خیلی سخت پیدا خواهد شد.

در صورت خرید تشک رویال اصل به شیوه اینترنتی و انتخاب بهترین تشک پاکتی، از خرید خود نهایت لذت را خواهند برد. البته امکان خرید تشک یک نفره، خرید تشک مسافرتی و خرید تشک دو نفره نیز، برای آن‌ها به شکل اینترنتی فراهم است.

ابعاد ۱۸۰ * ۲۰۰

این مدل از تشک‌های دو نفره، فضای بسیاری داشته و البته مناسب زوج‌هایی است که در خواب غلت خواهند زد. محصولاتی با اندازه تشک تختخواب ۱۸۰* ۲۰۰، جابه‌جایی آن بسیار سخت بوده و انتخاب در کنار روتختی بسیار سخت است؛ زیرا روتختی و ملحفه برای تشک‌های با این ابعاد، کمیاب است.

اندازه استاندارد تشک دو نفره

اندازه تشک تختخواب

مناسب‌ترین ابعاد برای تشک نوجوان و نوزاد

امروزه از تختخواب برای نوزادان و نوجوانان، بسیار استفاده خواهد شد؛ بنابراین در زمان خرید کالای خواب برای این عزیزان، باید به اندازه تشک تختخواب با وسواس خاصی توجه شود تا آن‌ها، از خواب باکیفیت بهره‌مند شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک نوجوان ۸۰ * ۱۸۰

سایز ۸۰ * ۱۸۰، مناسب تختخواب نوجوانان بوده و البته سایز تشک‌های نوجوان، دارای اختلاف اندکی با تشک‌های یک نفره است.

تشک نوزاد ۷۰*۱۳۰

با توجه به سایز تختخواب، تشک‌های نوزاد نیز در این سایز بوده و همچنین سرویس خواب نوزادان، فضای کمی را در اتاق اشغال خواهند کرد.

مناسب‌ترین ابعاد برای تشک نوجوان و نوزاد

اندازه تشک تختخواب

 

اهمیت استفاده از تشک با ابعاد مناسب

وقتی شروع به تحقیق برای خرید تشک بعدی خود می‌کنید، ممکن است گیج‌کننده به نطر برسد که بدانید کدام اندازه مناسب است. انتخاب اندازه تشک تختخواب ضروری است؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا وضعیت خواب و سلامت کلی خواب خود را تعیین کنید.

تشک ناخوشایند ممکن است شما را به یک شب ناآرام سوق دهد و تا صبح شما را عذاب بدهد. تشک با اندازه نامناسب نیز می‌تواند منجر به بروز انواع کمردرد شود. به عنوان یک خریدار، باید سایز تشک یک نفره و دونفره مورد نیاز خود را بدانید؛ زیرا برای افراد مختلف، متفاوت است.

در حالی که ممکن است که خریداران برخی از محصولات را برای بزرگسالان یا زوج‌ها بخرند؛ برخی دیگر ممکن است آن را برای کودکان بخرند. اندازه استاندارد تشک یک نفره سنتی و انواع دونفره مورد نیاز برای همه این موارد متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که بسیاری از مشتریان نمی‌دانند اندازه تشک تختخواب مناسب چیست، متخصصان تشک اغلب با سؤالات زیر از سوی مشتریان مواجه می‌شوند:

  • من یک اتاق خواب کوچک دارم، آیا یک تخت کینگ در آن قرار می‌گیرد؟
  • آیا خرید تخت کینگ در صورت داشتن خانواده الزامی است؟
  • اندازه تخت ایده‌آل برای بچه‌های من چقدر خواهد بود؟

یک فرد تقریبا یک سوم از روز خود را بر روی تشک می‌گذراند؛ بنابراین نیاز به اندازه استاندارد تشک یک نفره زمینی و تختخواب بیشتر است. قبل از اینکه بدانید چه اندازه تشکی برای تخت شما مناسب است، باید این عوامل مهم را که انتخاب شما را تعیین می‌کنند، مطالعه کنید.

وزن و قد افراد

برای افراد قدبلند ضروری است که اندازه تشک تختخواب را به گونه‌ای انتخاب کنند که طول بیشتری برای فضای پا داشته باشد. اگر قد بلندی دارید، تشک دوقلو یا حتی سایز کامل هم می‌تواند برای شما کوچک باشد. برای کسانی که اندام پهن‌تری دارند، پیشنهاد می‌شود برای خواب راحت یک تشک سایز کامل یا کوئین بخرند.

اگر قصد دارید تشک را با همسر، فرزند یا حیوان خانگی خود به طور مشترک استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود باید حداقل به اندازه استاندارد تشک دو نفره سنتی و تختخواب توجه داشته باشید باشید. از طرف دیگر، اگر قصد دارید تشک را با بیش از دو نفر به اشتراک بگذارید، تشک کینگ سایز یا تشک کال کینگ انتخاب مناسبی خواهد بود.

یک تشک با سایز کامل یا دوقلو ممکن است برای یک خواب انفرادی عالی باشد. با این حال، این موضوع بستگی به میزان فضایی دارد که می‌خواهید روی تشک داشته باشید؛ از این رو لازم است تا قبل از انتخاب اندازه تشک تختخواب، این موارد را بررسی کنید.

اندازه اتاق

اگر یک آپارتمان استودیویی یا یک اتاق کوچک دارید، داشتن یک تشک بزرگ فضای دیگر مبلمان ضروری را از بین می‌برد. همچنین باعث می‌شود اتاق با فضای کمتری برای رفت‌وآمد به نظر برسد؛ بنابراین همیشه قبل از انتخاب اندازه تشک تختخواب، اندازه اتاق خود را در نظر داشته باشید.

 

منظور از تشک سفارشی چیست؟

منظور از تشک‌های سفارشی، محصولاتی که است که با استفاده از هنر دست و به شکل کاملاً لوکس ساخته خواهد شد. این نوع از تشک‌ها به درخواست مشتری از یک تولیدی بر طبق سایز و ویژگی‌های، طراحی و سپس ساخته خواهد شد. بعد به فرد سفارش‌دهنده، تحویل داده خواهد شد.

برند‌های تولید‌کننده کاملاً بر اساس نیاز مشتری و سلیقه او، از میان انواع تشک‌های فنری، متصل یا دو نفره برای تولید اقدام خواهند کرد. البته در مورد مواد به کار رفته در آن نیز، نظر مشتری در اولویت است. بین سایز تخت و اندازه تشک تختخواب، باید هماهنگی وجود داشته باشد.

در غیر این صورت، تشک تولید شده برای آن تختخواب مناسب نبوده و شخص با توجه با اندازه تشک تختخواب سفارش داده خود، باید تخت را نیز سفارش دهد. قیمت انواع تشک در اندازه‌ها مختلف، متفاوت بوده و بدون شک در این میان، قیمت تشک‌های سفارشی بیش از سایرین است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ابعاد تشک سفارشی

امروزه در بازار‌های خرید و فروش سرویس‌های خواب، تشک در انواع و سایز‌های مختلف وجود دارد. خریداران در این بین، گاهی با تشک‌های در اندازه‌های کاملاً متفاوت با سایز‌های استاندارد مواجه شده و این نوع از محصول خواب را، تشک‌های سفارشی معرفی خواهند کرد.

اما از سایز‌های که تشک‌های سفارشی، بر اساس آن تولید خواهد شد؛ عبارت است از:

  • سایز ۹۰*۱۹۰
  • سایز ۱۶۰*۲۲۰
  • سایز ۸۰*۱۳۰
ابعاد تشک سفارشی

اندازه تشک تختخواب

اصلی‌ترین ویژگی تشک خواب مناسب

تشک در کنار سایر کالا‌های خواب مانند پتو یا بالش، باید دارای کیفیت مناسب باشد تا خواب راحت و خوشی را، به فرد استفاده‌کننده ارائه دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های تشک یا مزیت‌های اصلی آن، شامل لیست زیر خواهد است:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

فضا

اندازه تشک تختخواب، باید کاملاً بر طبق وزن، جثه و فرم خواب شخص باشد. پژوهشگران، بر طبق تحقیقات خود بیان داشته‌اند که؛ انسان سالم در زمان خواب، بین ۴۰ تا ۶۰ مرتبه غلت خواهد زد؛ بنابراین در صورت انتخاب تشکی نامناسب، حس آرامش و آزادی در خواب از بین خواهد رفت. بهترین تشک مسافرتی که اندازه آن کوچک‌تر از حد معمول است؛ برای استفاده در چند روز یا شب، مناسب خواهد بود.

راحتی

در زمان خواب، بیشترین وزن شخص به باسن، ‌شانه و کمر وارد خواهد شد؛ بنابراین تشک باید به شکلی باشد که شخص امکان یک خواب با کیفیت یا حس راحت بر روی آن را، داشته باشد.

محافظ تشک

برخی از برند‌ها در زمان فروش تشک، یک محافظ یا کاور به خریدار ارائه خواهند داد. در صورت وجود این کاور‌ها یا محافظ تشک، باعث طولانی‌تر شدن عمر آن خواهد شد.

محافظ تشک

اندازه تشک تختخواب

دوام

انسان‌ها و به ویژه جسم آن‌ها در طول روز، به دلیل انجام فعالیت‌های مختلف خسته خواهد شد؛ بنابراین نیاز‌مند یک محیط مناسب برای خواب است. از اصلی‌ترین بخش‌های محیط مناسب، وجود یک تشک با کیفیت و ماندگاری بالا است؛ زیرا در صورت استفاده از سرویس خواب با کیفیت و دوام بسیار، بدون شک خواب خوبی به فرد هدیه داده خواهد شد.

اسفنج

از دیگر ویژگی‌های یک تشک خواب مناسب، وجود وزن در کنار تراکم اسفنج است. در صورت متراکم بودن اسفنج تشک، منجر به طبی و سفت‌تر شدن آن خواهد شد.

اسفنج

اندازه تشک تختخواب

فنر

فنر‌های تشک‌ها باید از ضخامت و کیفیت، مطلوبی بهره‌مند باشند. وجود فنر‌ها در تشک، باید به گونه‌ای باشد که در صورت تکان خوردن شخصی، دیگری متوجه آن نشود. همچنین فنر‌های با کیفیت، پس از مدتی به خاطر سایش دچار سروصدا نخواهند شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

چگونگی انتخاب تشک مناسب

افراد قبل از خرید و انتخاب تشک، باید در ابتدا نیاز خود را شناخته و سپس با توجه به سبک زندگی، فرم خوابیدن، وضعیت بدن، فضا یا محیط اتاق خواب و اندازه تخت را دقیق بررسی کنند. پس از انجام ارزیابی‌های لازم در این زمینه‌ها، اکنون با توجه به راهنمای خرید تشک برای انتخاب اقدام کند.

اندازه تشک تختخواب، باید به گونه‌ای باشد که بالا‌تر از سطح تخت قرار بگیرد. البته وجود فنر‌های قدرتمند، پارچه با کیفیت، نوع دوخت و استحکام آن از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه هنگام خرید تشک هستند. بدون شک با در نظر گرفتن این مسائل، انتخاب و خرید بسیار راحت خواهد بود.

چگونگی انتخاب تشک مناسب

اندازه تشک تختخواب

سخن پایانی

افراد هنگام انتخاب مهم‌ترین قسمت محصولات خواب یعنی تشک، نهایت دقت را باید به کار بگیرند. در این میان توجه به اندازه تشک تختخواب در کنار وزن فرد استفاده‌کننده از آن، با اهمیت است. امروزه برند‌های تولید کنده برای انواع تشک‌ها، ابعاد استاندارد در نظر گرفته‌اند.

البته گاهی اوقات، افراد به دنبال یک تشک لوکس و خاص هستند که در بین انواع تشک‌های تولید شده و موجود در بازار پیدا نخواهند کرد؛ بنابراین آن به سراغ شرکت‌های تولید‌کننده رفته و سفارش تشکی را در ابعاد، اندازه و متریال خاص را خواهند داد.

سخن پایانی

اندازه تشک تختخواب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل - 10 نکته طلایی
راهنمای خرید تشک رویا- 10 نکته طلایی + بررسی انواع تشک رویا
10 روش تمیز کردن تشک که باید بدانید + عکس و راه تمیز نگه داشتن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *