راهنمای خرید

نکات مهم خرید تشک دونفره – 10 نکته که باید قبل از خرید بدانید

نکات مهم خرید تشک دونفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

نکات مهم خرید تشک دونفره که باید بدانید

نکات مهم خرید تشک دونفره به دلیل اهمیتی که در کیفیت خواب و سلامتی جسمی و روحی دارند، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که شما باید با دیدی آگاهانه آن‌ها را رعایت کنید. این امر هنگامی که قرار به خرید تشک‌های دونفره باشد، بیش‌تر اهمیت پیدا می‌کند؛ زیرا شما قرار است تشک را با یک نفر دیگر شریک شوید. درنتیجه مهم است که با خرید یک تشک دونفره استاندارد هر دوی شما احساس راحتی کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در هنگام تهیه تشک باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این موضوع درباره خرید تشک‌های دونفره نیز صدق می‌کند و هر دو نفر باید بنابراین عوامل تشکی را انتخاب کنند که بیش‌ترین سازگاری را با شرایط خودشان داشته باشند. در ادامه نکات مهم خرید تشک دونفره بررسی شده‌اند تا کمی از سردرگمی شما در هنگام خرید کاسته شود و از انتخاب خود نهایت اطمینان را داشته باشید.

نکات مهم خرید تشک دونفره که باید بدانید

نکات مهم خرید تشک دونفره

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

5,785,000 تومان6,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره

3,350,000 تومان3,730,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره

4,620,000 تومان5,225,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره آیا در مورد قیمت تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره اطلاعاتی دارید؟

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره

9,430,000 تومان10,065,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس دو نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟

ازآنجایی‌که که قرار است تشک را با فرد دیگری شریک شوید، نکات مهم خرید تشک دونفره که در ادامه بیان می‌شوند را باید برای هر دو نفر در نظر بگیرید. به همین دلیل در هنگام تهیه تشک دونفره بهتر است هر دو نفر برای انتخاب و تصمیم‌گیری در بین تشک‌ها حضور داشته باشند تا با انتخابی مناسب، کیفیت خواب هر دو نفر تضمین شود. وزن زوجین، عادات خواب، اندازه و جنس تشک، همچنین قیمت و نوع آن از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب تشک‌های دونفره هستند.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟

نکات مهم خرید تشک دونفره

  • وزن افراد

یکی از نکات مهم خرید تشک دونفره که باید در نظر بگیرید، وزن هر دو نفر است. درصورتی‌که وزن یک نفر زیاد باشد، آن سمت تشک زودتر گود می‌شود و نه‌تنها تعادل تشک از بین می‌رود؛ بلکه تشک زودتر فرسوده می‌شود. به همین دلیل بر اساس وزن افراد تصمیم به انتخاب نوع تشک نیز باید تغییر کند. به این معنا که برخی از تشک‌ها برای افرادی که سنگین‌وزن هستند بسیار مناسب هستند.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟وزن افراد

نکات مهم خرید تشک دونفره

  • عادات خواب

این مورد را نیز می‌توان از نکات مهم خرید تشک دونفره دانست که در انتخاب نوع تشک باید در نظر داشت. هر فردی بدن خود را در حالتی قرار می‌دهد که در طول خواب احساس راحتی کند. برخی از افراد عادت دارند بر روی شکم، پشت، به پهلو و ... بخوابند. در هرکدام از این موارد برای اینکه فشار زیادی به فرد وارد نشود و آسیب‌های جسمانی به‌مرورزمان در وی ایجاد نشود، تشکی باید انتخاب شود که در ساختار خود بتواند فشار را به یک میزان بر روی بدن پخش کند.

همچنین برخی از افراد در هنگام خواب زیاد تکان می‌خورند. این امر برای افرادی که از تشک دونفره استفاده می‌کنند به دلیل آنکه لرزش و ارتعاشات نفر مقابل در آن بسیار ملموس خواهد بود، آزاردهنده است. درنتیجه باید از تشک‌هایی استفاده شود که این لرزش را انتقال ندهد.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟عادت خواب

نکات مهم خرید تشک دونفره

  • سایز تشک

سایز تشک در ظاهر اتاق‌خواب تأثیر بسزایی دارد و از نکات مهم خرید تشک دونفره است؛ زیرا در صورت انتخاب تشکی با ابعادی بزرگ و نامناسب نه‌تنها فضای اتاق دلگیر می‌شود؛ بلکه دیگر تشک عملاً بلااستفاده خواهد شد. ابعاد و سایز تشک دونفره در 3 سایز مختلف در بازار موجود است. این در حالی است که طول تشک‌ها به طور یکسان 2 متر است؛ زیرا اندازه‌ای استاندارد تعیین شده برای همه افراد خواهد بود. عرض تشک‌های دونفره در اندازه‌های 140، 160 و 180 تولید می‌شود.

بر اساس جثه افراد و نیاز به داشتن فضای بیش‌تر و یا کم‌تر بر روی تشک باید سایز موردنظر خود را برای خرید تشک استاندارد دونفره انتخاب کنید. استانداردترین سایز تشک دونفره که مناسب بیش‌تر تختخواب‌های دونفره موجود در بازار است، سایز 160*200 است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

این ابعاد برای دو نفر با وزن و جثه طبیعی بسیار مناسب است. بااین‌حال درصورتی‌که نیاز به فضای بیش‌تری بر روی تشک دارید و یا در هنگام خواب زیاد جابه‌جا می‌شوید، می‌توانید آخرین سایز آن را تهیه کنید. به همین دلیل است که این عامل از نکات مهم خرید تشک دونفره به شمار می‌رود.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟سایز تشک

نکات مهم خرید تشک دونفره

  • جنس تشک

یکی دیگر از نکات مهم خرید تشک دونفره، جنس تشک است. تشک‌ها از مواد گوناگونی که هرکدام جنس خاصی دارند، ساخته می‌شوند. در مقابل ممکن است بدن و پوست افراد به‌نوعی از ماده و یا جنسی که در برخی از تشک‌ها به‌کاررفته است، حساسیت داشته باشند. عامل مهمی که باید در جنس تشک‌ها در نظر بگیرید، نوع پارچه رویی تشک است. بدن افراد به طور مستقیم با این پارچه تماس دارد.

درنتیجه در پارچه رویی و یا مواردی که در ساختار تشک موجود است، باید از مواد ضد حساسیت استفاده شود؛ زیرا ممکن است برخی از افراد پوست حساسی داشته باشند و با قرارگیری بدنشان بر روی تشک حساسیت‌های پوستی و تنفسی در آن‌ها ایجاد شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

افزون بر آن همان‌طور که گفته شد موادی که در ساختار تشک‌ها استفاده می‌شود، متفاوت هستند؛ بنابراین وزن تشک نیز از آن‌ها متأثر می‌شود. همچنین تشک‌های دونفره به دلیل ماهیتی که دارند دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند. درنتیجه وزن تشک دونفره بر اساس این دو عامل متغیر خواهد بود. در هنگام امتحان تشک‌ها بهتر است در کنار فاکتورهای مهم دیگر نیم‌نگاهی نیز به این عامل داشته باشید؛ زیرا در هنگام جابه‌جایی این مورد می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟جنس تشک

نکات مهم خرید تشک دونفره

  • قیمت

شاید نتوان گفت که قیمت مانند معیارهای دیگر بر سلامتی و داشتن خواب تأثیرگذار است. اما همان گونه که می‌دانید یکی از نکات مهم خرید تشک دونفره محسوب می‌شود؛ زیرا افراد با بودجه‌ای که دارند باید بهترین تشک را نیز انتخاب کنند. قیمت تشک دونفره بر اساس جنس مواد سازنده، نوع ساختار و حتی ابعاد آن متفاوت است. همان‌طور که نمی‌توان گفت در همه شرایط قیمت بالای یک تشک مبنی بر کیفیت و خوب بودن آن است.

 با دیدن قیمت مناسب تشک نیز نمی‌توان نتیجه گرفت که تشک غیراستاندارد و نامناسب خواهد بود. در هنگام خرید تشک با محصولات تولیدی شرکت‌ها و برندهای تشک دونفره مختلفی روبرو می‌شوید که ممکن است با تمام آن‌ها آشنایی نداشته باشید؛ در نتیجه نمی‌توانید به انتخاب و خرید خود اطمینان داشته باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود خرید تشک دونفره را به شرکت‌های تولیدی معتبر همانند تشک رویال که نامی شناخته شده است واگذار کنید تا از گارانتی ارائه شده محصول، اطمینان کافی را داشته باشید. در ادامه انواع تشک‌های دونفره معرفی شده‌اند که بر اساس هرکدام از شرایطی که در معیارهای بالا بررسی شد، مشخص می‌شود کدام نوع با هر شرایطی سازگاری بیش‌تری خواهد داشت.

در هنگام خرید تشک دونفره باید به چه عواملی توجه کرد؟قیمت

نکات مهم خرید تشک دونفره

شناخت انواع تشک از نکات مهم خرید تشک دونفره

همان‌طور که می‌دانید به دلیل آنکه افراد با سلیقه و شرایط مختلفی برای خرید تشک اقدام می‌کنند؛ بنابراین این تشک‌ها در انواع مختلفی با مواد سازنده و ساختار متنوعی در بازار ارائه شده‌اند. در این صورت هر دو نفر می‌توانند تشک مناسب خود را از میان آن‌ها به‌راحتی انتخاب کنند. از انواع تشک‌های دونفره رایج می‌توان به تشک دونفره طبی، تشک دونفره فنری و زیرمجموعه‌های آن‌ها اشاره داشت.

شناخت انواع تشک از نکات مهم خرید تشک دونفره

نکات مهم خرید تشک دونفره

تشک دونفره فنری: باتوجه‌به اینکه در ساخت این نوع تشک از فنر استفاده شده است، میزان نرمی بیش‌تری نسبت به دیگر تشک‌ها دارد. بااین‌وجود، نحوه قرارگیری فنرهای داخل این تشک‌ها نیز منجر به انواع مختلفی ازجمله تشک فنری متصل و تشک فنری منفصل شده است. شناخت مزایای تشک‌های فنری نسبت به سایر تشک‌ها از نکات مهم خرید تشک دونفره به حساب می‌آید.

این تشک‌ها برای افرادی که ترجیح می‌دهند بر روی تشک نرم بخوابند، مناسب است. علاوه‌برآن مزیت‌های زیر در نوع دونفره آن وجود دارد:

  • مناسب افرادی با وزن بالا است. با فرورفتن تشک در سمتی که وزن زیادتری بر روی آن اعمال می‌شود، به دلیل حمایت مجزای فنرهای منفصل از همان ناحیه فشار، فرد دیگر به سمت پایین فرو نمی‌رود.
  • با جابه‌جایی فرد در یک طرف، فرد دیگر لرزش‌های او را احساس نمی‌کند و خواب او مختل نمی‌شود.
  • در مقایسه با انواع دیگر تشک‌های دونفره قیمت مناسبی دارد.

در مقابل، تشک دونفره فنری با فنر متصل نرمی بیشتری دارد. باتوجه‌به آنکه فنرهای موجود درون آن سراسری هستند، تکان‌های فرد، به فرد دیگر منتقل می‌شود. این در حالی است که با قرارگرفتن افراد سنگین‌وزن بر روی آن، تعادل تشک به هم می‌ریزد و همچنین ماندگاری آن کاهش می‌یابد. درنتیجه این نوع تشک به‌عنوان تشک دونفره مناسب پیشنهاد نمی‌شود.

شناخت انواع تشک از نکات مهم خرید تشک دونفره---تشک دو نفره فنری

نکات مهم خرید تشک دونفره

تشک دونفره طبی: در این نوع تشک‌ها فنری وجود ندارد و از اسفنج‌هایی با تراکم بالا ساخته شده‌اند که حالت سفتی را به تشک می‌دهد. یکی از نکات مهم خرید تشک دونفره، در نظر گرفتن مشکلات جسمی مانند درد مفاصل زوجین است. همان‌طور که می‌دانید تشک‌های طبی برای افرادی که دارای کمردرد و دیگر آسیب‌های جسمانی هستند و همچنین وزن متناسب و کمی دارند، توصیه می‌شود.

بااین‌حال دونفری که تمایل به خواب بر روی تشک‌های سفتی را دارند که علاوه بفر راحتی، از دردهای جسمانی نیز جلوگیری کند، تشک دونفره طبی انتخاب مناسبی برای آنان خواهد بود. همچنین تنش‌ها در هنگام خواب بر روی این تشک‌ها برای فرد مقابل در کم‌ترین حد خود احساس می‌شود.

نکات مهم خرید تشک 2 نفره

نکات مهم خرید تشک دونفره

تشک‌های مموری فوم و لاتکس را نیز می‌توان در دسته انواع تشک‌های طبی جا داد. این دو نوع تشک به دلیل مواد سازنده و حالت قرارگیری بدن بر روی آن‌ها از بهترین نوع تشک‌ها برای هر دو فرد محسوب می‌شوند. این تشک‌ها حالت بدن فرد را باتوجه‌به وزن و گرمایی که به آن وارد می‌شود، به خود می‌گیرند و با برداشتن آن، به حالت اولیه برمی‌گردد.

به‌عنوان مورد پایانی از نکات مهم خرید تشک دونفره، باید در نظر داشته باشید که مناسب‌ترین تشک را باید با ارزیابی فاکتورهای بالا با شرایط هر دو نفرتان انتخاب کنید. به همین منظور در کنار بررسی هرکدام از آن‌ها با سلیقه شخصی بهتر است تشک انتخابی توسط هر دو نفر امتحان شود و در صورت قرارگیری بدن در راحت‌ترین حالت اقدام به خرید کنید.

شناخت انواع تشک از نکات مهم خرید تشک دونفره---تشک دو نفره طبی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جمع‌بندی

تشک بهتر با خوابی آرام‌تر و باکیفیت‌تر همراه است. چیزی که همه افراد برای ادامه زندگی خود به آن نیاز دارند. با رعایت تمامی نکات مهم خرید تشک دونفره می‌توانید این آرامش را برای خود و برای شریکتان فراهم کنید. این در حالی است که باید تمام شرایط خود و فرد دیگر را در هنگام خرید تشک در نظر داشته باشید و با عواملی که حالت استانداردی را تعریف می‌کنند مقایسه کنید تا به هدف اصلی یعنی خواب بهتر دست پیدا کنید.

برند تشک رویال اصل در طراحی و فروش تشک دونفره اصل پیشروی برندهای دیگر در بازار است. تشک رویال با ارائه انواع تشک‌های دونفره، تمام شرایط ممکنی که فرد برای داشتن خواب مناسبی خواهد داشت را در نظر گرفته است. به همین ترتیب مشتریان با داشتن هر شرایط و ترجیحات شخصی، بهترین تشک را از سایت تشک رویال برای خودشان می‌توانند انتخاب و خریداری کنند.

جمع بندی

نکات مهم خرید تشک دونفره

سؤالات متداول

تشک دونفره استاندارد چه سایزی دارد؟

تشک‌های دونفره باتوجه‌به تختخواب، فضای اتاق و سلیقه افراد در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. سایز استاندارد رایج در بازار تشک‌های دونفره‌ای با عرض 160 است.

  • بهترین تشک برای دو فرد سنگین‌وزن کدام است؟

تشک دونفره فنری با فنر منفصل بهترین نوع تشک برای افرادی است که وزن بالایی دارند و آسیب‌های جسمانی به‌خصوصی نداشته باشند.

  • استانداردترین تشک دونفره کدام نوع است؟

معیار استاندارد بودن برای هر فردی متفاوت است. درنتیجه باتوجه‌به سلیقه خود و معیارهایی که در بالا بیان شد، باید در نظر بگیرید که کدام نوع برای شما و فرد دیگری که باید بر روی همان تشک بخوابد، مناسب خواهد بود.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

معرفی تشک رویال اصل – بررسی 10 ویژگی اختصاصی تشک رویال اصل
قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت
نکات مهم برای سالم ماندن تشک – 5 روش نگهداری از تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

1 نظر در “نکات مهم خرید تشک دونفره – 10 نکته که باید قبل از خرید بدانید

  1. رحمت گفت:

    بهترین جنس برای کسی که کمردرد داره چه جنسیع؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *