بیماری

8ویژگی تشک مناسب زخم بستر– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی

تشک مناسب زخم بستر

تشک مناسب زخم بستر

استفاده از تشک مناسب زخم بستر برای افرادی که به دلایل مختلف مجبور به خوابیدن روی تخت هستند، لازم است. وزن بدن به صورت متناسب و یکنواخت روی همه تشک پخش شده و در نتیجه فرد دچار مشکل ساییدگی و زخم بستر نمی‌شود.

از دیگر مزیت‌های استفاده از این مدل تشک، بهبود بهتر گردش خون در بدن است. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره تشک مناسب زخم بستر و همچنین ویژگی تشک زخم بستر پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به این موضوع انتخاب تشک برای افرادی که زخم بستر دارند، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انواع تشک مناسب زخم بستر

امروزه برند‌های تولید کالای خواب، تشک مخصوص افرادی که زخم بستر دارند را تولید و جهت فروش به بازار عرضه کرده‌اند. در صورتی که نیاز به خرید تشک زخم بستر دارید، مطمئناً متوجه تنوع در این محصول و کالای خواب شده‌اید.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

در زمان خرید باید به ویژگی‌ها و همچنین راهنمای خرید تشک مناسب زخم بستر توجه کنید تا با توجه به نیاز خود، تشک مخصوص زخم بستر را خریداری کنید. در ادامه به معرفی انواع تشک برای بیماری زخم بستر، پرداخته شده است.

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک رویال مدل ماسا نوجوان

1,185,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

انواع تشک مناسب زخم بستر

تشک سنسوری

تازه‌ترین محصول شرکت‌های تولید کنند تشک مناسب زخم بستر، مدل سنسوری یا هوشمند بوده و شکل آن شبیه به لوله است. بیشترین محیط جهت استفاده از تشک زخم بستر سنسوری، بیمارستان به ویژه بخش آی سی یو است.

یک نکته بسیار مهم درباره این محصول، گران بودن قیمت تشک زخم بستر سنسوری است. در صورتی که بیمار شما برای مدت زمان طولانی باید روی تخت بخوابد، بهترین گزینه تشک مدل سنسوری است.

تشک تخم مرغی

ظاهر تشک زخم بستر تخم مرغی، شبیه به شانه تخم مرغ است. بیمارانی که زخم بستر آن‌ها سطحی است، استفاده از این مدل تشک توصیه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل تشک بیماران زخم بستری می‌توان به ضد آب بودن و همچنین جلوگیری از ایجاد تعریق بدن است.

تشک مخصوص زخم بستر تخم مرغی، مناسب بیمارانی است که وزن آن‌ها کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم است. همچنین به دلیل نوع متریال به کار رفته در تشک، امکان تمیز کردن آن با دستمال و آب به راحتی وجود دارد.

تشک روی ویلچر

این مدل از تشک، مناسب استفاده روی ویلچر بوده و متریال اصلی آن نئوپرن است. البته مدل ویلچری تشک زخم بستر، بدون لاتکس بوده و گردش هوا در آن خوب جریان دارد. این مدل تشک علاوه بر کمک به جلوگیری از ایجاد زخم بستر، شخص بیمار را از بیماری کمر درد دور می‌کند.

تشک سلولی

پزشکان بیماری زخم بستر را به سطوح مختلف تقسیم کرده‌اند که استفاده از تشک سلولی مناسب افراد در سطح ۲، ۳ و ۴ زخم بستر مناسب است. از مهم‌ترین ویژگی تشک مناسب زخم بستر سلولی می‌توان به ارتفاع بین ۲ الی ۱۰ یا ۴ الی ۲۵ سانت متر، ضد آب بودن و همچنین تنفس‌پذیری است.

تشک لگن خور

تشک لگن خور در انواع مختلف سنسوری یا تخم مرغی تولید شده و تنها تفاوت آن با دیگر محصولات مناسب زخم بستر، وجود یک حفره در درون آن است. استفاده از این مدل کالای خواب زمانی توصیه می‌شود که بیمار امکان بلند شدن و حرکت را ندارد یا اینکه انجام این کار‌ها برای او بسیار دشوار است.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ویژگی تشک مناسب زخم بستر

امروزه تشک مناسب زخم بستر در انواع مختلف بیمارستانی و همچنین خانگی تولید می‌شوند. بدون شک استفاده از آن برای بیمارانی که مدت زمان طولانی باید روی تخت دراز بکشند، بسیار مفید است. اما از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل تشک طبی یا بیمارستانی، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • تشک زخم بستر دقیقاً متناسب با وضعیت بدن، تغییر شکل می‌دهد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی تشک مناسب زخم بستر، امکان انتخاب آن بر اساس میزان درجه سفتی و نرمی است. به عبارتی دیگر اگر بیمار دچار بیماری دیابت یا اختلالات عروقی است، می‌تواند تشک‌های نرم زخم بستر را انتخاب کند. در صورتی که بیمار همواره درد گردن و کمر دارد، انتخاب تشک‌های سفت بهترین گزینه برای او است.
  • طبق تحقیقات محققان، بیمارانی که از تشک زخم بستر استفاده کرده‌اند؛ درد‌های حاد یا مزمن آن‌ها خیلی زود‌تر بهبود پیدا می‌کند. همچنین این مدل تشک از ایجاد بیماری زخم بستر روی بدن‌ها، جلوگیری‌ می‌‌کند.
  • از اصلی‌ترین ویژگی تشک مناسب زخم بستر، خاصیت ضد حریق بودن است؛ بنابراین در زمان آتش سوزی، فرصت بیشتری برای نجات جان بیمار وجود دارد.

ویژگی تشک مناسب زخم بستر

نحوه استفاده از تشک مناسب زخم بستر

پس از خرید بهترین مدل تشک برای بیماران زخم بستر، باید دستورالعمل چگونگی به‌کارگیری را به خوبی مطالعه کنید. مطمئناً فروشنده هنگام خرید، دفترچه راهنمائی را به شما ارائه می‌دهد. دستورالعمل استفاده از آن در دفترچه به خوبی بیان شده و شامل نکات ارزشمندی است که بخشی از آن‌ها، در لیست زیر ارائه شده‌اند:

  • تشک زخم بستر را باز کرده و روی تخت مورد نظر، قرار دهید.
  • لوله‌های رابط تشک زخم بستر را به پمپ هوا متصل کنید.
  • اکنون پمپ هوا رو روشن کرده و سپس درجه فشار را در حالت FRIM قرار دهید تا مدت زمان پر شدن آن، کاهش پیدا کند. البته زمان پر کردن تشک بهتر است که حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، قبل از قرار دادن بیمار روی تشک انجام شود.
  • دستگاه پمپ هوا را در بخش پایانی تخت محکم کنید تا از استحکام آن مطمئن شوید. همچنین به طور مرتب مسیر شلنگ انتقال هوا را بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل، برطرف کنید.
  • سفتی تشک مناسب زخم بستر و فشار هوای پمپ هوا را کاملاً مطابق با وزن بیمار تنظیم کرده و از پر شدن هوا در تمام بخش‌های تشک، اطمینان حاصل کنید.
  • پس از پر شدن تشک، روی آن یک ملحفه تمیز و البته نخی قرار دهید. از نبود هر گونه شیء تیز یا مواد غذایی روی تشک، مطمئن شوید. زیرا وجود آن به تشک مناسب زخم بستر، آسیب وارد می‌کند. یک نکته بسیار مهم در این زمان، چین و چروک نداشتن ملحفه یا روکش روی تشک هنگام استفاده است.
  • تشک مناسب زخم بستر را روی تختخواب اسفنجی یا فلزی قرار ندهید.

نحوه استفاده از تشک مناسب زخم بستر

مزایای تشک زخم بستر

تشک مناسب زخم بستر برای بیماران دارای این مشکل، مزیت‌های بسیاری را همراه دارد. از اصلی‌ترین مزیت‌های تشک زخم بستر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردش خون بیماران دارای زخم بستر با دراز کشیدن روی تشک‌های مناسب زخم بستر، بهبود پیدا کرده و همچنین فشار خون آن‌ها، کاهش پیدا می‌کند.
  • در صورت خرید تشک ارزان برای بیماران زخم بستر، محصول فرم بدن بیمار را به خود می‌گیرد. در نتیجه اجازه حرکت به بدن را برای بیمار، فراهم کرده و همچنین احتمال ایجاد زخم بستر را به کمترین حد خود می‌رساند.
  • سوراخ‌های هوا درون تشک زخم بستر، باعث خروج هوای داخل تشک می‌شوند. در نتیجه بیمار با دراز کشیدن روی این محصول، حس شناور بودن در هوا را دارد. البته این مسئله باعث می‌شود تا دمای بدن بیمار هنگام خواب، خنک شود.
  • بدون شک مهم‌ترین مزیت تشک مخصوص زخم بستر، ایجاد حس راحتی در بیمار است.
  • تشک‌های مخصوص زخم بستر، ضد حریق و نسوز هستند.
  • بیش از اندازه دراز کشیدن و خوابیدن، باعث ایجاد حس خستگی در بدن می‌شود. اما استراحت کردن روی این تشک‌ها، چنین حسی را به بیمار القا نمی‌کند.

در کنار تمام مزیت‌های که این محصول با خود به همراه دارد، خطر برق گرفتگی و سوختگی را جزء معایب تشک مناسب زخم بستر معرفی کرد؛ بنابراین در زمان خرید به علامت استاندارد روی تشک توجه کنید تا بیمار شما، دچار چنین مشکلی نشود.

مزایای تشک زخم بستر

قیمت تشک زخم بستر مدل رویال

تولیدی تشک رویال در کنار تولید بهترین تشک مسافرتی و بهترین تشک متصل، در زمینه تولید تشک مناسب زخم بستر نیز فعالیت دارد. تمام محصولات تولیدی این برند، دارای کیفیت بسیار زیاد و همچنین قیمت مناسبی هستند.

بنابراین شما با انتخاب کالای خواب خود از این برند، کیفیت خواب خود یا اعضا خانواده را تضمین می‌کنید. در سایت تشک رویال، برخی از تشک‌های مخصوص زخم بستر رویال ارائه شده‌اند. البته برای اینکه از قیمت‌های جدید هنگام خرید تشک رویال اصل مطلع شوید، حتماً با نمایندگی این برند تماس بگیرید.

شما امکان خرید تشک رویال مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک دو نفره و بهترین تشک یک نفره را در بخش فروشگاه سایت ما خواهید داشت. در صورت مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها می‌توانید علاوه بر انتخاب این محصولات بهترین تشک فنری و بهترین تشک پاکتی را خریداری کنید.

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین عیب تشک مناسب زخم بستر چیست؟

خطر برق گرفتگی و سوختگی، مهم‌ترین عیب تشک‌های مناسب زخم بستر است.

  1. بهترین تشک زخم بستری مناسب شخصی با وزن کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم چیست؟

تشک تخم مرغی گزینه مناسبی برای افرادی کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم است.

  1. دو مزیت مهم تشک مناسب زخم بستر چیست؟

ایجاد حس راحتی و ضد حریق بودن

قیمت تشک زخم بستر مدل رویال

سخن پایانی

پزشکان به بیمارانی که به دلایل مختلف برای مدت زمان طولانی باید روی تخت دراز بکشند، استفاده از تشک مناسب زخم بستر را توصیه می‌کنند. بدون تردید این افراد با استراحت روی این تشک‌ها، حس راحتی داشته و همچنین حس خستگی را به دلیل استراحت کردن زیاد، تجربه نمی‌کنند.

فروشنده و پزشک هنگام انتخاب تشک مناسب زخم بستر توصیه می‌کند که به وزن بیمار و همچنین نوع یا درجه زخم بستر او توجه شود. به طور مثال انتخاب تشک سلولی مناسب افرادی است که درجه زخم بستر آن‌ها ۲، ۳ و ۴ است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سایر مقالات:

تشک مناسب بی خوابی- 7ویژگی تشک طبی+ قیمت تشک رویال سال 1402
3ویژگی تشک مناسب درد مفاصل– قیمت تشک طبی 1402+خرید از تولیدی
6ویژگی تشک مناسب درد گردن– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

لیست قیمت تشک رویال

سایر مقالات:

تشک مناسب بی خوابی- 7ویژگی تشک طبی+ قیمت تشک رویال سال 1402
3ویژگی تشک مناسب درد مفاصل– قیمت تشک طبی 1402+خرید از تولیدی
6ویژگی تشک مناسب درد گردن– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *